Gajep Opublikowano 8 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2011 Już odpuściłem ten temat, bo to nie jest pierwsza taka opinia. Co do kierunków, to muszę zmienić, bo zakładam krótki błotnik, który z oryginalnymi kierunkami nie wygląda dobrze.PozdrawiamGajep Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miłek Opublikowano 25 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 CześćCzy ktoś z Was ma zrobione wejście zapalniczkowe na 12v np do podłączenia navigacji?PozdrawiamGajep Witam, mam zamontowane gniazdko 12v z podwujnym wejsciem pod siedzeniem w warriacie. Plusy: - możliwość podłaczenia dwuch urzadzeń na raz np. GPS, tel komórkowy - nie psuje estetyki motocykla, gdyż jest nie widoczny - może być zainstalowany na stałe, a nie tylko na czas podróży - nie trzeba ciągnąć długich kabli od akumulatora, aż do kierownicy - wygodne dojście, wystarczy tylko ściągnąc kanape jednym ruchem kluczyka - nie przeszkadza w dostępie do akumulatora, ani modułu sterujacego - miejsce zainstalowania chroni przed ewentualnym zamoknieciem gniazdka 12v - i najważniejszy + to gniazdko potrafi Cię zwolnic z kliku naprawde uciązliwychprac podczas wyjazdu np. nadmucha za ciebie materac, da oswietlenie w namiocie, nałduje tel komórkowy i wyprowadzi z najwiekszej czarnej dupy do jakiej wiechałes, oczywiście za pomocą pewnych pomocniczych urządzeń :) Minusy: - szczerze... nie znalazlem :) Potrzebne rzeczy: - gniazdko wodoodporne 12v podwójne - bezpiecznik - plastikowy zacisk szybkiego montarzu np. do podwieszania kabli na kierownicy. Ps. Fotki porobie jak dotrę do domku ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
green_rider_2007 Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 Witajcie Wariaci, Widzę, że obudziliście się ze snu zimowego, ja jeszcze nie za bardzo, dopiero jedna przejażdżka... no i ogarniam nowy wizerunek forum.. nie wiem czy lepszy ale niech tam.. treść ważna. Gajep, pomyśl o kierunkowskazach w kierownicy. Poszerza ale na lagach nic nie montujesz, no i widoczne z przodu i z tyłu.Najgorsze jest to, że noszę się z zamiarem zamiany Wariata na gotówkę, bo mi pomysł kupna domu do głowy przyszedł ale mam nadzieję, że rozejdzie się po kościach..Gadamy dużo o oglądaniu i porównywaniu, a zlot miał być na wiosnę.. co powiecie na jakiś weekend nad Zegrzem? Pozdrawiam starych i nowych ;) Cytuj green_roder_2007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Faith Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Prześledziłem wątek dotyczący oleju i niestety opinii tyle co użytkowników, jedni jeżdżą na mineralu i wspominają o złej pracy na syntetyku inni proponują syntetyk. To jak w końcu jest? Muszę zmienić olej i nie wiem w końcu co kupić, szczególnie że takiego jak zaleca serwisówka czyli mineral SAE 20W40 nie za bardzo można kupić (jedyne co znalazłem to CASTROL ACT>EVO 4T SAE 20W-40 ale podobno Castrol jest nie za bardzo)Moto zza oceanu, rocznik 2002. Może ktoś w końcu rozwiać te wątpliwości, przede wszystkim mineral czy półsyntetyk i czy np. MOTUL 3000 4T 20W-50 albo MOTUL 3000 4T 20W-50 bedzie lepszym zamiennikiem dla SAE 20W40? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Proponuję Ci lać jednak przynajmniej półsyntetyk.Może być Motul 5100 10W 40.Lub jeśli będziesz się wybierał w cieplejsze rejony to Motul 5100 15 W 50.Ten ostatni lałem do XV 1600. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gajep Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 (edytowane) Prześledziłem wątek dotyczący oleju i niestety opinii tyle co użytkowników, jedni jeżdżą na mineralu i wspominają o złej pracy na syntetyku inni proponują syntetyk. To jak w końcu jest? Muszę zmienić olej i nie wiem w końcu co kupić, szczególnie że takiego jak zaleca serwisówka czyli mineral SAE 20W40 nie za bardzo można kupić (jedyne co znalazłem to CASTROL ACT>EVO 4T SAE 20W-40 ale podobno Castrol jest nie za bardzo)Moto zza oceanu, rocznik 2002. Może ktoś w końcu rozwiać te wątpliwości, przede wszystkim mineral czy półsyntetyk i czy np. MOTUL 3000 4T 20W-50 albo MOTUL 3000 4T 20W-50 bedzie lepszym zamiennikiem dla SAE 20W40? CześćU siebie wymieniłem na mineralny CASTROL VTWIN 20W40, tak jak doradzają w Yamasze, bo taki jest dedykowany do Warriora. Witajcie Wariaci, Widzę, że obudziliście się ze snu zimowego, ja jeszcze nie za bardzo, dopiero jedna przejażdżka... no i ogarniam nowy wizerunek forum.. nie wiem czy lepszy ale niech tam.. treść ważna. Gajep, pomyśl o kierunkowskazach w kierownicy. Poszerza ale na lagach nic nie montujesz, no i widoczne z przodu i z tyłu.Najgorsze jest to, że noszę się z zamiarem zamiany Wariata na gotówkę, bo mi pomysł kupna domu do głowy przyszedł ale mam nadzieję, że rozejdzie się po kościach..Gadamy dużo o oglądaniu i porównywaniu, a zlot miał być na wiosnę.. co powiecie na jakiś weekend nad Zegrzem? Pozdrawiam starych i nowych ;) CześćNa przód mam już upatrzone Custom Dynamics, tylko, że są cholernie drogie 250$ za parę... Wyglądają bardzo ciekawie.http://www.customdynamics.com/wrap_around_LED_fork_clamps.htm Edytowane 3 Kwietnia 2011 przez Gajep Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
green_rider_2007 Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 CześćNa przód mam już upatrzone Custom Dynamics, tylko, że są cholernie drogie 250$ za parę... Wyglądają bardzo ciekawie.http://www.customdynamics.com/wrap_around_LED_fork_clamps.htm Wyglądają super... No i opatentowali to skubani. Gdyby kosztowało ze 100 dolcow za komplet... Tak czy inaczej bardzo fajne. No i kable trzeba ładnie zamaskowac.. Pozdrawiam Cytuj green_roder_2007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gajep Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 CześćEwentualnie jeszcze taki komplet przód+tył:http://cgi.ebay.com/Custom-Motorcycle-LED-Day-Lights-Integrated-Indicators_W0QQitemZ150575277362QQcategoryZ10534QQcmdZViewItemQQ_trksidZe17001.m7QQ_trkparmsZalgo%3DLVI%26itu%3DUCI%26otn%3D5%26ps%3D63%26clkid%3D8269173191362714251Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Faith Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 (edytowane) 10-11 to strasnie duzo bedziesz albo na ugietach rekach jezdzil albodo tylu odchylony, ja lubie na prostych rekach. Kiera juz zamontowana na moto, kosztowala 140$ + wysyłka Jak tam? Czy moto już po przeróbce? Pokaż jakieś zdjęcia jak wyszło. Mój cały czas w warsztacie, zmieniona kiera, przy okazji wyszło, że mam pęknięty uchwyt klamki sprzęgła i muszę szukać. Kierownice w końcu zrobili mi wg projektu. Nowe manetki, lusterka i kierunki w kierownicy. BTWStara kierownica do wzięcia jakby ktoś chciał. Edytowane 19 Kwietnia 2011 przez Faith Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gajep Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Faithjaki masz prześwit pomiedzy tylna oponą a krawędzią błotnika?PozdrawiamGajep ZDROWYCH I WESOŁYCH ŚWIĄT WIELKANOCNYCH MOKREGO DYNGUSAiTYSIĘCY KILOMETRÓW NAWINIĘTEGO ASFALTU Gajep Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gutekt1 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Witam, na juz skończylem przeróbki, zostało wyczyscić i wypolerować moto. Jak bede miał chwile to zrobie pare fotek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gajep Opublikowano 18 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 CześćCzy ktoś z Was obniżał tylne zawieszenie? Podobno to prosta sprawa....:)Gajep Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Faith Opublikowano 23 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2011 Świeża fotka, kierownica zmieniona, kierunki w kierze, obrotomierz wrócił na swoje miejsce :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 23 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2011 CześćCzy ktoś z Was obniżał tylne zawieszenie? Podobno to prosta sprawa....:)GajepW tylnym zawieszeniu jest krzyżak który łączy amora z wahaczem.Można go obrócić do góry nogami,ale trzeba w jednym miejscu go pod szlifować żeby nie opierał się o wahacz.Można też zakupić taki krzyżak akcesoryjny obniżający zawieszenie,ale pierwsze rozwiązanie też się sprawuje. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gajep Opublikowano 24 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2011 W tylnym zawieszeniu jest krzyżak który łączy amora z wahaczem.Można go obrócić do góry nogami,ale trzeba w jednym miejscu go pod szlifować żeby nie opierał się o wahacz.Można też zakupić taki krzyżak akcesoryjny obniżający zawieszenie,ale pierwsze rozwiązanie też się sprawuje. CześćTu jest link do amerykańskiego forum warriora i w temacie DIY - do it yourself można znaleźć ciekawe opisy i filmiki modyfikacji, które można zrobić samemu.POLECAM LEKTURĘ!http://www.rswarrior.com/forums/13-technical-discussion/154997-do-yourself-diy-mod-list.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.