vmax-r Opublikowano 24 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2018 Zlikwidowałem. Moim zdaniem Warrior najlepiej wygląda bez gmoli. Ja kupuje tylko yuasa. Wytrzyma z 5 lat spokojnie. Tanie po dwóch są do wywalenia. Wysłane z mojego Kruger Matz LIVE 3 przy użyciu Tapatalka YOUSA to górna półka jakościowa i cenowa.Ta firma idzie na pierwszy montaż. W vmax-e mam fabryczną YOUASĘ (kwasówkę) ma już 9 rok !!! i ciągle daje radę...YOUASA to jedyna japońska firma która robi aku - reszta rynku to produkty robione przez chiny. PozdroR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
citizen77 Opublikowano 28 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2018 Witam was serdecznie.Jestem od dwóch tygodni posiadaczem Warriora 2002. Piękna maszyna :biggrin:. Wcześniej Honda Shadow 1100 C. Również zacna maszyna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J/P Opublikowano 21 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2018 (edytowane) Witaj.Będziesz pan zadowolony :)Podzielę się doświadczeniem.Od ponad 3 lat oprócz Warriora mam turystyczne enduro. Varadero 2010. Robię na Varadero w k.. wiecej km niz na Warriorze, bo Warriora już teraz używam w zasadzie do lansu.Varadero sprzedam bez żalu i kupię coś innego, mimo że dalekie jazdy nim robię i jest bezkonkurencyjnie wygodny, w maju machnęliśmy 5400 km na Sycylię.Warriora pewnie odziedziczą moje wnuki jak się ich dorobię, w dodatku będzie w doskonałym stanie.Tyle tytułem opinii. Edytowane 21 Czerwca 2018 przez J/P Cytuj "Beer is proof God loves us and want us to be happy" Benjamin Franklin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radoslav Opublikowano 29 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2018 To tak jak ja, tylko turystyk to Aprilia Caponord 1000. Do dalszej jazdy Capo do miasta i okolic Wariat. Też nie mam zamiaru się go pozbywać. Wysłane z mojego Redmi 5 Plus przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krisluc Opublikowano 23 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2019 Witam kolegów .Od trzech tygodni jestem posiadaczem Wariorra z 2009 r.jak dotad przejechałem kilka mil :huh: , czekam na pare stopni ma plusie.Z błedów znalazłem tylko 30 -skasowałem jest ok, mam tylko problem z kontrolką rezerwy , po zatankowaniu pustego baku do pełana, po uruchomieniu silnika po chwili zapala się kontrolka rezerwy i nie gaśnie . Czy ma ktoś jakiś pomysł ? Na forum nie znalazłem odpowiedzi - może źle szukałem?(Yamahe sprowadziłem ze stanów 22000 mil ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek-76 Opublikowano 24 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2019 kolego sprawdź najpierw szybkozłączki od zbiornika jedna jest pod siedzeniem a druga z lewej strony pod osłoną .czasami jak ktoś ściągał zbiornik mógł słabo spiąć i paliwo nie wlewa się do dolnego zbiornika i choć górny masz pełny to i tak rezerwa świeci.Najlepiej odepnij i zepnij od nowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krisluc Opublikowano 26 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2019 (edytowane) kolego sprawdź najpierw szybkozłączki od zbiornika jedna jest pod siedzeniem a druga z lewej strony pod osłoną .czasami jak ktoś ściągał zbiornik mógł słabo spiąć i paliwo nie wlewa się do dolnego zbiornika i choć górny masz pełny to i tak rezerwa świeci.Najlepiej odepnij i zepnij od nowa Sprawdziłem :) niedopięta była ta z lewej strony ! Teraz jest juz wszystko dobrze :biggrin: .Kontrolka zgasła . Edytowane 26 Lutego 2019 przez krisluc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
em_pl Opublikowano 21 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2019 Zrobilem w swoim worriorze diagnostykę i wyskoczył jeden błąd o numerze 1515 - TPS - OPEN/SHORT DETECTEDPodpowie mi ktoś co to oznacza? Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Croowab Opublikowano 21 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2019 To znaczy ze masz przerwe w obwodzie tps albo uwalony czyjnik.. masz na wtrysku??? Cytuj Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.” Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
em_pl Opublikowano 22 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2019 Warrior jest z 2008 roku. Kupiłem go parę dni temu i właściwie dopiero poznaje. Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Croowab Opublikowano 22 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2019 2 godziny temu, jonaszko napisał: TPS to raczej przy wtrysku. Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka No racej tak.. ale pytam bo kolega mial wariora nie pamietam ktory rok ale na gaznikach Cytuj Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.” Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
em_pl Opublikowano 22 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2019 Z tego co rozmawiałem ze sprzedającym to worriory były zawsze na wtrysku a Road Stary 1700 były na gaźniku.Wczoraj skasowałem błąd i dzisiaj zerkne po przejazdce czy pojawi się ponownie. Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateyo1 Opublikowano 20 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2021 Witam serdecznie kolegów Chciałbym się poradzić was, jak najłatwiej obniżyć Warriora, aby nie było takiego prześwitu pomiędzy tylnim błotnikiem a kołem. Z góry dziękuje za wszelkie porady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 20 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2021 zdaje się, że nie masz tam regulacji napięcia wstępnego sprężyny amortyzatora - tak więc najłatwiejszy sposób odpada kolejnym z łatwiejszych jest wymiana "kości" (elementy nr 10 na schemacie) zawieszenia, dalej wymiana amora na jakiś akcesoryjny niemniej weź pod uwagę to, że takimi działaniami zepsujesz motocykl Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Croowab Opublikowano 20 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2021 1 godzinę temu, Mateyo1 napisał: Witam serdecznie kolegów Chciałbym się poradzić was, jak najłatwiej obniżyć Warriora, aby nie było takiego prześwitu pomiędzy tylnim błotnikiem a kołem. Z góry dziękuje za wszelkie porady. A nie jest tam przypadkiem sztywny blotnik?? jak za bardzo obnizysz to na dolksch bedzie obcierac Cytuj Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.” Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.