Skocz do zawartości

Yamaha Warrior


witek510
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zlikwidowałem. Moim zdaniem Warrior najlepiej wygląda bez gmoli.

 

Ja kupuje tylko yuasa. Wytrzyma z 5 lat spokojnie. Tanie po dwóch są do wywalenia.

 

Wysłane z mojego Kruger Matz LIVE 3 przy użyciu Tapatalka

 

YOUSA to górna półka jakościowa i cenowa.

Ta firma idzie na pierwszy montaż.

 

W vmax-e mam fabryczną YOUASĘ (kwasówkę) ma już 9 rok !!! i ciągle daje radę...

YOUASA to jedyna japońska firma która robi aku - reszta rynku to produkty robione przez chiny.

 

Pozdro

R.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 4 tygodnie później...

Witaj.

Będziesz pan zadowolony :)



Podzielę się doświadczeniem.

Od ponad 3 lat oprócz Warriora mam turystyczne enduro. Varadero 2010. Robię na Varadero w k.. wiecej km niz na Warriorze, bo Warriora już teraz używam w zasadzie do lansu.

Varadero sprzedam bez żalu i kupię coś innego, mimo że dalekie jazdy nim robię i jest bezkonkurencyjnie wygodny, w maju machnęliśmy 5400 km na Sycylię.

Warriora pewnie odziedziczą moje wnuki jak się ich dorobię, w dodatku będzie w doskonałym stanie.

Tyle tytułem opinii.

Edytowane przez J/P

"Beer is proof God loves us and want us to be happy" Benjamin Franklin biggrin.gif.pagespeed.ce.PPA3O6zL_D.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Witam kolegów .

Od trzech tygodni jestem posiadaczem Wariorra z 2009 r.jak dotad przejechałem kilka mil :huh: , czekam na pare stopni ma plusie.

Z błedów znalazłem tylko 30 -skasowałem jest ok, mam tylko problem z kontrolką rezerwy , po zatankowaniu pustego baku do pełana, po uruchomieniu silnika po chwili zapala się kontrolka rezerwy i nie gaśnie . Czy ma ktoś jakiś pomysł ?

Na forum nie znalazłem odpowiedzi - może źle szukałem?

(Yamahe sprowadziłem ze stanów 22000 mil )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego sprawdź najpierw szybkozłączki od zbiornika jedna jest pod siedzeniem a druga z lewej strony pod osłoną .czasami jak ktoś ściągał zbiornik mógł słabo spiąć i paliwo nie wlewa się do dolnego zbiornika i choć górny masz pełny to i tak rezerwa świeci.Najlepiej odepnij i zepnij od nowa

 


 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

kolego sprawdź najpierw szybkozłączki od zbiornika jedna jest pod siedzeniem a druga z lewej strony pod osłoną .czasami jak ktoś ściągał zbiornik mógł słabo spiąć i paliwo nie wlewa się do dolnego zbiornika i choć górny masz pełny to i tak rezerwa świeci.Najlepiej odepnij i zepnij od nowa

 

 

Sprawdziłem :) niedopięta była ta z lewej strony ! Teraz jest juz wszystko dobrze :biggrin: .Kontrolka zgasła .

Edytowane przez krisluc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
2 godziny temu, jonaszko napisał:

TPS to raczej przy wtrysku.

Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
 

No racej tak.. ale pytam bo kolega mial wariora nie pamietam ktory rok ale na gaznikach

Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.”

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co rozmawiałem ze sprzedającym to worriory były zawsze na wtrysku a Road Stary 1700 były na gaźniku.
Wczoraj skasowałem błąd i dzisiaj zerkne po przejazdce czy pojawi się ponownie.

Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam serdecznie kolegów 

Chciałbym się poradzić was, jak najłatwiej obniżyć Warriora, aby nie było takiego prześwitu pomiędzy tylnim błotnikiem a kołem.

Z góry dziękuje za wszelkie porady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdaje się, że nie masz tam regulacji napięcia wstępnego sprężyny amortyzatora - tak więc najłatwiejszy sposób odpada

kolejnym z łatwiejszych jest wymiana "kości" (elementy nr 10 na schemacie) zawieszenia, dalej wymiana amora na jakiś akcesoryjny

niemniej weź pod uwagę to, że takimi działaniami zepsujesz motocykl

image.png.9ab78b0bb003d1dabf55fc061f99704c.png

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Mateyo1 napisał:

Witam serdecznie kolegów 

Chciałbym się poradzić was, jak najłatwiej obniżyć Warriora, aby nie było takiego prześwitu pomiędzy tylnim błotnikiem a kołem.

Z góry dziękuje za wszelkie porady.

A nie jest tam przypadkiem sztywny blotnik?? 
jak za bardzo obnizysz to na dolksch bedzie obcierac

Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.”

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...