Skocz do zawartości

Yamaha Warrior


witek510
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

TPS - chodzi o czujnik położenia przepustnicy?

 

Dotarłem, ze w moim na gwarancji był wymieniany czujnik położenia (chyba) wału (akcja serwisowa yamahy).

A jak gaśnie to może masz PC i w tym problem?

 

Nie pisadam PC ani Cobry fi 2000 i tu jest problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotr- a tak ogladałem na fotkach z allegro tą ramę/ogranicznik.

Tak tragicznie to nie wyglada... myśę, że jakby zdjąć przód, zbiornik to by szło to pospawać.

Swoją drogą szkoda go.

 

 

W opisie aukcji jest że dostała w koło,czyli co,że ramy w wariatach są takie słabe,czy dostała w czuły punkt?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W opisie aukcji jest że dostała w koło,czyli co,że ramy w wariatach są takie słabe,czy dostała w czuły punkt?

 

Tzn uderzenie musiało być spore ale z reguły przy średnich glebach strzelają ograniczniki a dalej to już zbiornik i kiera obrywa.

Najczęściej widziałem tylko zerwane zęby a tu to nieszczęśliwie wyrwało część osłony zdaje się łożyska główki ramy...

 

No a to niestety typowa wada ram aluminiowych.

Ale dobry spawać by to pospawał.

Potrafią nadspawać taki złamany ząb lub widziałem wkręconeśruby zamiast tego.

Edytowane przez vmax-r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.

Jeżdżę Warriorem od trzech lat, moto ściągnięte z USA wyposażone w VBAK Baron's kit, V&H Big Shots i PCIII. PCIII było z moto, ale nie zainstalowane. Dałem do serwisu Yamaha, zainstalowali PC. Po montażu wolne obroty skakały w zakresie ok. 800-1200. Pytam machera dlaczego tak jest on mi na to, że wolny wydech i tak może byc. Pogmerałem w internecie i zrobiłem sam tzw "perfect install". Od tej pory obroty trzyma równo (ok.900) nie gaśnie, żadnych problemów. Mam około 10 map, którymi czasami się bawię i stwierdzam, że generalnie dużych róznic nie ma. Wyselekcjonowałem 2 na których najczęściej jeżdżę.

Mam takie pytanie czy ktoś rozeznawał temat "big bore kit"? np: http://www.patrickracingbillet.com/merchan...s_Big_Bore_Kits

A tak przy okazji jest ktoś z Krakowa lub okolic ujeżdzający Warriora?

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.

Jeżdżę Warriorem od trzech lat, moto ściągnięte z USA wyposażone w VBAK Baron's kit, V&H Big Shots i PCIII. PCIII było z moto, ale nie zainstalowane. Dałem do serwisu Yamaha, zainstalowali PC. Po montażu wolne obroty skakały w zakresie ok. 800-1200. Pytam machera dlaczego tak jest on mi na to, że wolny wydech i tak może byc. Pogmerałem w internecie i zrobiłem sam tzw "perfect install". Od tej pory obroty trzyma równo (ok.900) nie gaśnie, żadnych problemów. Mam około 10 map, którymi czasami się bawię i stwierdzam, że generalnie dużych róznic nie ma. Wyselekcjonowałem 2 na których najczęściej jeżdżę.

Mam takie pytanie czy ktoś rozeznawał temat "big bore kit"? np: http://www.patrickracingbillet.com/merchan...s_Big_Bore_Kits

A tak przy okazji jest ktoś z Krakowa lub okolic ujeżdzający Warriora?

Pozdrawiam

 

Cześć,

 

Podziel się mapami. Czy w V&H masz jakieś wytłumienie?

 

Pozdr

green_roder_2007

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotr- a tak ogladałem na fotkach z allegro tą ramę/ogranicznik.

Tak tragicznie to nie wyglada... myśę, że jakby zdjąć przód, zbiornik to by szło to pospawać.

Swoją drogą szkoda go.

 

Zgadza się. Na oko wygląda nieźle. Też się zastanawiałem nad naprawą tego ogranicznika. Bardzo mi szkoda tego motocykla ponieważ bardzo mi podpasował. Zobaczę jakie będzie zainteresowanie kupujących i wtedy podejmę ostateczną decyzję.

 

 

W opisie aukcji jest że dostała w koło,czyli co,że ramy w wariatach są takie słabe,czy dostała w czuły punkt?

 

Tak dokładnie z lewej strony, prawie mi kierownicę z rąk wyrwało. Ogranicznik skrętu jest elementem narażonym na ogromne naprężenia udarowe podczas tego rodzaju wypadku. Poza tym aluminium jest metalem od dużej sztywności ale niestety dość kruchym.

Ten ogranicznik to najgorsza z konsekwencji tego zdarzenia, reszta nie wygląda źle.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Mam takie pytanie czy ktoś rozeznawał temat "big bore kit"? np: http://www.patrickracingbillet.com/merchan...s_Big_Bore_Kits

 

Na forum Yamahy Wild/Road Star jest kolega Aygor.Ma zrobiony silnik z 1600 na 1900ccm.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Green rider 2007, mapy możesz pobrać ze strony rswarrior http://rswarrior.com/files/folders/pciii_maps/default.aspx oraz http://www.powercommander.com/powercommand...ds/Default.aspx

Wydechy są puste http://www.vanceandhines.com/products/yama...sstaggered.html

Edytowane przez rafff
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...