Skocz do zawartości

Ile Hayabus na forum???


Rekomendowane odpowiedzi

Apropo TRE

 

Chwalic się panowie kto ma to w swojej Busie :biggrin:

 

Z tego co się orientowałem to już większośc wyświetlaczy biegów ma w sobie TRE, a że mi się marzy wyświetlacz biegów to tak się zastanawiam czy właśnie nie kupic juz z układem TRE.

 

Tylko chętnie posłuchałbym opini jak to ustrojstwo się akurat na tych silnikch sprawdza...

W związku z tym, że mam wersję otwartą to akurat obejście ogranicznenia predkości do 300km mnie nie interesuje :biggrin:

Wypowiadał się kiedyś gośc który własnie założył to do GSX-R 1000 K3. Opisywał, że jest tam jakiś niewielki przyrost mocy na niższych biegach, ale motocykl gorzej pali i obroty są ciut niespokojne na biegu jałowym.

 

W sumie na brak mocy nie narzekam, ale ciekawy jestem czy czuc, że motocykl jest jeszcze zrywniejszy :biggrin: :icon_question: No i jak sie zachowuje na jałowych i jak pali :icon_question:

 

Jesli faktycznie ma lepszego kopa to już nawet nie chce myślec ile wytrzymuje wtedy tylna opona i napęd :eek:

 

Także z miłą chęcią posłucham odczuc kogoś kto ma to zabudowane u siebie :)

Edytowane przez MłodyWilk22
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Młody Wilk,ja tego nie mam ,ale rozmawiałem z gościem który to założył-TRE rzekomo znosi ograniczenia map zapłonu i wtrysku na poszczególnych biegach,wolne obroty faktycznie są niespokojne,ale za to masz do dyspozycji pełną moc na każdym biegu-czy warto? hmmm trzeba to przemyslec

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No czytałem właśnie z TRE oszukuje komputer i ten myśli, że jest zapięty wysoki bieg i daje fuul power.

Ja raczej pytam z czystej ciekawości :)

 

A jak obroty są niespokojne to już tym bardziej odpada - bo ja lubie jak silniczek pracuje perfekto w całym zakresie :biggrin:

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

E tam,panowie PC III ,TRE i ew. turbo do busy i nie ma bata fajer wysiądzie :biggrin:

 

 

E tam besz turbu da rade. pełny wydech zmienic i np. pwer commandera albo innego juice boxa zapodac i juz da rade.

 

Co do moczu to moja sztuka przy przebiegu 15000km miala pomiar na hamowni i wyszlo 168 konióf. mysle ze spoko. jedyne zmiany to boltony DEVILa i KN. teraz jest yoshimura :)

MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy

 

serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne

 

Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy po zamontowaniu końcówek wydechu (np:yoshimura ) jest potrzeba grzebania w kompie? Busa K5

Czy stwierdziliście dziurę w jakimś zakresie obrotów ?

W pierwszym motocyklu miałem gaźnik i po zamontowaniu przelotowego tłumika czuć było niewielki spadek mocy.

Proszę o info kogoś kto to przerabiał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki temu ze motocykl jest na wtrysku, przy wymianie boltonów nie musisz nic robic z mapami zapłonu. przy zmianie calego ukladu wskazane jest przemapowanie za pomoca PIMa, powercommandera itp.

 

Co do samych końcówek to ja mam yoshimure i nie zauważyłem zadnych problemów a wręcz poprawę jesli chodzi oddawanie mocy. Aha ja jeżdze z zalożonymi Db killerami. nie wiem czy to ma jakis wpływ ale dzieki temu jest ciszej :)

MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy

 

serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne

 

Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, i ja się dopiszę:)

 

K8, 6000 km przebiegu.

Wymieniłem tłumiki na Yoshimurę, filtry na K&N, seryjny amor skretu na Ohlinsa, lusterka, gripy, końcówki kierownicy na Rizomę, szybę na Puig racing, podobnie jak błotnik nad tylnym kołem. Mam crashpady LSL oraz R&G, bagstera na baku, przewody hamulcowe i sprzęgła - HEL. Hmm, i chyba to tyle zmian jak dotąd:)

Trzeba zorganizować jakiś spęd gdy trochę się ociepli.

Całą zeszłą zimę jeździłem XX-em bez problemów. Hayka jakoś mi się ślizga na mrozie:)

 

pozdrawiam,

even

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

XX-a ceniłem za całkowitą bezawaryjność. Nawinąłem nim ponad 170 tys km i jedyne wymiany (poza tymi eksploatacyjnymi) dotyczyły łańcuszka rozrządu z napinaczem oraz modułu zapłonowego. Super sprzęt choć mój egzemplarz tez sporo palił - 8 - 9l. to był standard.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krzych,według mnie cena taka sobie.Ja swoje TRS-y w carbonie sprowadziłem ze stanów za 2200 zł ,a jak wyglądają widziałeś w Kole.A propo tego co się zmienia po wymianie tłumików-sprawdzałem po założeniu przelotówek skład spalin na analizatorze spalin (posiadam takowy :bigrazz: ) i w całym zakresie obrotów wynik był idealny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ja inny temat zarzuce ;)

 

 

czy moze macie zalozone crashpady? nie bede sie tu spieral czy zakladac czy nie.... ale jezdzac turystycznie sie to przydaje, wiadomo jak to jest z zaladowanym sprzetem gdzies na polu biwakowym na piachu... no i na pewno zrobie dziury i zaloze crashpady...po co pozniej plakac i zalowac w razie (odpukac) czego ...widzialem bezinwazyjne t-rexy ale sa niedostepne w polsce... wiec trudno, zrobie dziury....i teraz moze polecicie jakies ? w tej chwili mysle nad LSL ...ale jakies takie malutkie one, nie wiem czy warto czy juz zapakowac takie dlugie 12-15 centymetrowe

 

jakie sa wasze doswiadczenia na tym polu ? :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam LSL założone. Jeszcze nie wiem czy się sprawdzą, ale w poprzednim motocyklu miałem też takie i przydały się bardzo. Oczywiście mówimy o prędkościach okołoparkingowych, bo nie masz co liczyć na jakąkolwiek pomoc przy wyższych:). Zadaniem crashpadów nie do końca jest ochrona owiewek:) T-rexy sobie odpuść. Na wielu forach są zamieszczone fotki właśnie hayki po ślizgu z tymi crashpadami przy prędkości 30km/h. Szkody większe niz bez nich, gdyż trzymają się głównie na pręcie poprowadzonym za chłodnicą. Pręt się gnie i rozwala m.in chłodnicę...:))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...