zibik Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 E tam,panowie PC III ,TRE i ew. turbo do busy i nie ma bata fajer wysiądzie :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 3 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 (edytowane) Apropo TRE Chwalic się panowie kto ma to w swojej Busie :biggrin: Z tego co się orientowałem to już większośc wyświetlaczy biegów ma w sobie TRE, a że mi się marzy wyświetlacz biegów to tak się zastanawiam czy właśnie nie kupic juz z układem TRE. Tylko chętnie posłuchałbym opini jak to ustrojstwo się akurat na tych silnikch sprawdza... W związku z tym, że mam wersję otwartą to akurat obejście ogranicznenia predkości do 300km mnie nie interesuje :biggrin: Wypowiadał się kiedyś gośc który własnie założył to do GSX-R 1000 K3. Opisywał, że jest tam jakiś niewielki przyrost mocy na niższych biegach, ale motocykl gorzej pali i obroty są ciut niespokojne na biegu jałowym. W sumie na brak mocy nie narzekam, ale ciekawy jestem czy czuc, że motocykl jest jeszcze zrywniejszy :biggrin: :icon_question: No i jak sie zachowuje na jałowych i jak pali :icon_question: Jesli faktycznie ma lepszego kopa to już nawet nie chce myślec ile wytrzymuje wtedy tylna opona i napęd :eek: Także z miłą chęcią posłucham odczuc kogoś kto ma to zabudowane u siebie :) Edytowane 3 Stycznia 2009 przez MłodyWilk22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibik Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 Młody Wilk,ja tego nie mam ,ale rozmawiałem z gościem który to założył-TRE rzekomo znosi ograniczenia map zapłonu i wtrysku na poszczególnych biegach,wolne obroty faktycznie są niespokojne,ale za to masz do dyspozycji pełną moc na każdym biegu-czy warto? hmmm trzeba to przemyslec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 3 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 No czytałem właśnie z TRE oszukuje komputer i ten myśli, że jest zapięty wysoki bieg i daje fuul power. Ja raczej pytam z czystej ciekawości :) A jak obroty są niespokojne to już tym bardziej odpada - bo ja lubie jak silniczek pracuje perfekto w całym zakresie :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 E tam,panowie PC III ,TRE i ew. turbo do busy i nie ma bata fajer wysiądzie :biggrin: E tam besz turbu da rade. pełny wydech zmienic i np. pwer commandera albo innego juice boxa zapodac i juz da rade. Co do moczu to moja sztuka przy przebiegu 15000km miala pomiar na hamowni i wyszlo 168 konióf. mysle ze spoko. jedyne zmiany to boltony DEVILa i KN. teraz jest yoshimura :) Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzych16 Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 Czy po zamontowaniu końcówek wydechu (np:yoshimura ) jest potrzeba grzebania w kompie? Busa K5 Czy stwierdziliście dziurę w jakimś zakresie obrotów ? W pierwszym motocyklu miałem gaźnik i po zamontowaniu przelotowego tłumika czuć było niewielki spadek mocy. Proszę o info kogoś kto to przerabiał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 dzieki temu ze motocykl jest na wtrysku, przy wymianie boltonów nie musisz nic robic z mapami zapłonu. przy zmianie calego ukladu wskazane jest przemapowanie za pomoca PIMa, powercommandera itp. Co do samych końcówek to ja mam yoshimure i nie zauważyłem zadnych problemów a wręcz poprawę jesli chodzi oddawanie mocy. Aha ja jeżdze z zalożonymi Db killerami. nie wiem czy to ma jakis wpływ ale dzieki temu jest ciszej :) Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibik Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 Ja załozylem yoshimure TRS + K&N i wszystko super,mam wrażenie że jest lepiej i jezdze bez db killerów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
even Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 Cześć, i ja się dopiszę:) K8, 6000 km przebiegu. Wymieniłem tłumiki na Yoshimurę, filtry na K&N, seryjny amor skretu na Ohlinsa, lusterka, gripy, końcówki kierownicy na Rizomę, szybę na Puig racing, podobnie jak błotnik nad tylnym kołem. Mam crashpady LSL oraz R&G, bagstera na baku, przewody hamulcowe i sprzęgła - HEL. Hmm, i chyba to tyle zmian jak dotąd:) Trzeba zorganizować jakiś spęd gdy trochę się ociepli. Całą zeszłą zimę jeździłem XX-em bez problemów. Hayka jakoś mi się ślizga na mrozie:) pozdrawiam, even Cytuj http://bikepics.com/members/even/08hayabusa/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
even Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 XX-a ceniłem za całkowitą bezawaryjność. Nawinąłem nim ponad 170 tys km i jedyne wymiany (poza tymi eksploatacyjnymi) dotyczyły łańcuszka rozrządu z napinaczem oraz modułu zapłonowego. Super sprzęt choć mój egzemplarz tez sporo palił - 8 - 9l. to był standard. Cytuj http://bikepics.com/members/even/08hayabusa/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzych16 Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 No to Panowie 1800zł za dwie Yoshimury Tri_oval nie porysowane aczkolwiek lekko śmigane wraz z obejmami dedykowane do Busy to dobra cena czy taka sobie? acha stalowe... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
even Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 Cena nie jest zła, ale sprawdź skąd pochodzą. Wbrew pozorom Yoshimura jest masowo produkowana w Polsce, co z oryginałami i jakością ma związek dość luźny:) Cytuj http://bikepics.com/members/even/08hayabusa/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibik Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 Krzych,według mnie cena taka sobie.Ja swoje TRS-y w carbonie sprowadziłem ze stanów za 2200 zł ,a jak wyglądają widziałeś w Kole.A propo tego co się zmienia po wymianie tłumików-sprawdzałem po założeniu przelotówek skład spalin na analizatorze spalin (posiadam takowy :bigrazz: ) i w całym zakresie obrotów wynik był idealny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cosmo Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 to ja inny temat zarzuce ;) czy moze macie zalozone crashpady? nie bede sie tu spieral czy zakladac czy nie.... ale jezdzac turystycznie sie to przydaje, wiadomo jak to jest z zaladowanym sprzetem gdzies na polu biwakowym na piachu... no i na pewno zrobie dziury i zaloze crashpady...po co pozniej plakac i zalowac w razie (odpukac) czego ...widzialem bezinwazyjne t-rexy ale sa niedostepne w polsce... wiec trudno, zrobie dziury....i teraz moze polecicie jakies ? w tej chwili mysle nad LSL ...ale jakies takie malutkie one, nie wiem czy warto czy juz zapakowac takie dlugie 12-15 centymetrowe jakie sa wasze doswiadczenia na tym polu ? :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
even Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 Mam LSL założone. Jeszcze nie wiem czy się sprawdzą, ale w poprzednim motocyklu miałem też takie i przydały się bardzo. Oczywiście mówimy o prędkościach okołoparkingowych, bo nie masz co liczyć na jakąkolwiek pomoc przy wyższych:). Zadaniem crashpadów nie do końca jest ochrona owiewek:) T-rexy sobie odpuść. Na wielu forach są zamieszczone fotki właśnie hayki po ślizgu z tymi crashpadami przy prędkości 30km/h. Szkody większe niz bez nich, gdyż trzymają się głównie na pręcie poprowadzonym za chłodnicą. Pręt się gnie i rozwala m.in chłodnicę...:)) Cytuj http://bikepics.com/members/even/08hayabusa/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.