Skocz do zawartości

Ile Hayabus na forum???


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, miałem K&N we wszystkich motocyklach. W hayce oczywiscie rowniez:). Zyskasz jeszcze większą elastyczność silnika nic przy tym nie tracąc. Jeśli bedziesz zainteresowany tanszym zakupem daj znac na pw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam. kupiłem sobie nowy zestaw napędowy. kupiłem sobie także smar w sprayu do łańcucha castrol-no wiadomo ze dobry. po pierwszym smarowaniu zacząłem się zastanawiać nad pewną rzeczą. ano wypsikałem na oko jedną trzecią puszki...no i kurde wyszło mi że każde smarowanie kosztuje mnie na oko 12 zł...no i tak się zastanawiam czy koniecznie muszę smarować takim smarem? czy ktoś wie czy gumowe oringi są odporne na działanie zwykłych smarów ropopochodnych? bo jeśli tak to teoretycznie można by smarować np. olejem silnikowym lub jakimś smarem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest wiele tematów na forum odnośnie dbania o zestawy napędowe...

 

Nie olejem silnikowym tylko zwykłym olejem przekładniowym. jest gesty i super sie nakłada, a wystarcza min na 300km. Butelka wystarczy Ci spokojnie na 2 sezony a koszt litrowej butelki to około 10-12zł :) A najlepiej przed samrowaniem nalać go do np puszki po konserwie i podgrzać. Wtedy efekt jest jeszcze lepszy... 2 lata temu zostawiłem spraye i przeszedłem na olej przekładniowy. Niedość że dużo taniej to moim zdaniem łanuch lepiej był chroniony gdyż naciagał się mniej.

 

Teraz mam scootoilera i to rozwiązanie to już jest naprawdę bajka - wiem, że zestaw zawsze jest odpowiednio nasamrowany a ja nie musze do tego nawet paluszka przykładać :) żeby było smieszniej to wyrwałem go na allegro za 150zł :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ktoś maiał styczność z KN-em i orginalnymi wydechami to proszę i pomoc :)

mam K&Na i jestem zadowolony, moto nic na harakterystyce nie straciło, i podobnie jak Ty mam oryginalne kominy, tak że zakładaj śmiało.

 

a propos smarowania łańcucha, to dopuki mi się nie skończył używałem smaru armatniego(od wojaków), wystarczał, na 1000km, a ze się skończył, to narazie jade na przekładniowym, i myśle o automacie.

Edytowane przez jacek_w
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Tak, wszystko ok, chociaż opona strzeliła kumplowi przy ok 200 km/h. Pozycja pionowa została zachowana:) Fakt, że było w tym więcej szczęścia... Duży plus dla Suzuki za Road Assistance - 40 minut i z autostrady motorek już był zabierany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, wszystko ok, chociaż opona strzeliła kumplowi przy ok 200 km/h. Pozycja pionowa została zachowana:) Fakt, że było w tym więcej szczęścia...

kolega powinien to zgłosić producentowi.... taki wystrzał bez powodu nie jest normalną sprawą... dzięki że to napisałeś bo wiadomo czego napewno nie należy zakładać.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolega powinien to zgłosić producentowi.... taki wystrzał bez powodu nie jest normalną sprawą... dzięki że to napisałeś bo wiadomo czego napewno nie należy zakładać.

dokładnie jeśli mają wady fabryczne to powinny zostać wycofane z dystrybucji, najważniejsze że koledze nic sie nie stało

 

Panowie jakie kufry najlepiej zamontować do Hayki - szmaciane czy plastki ( chodzi o dłuższą turystykę ) .Jak ktoś ma doświadczenie to wymieniać się proszę ( mile widziane zdjęcia ). :crossy:

ja mam centralny Givi Maxi 52litry, ale jakbym miał kupować boczne to tylko te: http://www.corbin.com/suzuki/hayabusa.shtml

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

..gdyby nie ta cena...ale sa piekne

to fakt ... idealnie dopasowane... tylko ta cena...

ja w końcu zakupiłem boczne kappy E33, te które planowałem i w chwili obecnej własnymi rencami robię płytę montażową i stelaż, tak aby max schowały się w motocykl... oczywiście na bieżąco robię zdięcia i zapodam efekt końcowy w postaci manuala bogato ilustrowanego... zapowiada się że kufry niewiele będą wystawać poza obrys lusterek... sam jestem ciekaw efektu końcowego ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam i proszę o poradę. mam okazję kupić w miare tanio nową oponę na przód bridgestone bt 014. proszę mi poradzić (bo z oponami mam trochę na bakier) czy w hayabusie będzie zdawać egzamin? zależy mi na tym aby opona była miękka-czyli dobrze się trzymała drogi. to czy się szybko skończy to nieważne-stać mnie na hajke to i na opony mnie ma być stać-na glebe mnie nie stać :)

 

 

Edytowane przez dalton
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam i proszę o poradę. mam okazję kupić w miare tanio nową oponę na przód bridgestone bt 014. ..........

...............to czy się szybko skończy to nieważne-stać mnie na hajke to i na opony mnie ma być stać-na glebe mnie nie stać :)

 

kilka postów wyżej taka opona po niewyjaśnionym wystrzale........ ja bym się trzymał od tego z daleka, bo sam napisałeś że na glebę Cię nie stać... mnie też :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...