bart_b Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 kiedy jechalem obejrzec przed zakupem swoja haye , ogladalem tez sprzeta z devilami ....i zwatpilem w zakup busy...przerazalo mnie to, ryczalo jakby bylo z 1000 kuni :icon_twisted: ...ale jak dojechalem na miejsce i zobaczylem i uslyszalem swoja na fabrycznych wydechach pomyslalem nie taki diabel straszny....a nawet za ciche to bylo :) ...ale devila jednak bym nie kupil ...uszy wiedna :) A no wlasnie DEVIL :icon_evil: nie bez powodu nazywa sie DEVIL :icon_evil: :D Mało tego w kompelcie nie ma dB killerów i nawet nie przewiduje możliwości zamontowania :icon_evil: MICRON tez jest stosunkowo gośny ale :icon_evil: bije wszystkich na głowe NO RISK NO FUN hehehehe :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
even Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 Pierwszą rzeczą którą wymieniłem w moim motorku były tłumiki. Oryginalne nie dość, że zupełnie nie pasowały mi wizualnie, to były na tyle ciche, że co chwilę ktoś pakował się na mój pas ruchu. Teraz mam Yoshimury R-77 i problem zniknął:). Nie są przy tym przesadnie głośne ale bas jest jedyny w swoim rodzaju!!!:)) Cytuj http://bikepics.com/members/even/08hayabusa/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek_w Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 (edytowane) Pierwszą rzeczą którą wymieniłem w moim motorku były tłumiki. Oryginalne nie dość, że zupełnie nie pasowały mi wizualnie, to były na tyle ciche, że co chwilę ktoś pakował się na mój pas ruchu. Teraz mam Yoshimury R-77 i problem zniknął:). Nie są przy tym przesadnie głośne ale bas jest jedyny w swoim rodzaju!!!:)) jeżeli biega o odczucia estetyczne czyli wizualno akustyczne to wiadomo..... z tym się nie polemizuje... mi bardzo pasi cichość oryginału, wystarczy że przy szybszych i dalszych przejazdach wiatr po bembenkach daje... a zmieniając troszkę temat, to mam pytanie do Was o ustawienia zawiasu.... jakie stosujecie???? ja do normalnej jazdy stosuje zalecane przez manual, ale do szybkich przelotów solowych i winklowania usztywniam do 2/2 przód i 2/2 tył. Edytowane 8 Lutego 2009 przez jacek_w Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 (edytowane) stosuje zalecane przez manual, bardzo by mi sie przydał manual , szczególnie teraz na zimowe długie wieczory ... Poratowalibyście mnie Panowie ?? Jakiś PDF na maila czy "cuuś" ?? A może ktoś ma instrukcję po polsku bo ja tej także nie mam ... :notworthy: Edytowane 11 Lutego 2009 przez RudyXJ Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek_w Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 bardzo by mi sie przydał manual , szczególnie teraz na zimowe długie wieczory ... Poratowalibyście mnie Panowie ?? Jakiś PDF na maila czy "cuuś" ?? A może ktoś ma instrukcję po polsku bo ja tej także nie mam ... :notworthy: Rudy przygotuj sobie skrzynkę na dużą porcję danych.... i wyślij mi adres na PW... nie gwarantuje natychmiastowej rakcji ale zaliczysz instrukcją w PL, serwismanualem i part listą do 08.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 a więc manual polecam zassac z emula bo jest tego sporo i uzupelnienia rocznikowe też są. co do instrukcji to mam takowa w jezyku PL ale nie ma w niej za wiele ciekawych informacji a co do katalogu części to tutaj masz cały wirtualny: http://fiche.ronayers.com/Index.cfm/Module...X1300R_HAYABUSA Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 Rudy przygotuj sobie skrzynkę na dużą porcję danych.... i wyślij mi adres na PW... nie gwarantuje natychmiastowej rakcji ale zaliczysz instrukcją w PL, serwismanualem i part listą do 08.... Dzięki wielkie , manuale przyszły w 2 mailach , kiedyś jakbyś miał jeszcze troszkę czasu to tą instr. po Polsku bym prosił. Raz jeszcze wielkie dzięki !!! Szerokości a więc manual polecam zassac z emula bo jest tego sporo i uzupelnienia rocznikowe też są. co do instrukcji to mam takowa w jezyku PL ale nie ma w niej za wiele ciekawych informacji a co do katalogu części to tutaj masz cały wirtualny: http://fiche.ronayers.com/Index.cfm/Module...X1300R_HAYABUSA Również Dzieki przeogromne Bart , info nigdy za wiele :) Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Calvin Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 Witam .Miałem hayę 2004 r sprzedałem w listopadzie za dobre pieniądze i tydzień póżniej kupiłem nówkę po promocyjnej cenie w salonie .Udało mi się bo euro było jeszce w dobrej cenie .2004 jeżdziłem od nowości ,ale nowa k8 prowadzi się lepiej .Na razie opisuję pobieżnie bo dopiero jest na dotarciu Cięzko jeszcze mi powiedzić co jest lepsze(pierwsze wrażenie) - po sezonie na pewno szerzej opiszę .Nie zmienia to faktu ,że uważam ten motocykl za jeden z lepszych do jazdy ,a miałem ich już sporo (jeżdzę od ponad 20 lat) .Pozdrowionka :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario46 Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 witajcie , tez jestem szczęśliwym posiadaczem Hayki model K8 , niestety nie nakręciłem jeszcze kilometrów ale po kilku przejażdżkach jestem wniebowzięty , mimo nie za małych gabarytów prowadzi się nieźle jest dość zwinna wbrew pozorom , wcześniej jeżdziłem leciwym Gsxr-1100 olejaczkiem :) także żadnego porównania nie mogę zrobić ...obecnie przebywam w Ny i niedługo zjeżdzam do Polandii :)) tu będę ją eksploatował , oczywyiście jestem za jakimś zlocikiem hayek bezapelacyjnie aha posiadam manuala w pdf do Hayki K8 (645 stron ) niestety w języku eng ale jak ktoś by miał ochotę to chętnie prześlę . Aha ktoś może wie coś na temat Bridgestonów Bt014 {200-17-50} kupiłem własnie komplet do mojej białej damy w sumie żonka mi kupiła w prezencie hyhy , ktoś jeździł na takim cudzie ????? serdecznie pozdrawiam wszystkich , szerokości życzę ;) i do zobaczenia na drodzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek34 Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 witajcie moja suzi wlasnie (2 tyg. temu) zostala rozdziewiczona (pierwszy przeglad po 1000km) nowy olej, filtr dodatkowo crashpady( zeby w razie jakby cos nie bolalo za bardzo). Motorek w pelni gotowy do sezonu. W koncu moglem pociagnac powyzej 6000obrotow i wrazenia niesamowite, cala zeszla sobota w siodle. pozdrawiam wszystkich dla ktorych ta zima zbyt bardzo sie przedluza. :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BODZIO1300 Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 Witam wszystkich. Mam pytanko pierwsza regulacja zaworów w hayce po jakim przebiegu km i jaki to koszt orientacyjnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 15 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 Witam wszystkich. Mam pytanko pierwsza regulacja zaworów w hayce po jakim przebiegu km i jaki to koszt orientacyjnie? Co 24kkm sie sprawdza, ale wcale nie koniecznie musi to oznaczać regulacje... Może być tak że oddasz motocykl niby na te regulacje, a ze w hajce luzy trzymają sie dzielnie to serwis Ci je pomierzy, uzna że są w normie(omiar trwa nie dłużej jak pół godziny) a skasuje jak za regulacje :) Także trzeba być czujnym... Koszt - co serwis to inaczej - średnio około 250-350zł Naszczęscie cały serwis robie sobie sam i rzaden paprok nie pcha swoich brudnych łapsk do mojej niuni :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rottweiler Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 jak by jeszcze podnóżki miala ze 3 cm nizej i kierownice tyleż wyżej było by bajecznie :) swoją hajke kupiłem i miała podwyższoną półke z kierownicą o 2,5cm, dłuższe śruby i tulejki aluminiowe, teraz to zdemontowałem bo lubie jak coś jest w orginale, poprzedni właściciel zamontował to bo dużo jeździł turystycznie koszt okolo 300-350 zeta z przesylka, ja mam 4500K ....i jest idealnie biale....pamietajcie, ze czym wiecej "K" tym bardziej swieci na niebiesko http://i16.ebayimg.com/04/i/000/e2/f2/25bb_1.JPG moje jest cos takiego http://cgi.ebay.pl/Suzuki-GSX1300R-Hayabus...3|39:1|240:1318 tylko wlasnie o mocy 4500k a nie jak w tym linku 6000k ....na ebayu na pewno znajdziecie mam przetwornice i żarnik h7, ale orginalnie jest jeszcze jakaś przejściówka w reflektorze bo wtyczka od instalacji do świateł krótkich jest jak do h4, a żarówka jest h7, więc może ktoś mi podpowie jak rozwiązał ten problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 (edytowane) Aha ktoś może wie coś na temat Bridgestonów Bt014 {200-17-50} kupiłem własnie komplet do mojej białej damy w sumie żonka mi kupiła w prezencie hyhy , ktoś jeździł na takim cudzie ????? po pierwsze za szeroka po drugie zniknie w oczach bo to dosyc miekka opona. do gixerow zakladaja to na pierwszy montaż i na tym bym zakonczyl przygode z tymi oponami. kolega mial w 600 k6 i zjarał to to zeby tylko szybko zmienic. generalnie nie polecam a przy dunlopie d207/208 nawet nie ma co stawiać. a to zwiekszenie szerokosci raczej pogorszy trakcje twojego motocykla. w tym roku zakladam gume 180 bo motocykl zdecydowanie lepiej sie prowadzi w zakretach a tak troche z innej beczki. czy dB killera z yoshimury trzeba wytargać siłowo czy jest na to jakas inna metoda bo jak ostatnio probowalem to nawet nie drgnęły a nie chce ich zniszczyć. oczywiście śrubke od dołu wykciłem :] Edytowane 15 Lutego 2009 przez bart_b Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BODZIO1300 Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 Co 24kkm sie sprawdza, ale wcale nie koniecznie musi to oznaczać regulacje... Może być tak że oddasz motocykl niby na te regulacje, a ze w hajce luzy trzymają sie dzielnie to serwis Ci je pomierzy, uzna że są w normie(omiar trwa nie dłużej jak pół godziny) a skasuje jak za regulacje :) Także trzeba być czujnym... Koszt - co serwis to inaczej - średnio około 250-350zł Naszczęscie cały serwis robie sobie sam i rzaden paprok nie pcha swoich brudnych łapsk do mojej niuni :biggrin: Dzięki za informację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.