krawcu2 Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 tak jak prtzedmówca napisał tyle tylko że ośmiele się go poprawić nie możesz a musisz kupić coś takiego do baku bo jak napisałeś, że przerdzewiało od środka to nie chce źle przepowiadać ale jak ta rdza zacznie się sypać to co tydzień masz czyszczenie gaźników i synchro :bigrazz: z powodu rdzy, którą będą zaciągały z paliwem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KingRider Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 sprawdź bak dokładnie,jeśli będzie mocno zardzewiały, radzę się nie bawić w naprawy i łataniem dziur-za jakiś czas wyjdą następne-znam to z autopsji. Najlepszym rozwiązaniem jest kupić nowy zbiornik i po problemie, a do twojego sprzęta nie są chyba zbyt drogie-oczywiście nie kupować w ciemno :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mandrzej_1400 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 Odkurzę temat. Czy ktoś zna speca w Rzeszowie lub okolicach, który porządnie zaspawa dziurę w zbiorniku paliwa? Cytuj Moje zabawki:NEO; Intruz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Holek31 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 Witam.Zbirnik w mojej Schadow vt 600 rocznik 94' zaczął ostatnio ciec..po długich poszukiwaniach znalazłem w końcu warsztat, który mi zbiornik załatał. Po kilku miesiącach problem wrócił więc jeszcze raz wybrałem się jeszcze raz do wspomnianego wcześniej warsztatu..zrobili mi zbiornik na zasadzie gwarancji...ale...... i tu meritum...poradzili,żeby poszukać nowego zbiornika a między czasie zabezpieczyć ten jakimś klejem lub czymś podobnym..w grę wchodzi paliwo stąd moje zastanowienie czego użyć...macie jakieś pomysły lub wskazówki?pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekV Opublikowano 10 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 Niewiem jak ale może uda ci się od wewnątrz wysmarować to miejsce Czymś co się nazywa Metal w płynie. Odporne na oleje i paliwa naprawiałem tak karter w motorze po glebie gdzie sie dość mocno przetarł i pocił się olejem i ładnie trzymało i nie odchodziło. Od zewnątrz może być problem bo bedzie widać chyba że jest to w miejscu nie widocznym dla oka... lub kumaty spawacz niech to załatwi. Nie wiem co to za uszkodzenie ale myśle ze sobie poradzi to moim zdaniem najlepsze rozwiązanie a po spawaniu zabezpieczyć od środka jakimś preparatem antykorozyjnym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 11 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 Jedyny od środka to płaszcz epoxydowy. Nie czytałaś całego tematu a było o tym wspomniane. Dziurki będą się pojawiać raz za razem bo rdza już swoje zrobiła. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.