Stychu Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 Witam! Wyciągnąłem parę dni temu motor: Enduro z silnikiem od CZ 125. Na początku nie chciał odpalić bo miałem problem z gaźnikiem i filtrem ale wszystko zrobiłem i odpalił po paru kopach (wcześniej nie był odpalany przez prawie 2 lata). OPISZĘ DOKŁADNIE!Jak już odpaliłem go to na początku przez jakąś minute chodzi na malutkich obrotach i po chwili dostaje jakiegoś szału i nagle sam zaczyna gazować od siebie po prostu obroty się zwiększają na maxa same od siebie. Założyłem do niego świece z 3 ząbkami na końcu bo wcześniej była z jednym ale pękła i nie miałem innej. I rozpalałem go na początku bez filtra. I Czy to może być przyczyna świecy lub że dostaje za dużo powietrza i przez to gazuje go samo od siebie?? Nie odpalałem go z założonym filtrem po się boje troszkę bo jak go odpaliłem to nie dało się go w ogóle zgasić dopiero jak ściągnołem kapturek z świecy to wtedy zgasł. PROSZĘ O SZYBKĄ POMOC! CZY TO MOŻE BYĆ PRZYCZYNA ZE DOSTAJE ZA DUŻO POWIETRZA?? Kontakt ze mną Gg: 921828 DZIĘKUJE! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 załóż filtr to raz , a dwa wybadaj gdzie łapie lewe powietrze , jeśli stał 2 lata to może byś simmer na wale Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filipecki Opublikowano 19 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 to samo co u mnie :clap: Simmering na wale jak w morde strzelil ;d Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rad3k Opublikowano 19 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 Miałem taki przypadek w CRM powód był banalny - za krótka linka gazu :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus2905 Opublikowano 19 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 mozrze odwrotnie przepustnice zalozyles i nie trafila w rowek i caly czas jest otwarta zprawc w jakiej pozyci jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 19 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 mozrze odwrotnie przepustnice zalozyles i nie trafila w rowek i caly czas jest otwarta zprawc w jakiej pozyci jest To nie jest możliwe w tym gaźniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stychu Opublikowano 19 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 Dzieki wielkie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomeczek151 Opublikowano 20 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 A przypadkiem nie masz zatkanego kranika? Bo to też by wyglądało że masz nie do końca drożny kranik i po jakimś tam czasie paliwo napełni gaźnik ale jak chodzi to wyciąga wszytsko i potem na końcu masz już tak ubogą mieszankę że dostaje takich wyokich obrotów. Tomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 20 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 stawiam na zatkany kranik. Najpierw normalnie, jest paliwko w komorze. Wypala sie i dostaje obrotow ale na tyle mu podaje paliwka ze jakos chodzi. Chyba ze gasnie po chwili ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 21 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 ja jeszcze dodam że może sie pływak wieszać ......pamiętajmy że pływak nie zawsze zawiesza sie na dole często sie zdaża że zawiesi sie na górze i blokuje zaworek iglicowy wacha nie leci=robi sie coraz uboższa mieszanka=rosną obroty=po pewnym czasie gaśnie nie wiem jak tam jest pływak ale jeśli jest jak w jikovie że chodzi na takiej szpili to bardzo możliwe zaś jeśli jest jak w gmf (dezamet 023) to podana przezemnie sytuacja raczej odpada w 99% wypadków jak dostaje za wysokich obrotów to albo paliwo nie dochodzi lub nie dochodzi tyle ile powinno albo dochodzi za dużo powietrza-na przyszłość :wink: Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.