tajnos Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 (edytowane) witam mam pytanie ostatnio zmienialem olej filtry i swiece po zlozeniu i odpaleniu zapalila sie ta dioda co jest na obrotomierzu a obok niej byl rysunek konewki od oleju , taki termometr temperatury i napis FI i na zegarze mrygala mi temp.silnika na przemian z F1 co to bylo ?i o co chodzilo po po rozebraniu jeszcze raz posprawdzalem wtyki dolalem troszke oleju i juz sie niezapalilo. Edytowane 17 Lutego 2008 przez tajnos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 Chwilowy brak ciśnienia oleju po osuszeniu miski. Pompa dopiero po chwili zassała olej i wzrosło ciśnieni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tajnos Opublikowano 17 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 Chwilowy brak ciśnienia oleju po osuszeniu miski. Pompa dopiero po chwili zassała olej i wzrosło ciśnieni. kontrolka cisnienia oleju zgasla na wyswietlaczu predkosci zaraz po odpaleniu a ta dioda na obrotomierzu palila sie non stop moto osiagnelo temp.80-90c a ona nadal sie swiecila gasilem odpalalem no nowo i gasla po odpaleniu ale za sekunde znow sie zapalala i juz niegasla i tak non stop. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 (edytowane) Miałeś błąd w układzie wtyryskowym, pali się kontrolka FI (I jak igła a nie 1, od Fuel Injection). Pawel Edytowane 17 Lutego 2008 przez Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr123 Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 Wlej nowego paliwa-może mu przejdzie.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MotoTroll Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 Od paliwa to chyba nie zgaśnie!Musisz podłączyć pod kompa albo samemu wyszukać przyczyną błędu.Zapewne czegoś nie podpiekłeś albo pomieszałeś!Zdejm zbiornik, sprawdź wszystkie kostki i podciśnienia.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tajnos Opublikowano 18 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 :) dzieki chlopaki sprawa zalatwiona bo rozebralem moto i zlozylem od nowa i smiga jak ta lala tylko zastanawialem sie czego ten blad dotyczyl. wielkie dzieki juz wiem chodzi o wtryski. :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 (edytowane) Mogłeś nie dopiąć jakaś wtyczka i tyle, przy powtórnym zmontowaniu motocykla zrobiłeś to poprawnie :). Pawel Edytowane 18 Lutego 2008 przez Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wayne2up Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 Miałeś błąd w układzie wtyryskowym, pali się kontrolka FI (I jak igła a nie 1, od Fuel Injection). Pawel Ty to pawel bajki lubisz opoiadac :PP FI wcale nieoznacza bledu z wtryskami ani nic podobnego. Sygnalizuje to tylko wykrycie bledu w systenie. Jak go sprawdzic ?? Bardzo prosto- na zgaszonym moto stykamy kabelkiem dwa przedowy we tyczce w zadupku ( niepodlaczona kostka z dwoma kabelkami, po lewej stronie zadubka).Po zetknieciu ze soba tych dwoch kabelkow na wyswietlaczu pojaawia bledy jakie zanotowal komputer. odczytac icg znaczenie mozna z serwisowki lub na stronie : http://www.81x.com/bugman/gixxermods/ zreszta tam jest opisane dokladnie pokoleji co gdzie i jak. POzfrawiam posiadaczy GSXR'ów P.S moze ktos wie jak sie sprawdza bledy w 636 04' ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 FI wcale nieoznacza bledu z wtryskami ani nic podobnego. Sygnalizuje to tylko wykrycie bledu w systenie. Nie łap mnie za słówka, mam na myśli szeroko pojętą elektronikę sterującą pracą silnika :) Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wayne2up Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 Bledy te moga byc wywolane zarowno z odczytow z silnika jak i ze wszystkich czojnikow np. z czujnika cisnienia atmosferycznego itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.