Skocz do zawartości

Lc4 wyciek oleju z okolicy walu


kula26
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, posiadam lc4 2003r z rozrusznikiem, pojawil sie w nim wyciek oleju do isrownika, moje pytanie, czy to uszczelniacz na wale bo w serwisowce jest napisane ze jest tam tylko "stop disc" zamiast uszczelniacza (chyba ze pelni on role simeringu), czy moze jest tam jakies inne miejsce ktredy moglby sie dostawac?

Chwilowo nie moge sie do niego dostac z powodu braku sciagacza do magneta, a nie wiem na co sie nastawiac?

Z gory dzieki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh, żadnego rotora nie ściągaj :)

Wszystko jest w porządku, tam również olej dopływa. Domyślam się że odkręciłeś lewą pokrywę by ustawić zawory do regulacji w GMP. Moja rada - jeśli masz podstawkę to przed podniesieniem motocykla podłóż z lewej strony pod ramę jakiś kołek by delikatnie przechylić go na prawą stronę - wówczas przy ściągniętym deklu olej nie będzie wypływał. Generalnie regulacje zaworów najlepiej wykonywać przy wymianie oleju, gdy silnik jest suchy - wówczas nic nie będzie się wylewać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pod iskrownikiem jest simmering, wymiar typowy-sprawdzone w realu :bigrazz:. Bierz simmering odporny na wysoką temperaturę.

Radosny-jesli w/g Ciebie olej standartowo w LC4 dopływa do iskrownika, to ja jestem Matką Teresą z Kalkuty :icon_eek:

Z tej strony silnika olej może wypływac jedynie spod tego uszczelniacza pod iskrownikiem, nie ma innej opcji.

Pzdr.

Edytowane przez jarek s
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh, żadnego rotora nie ściągaj :bigrazz:

Wszystko jest w porządku, tam również olej dopływa. Domyślam się że odkręciłeś lewą pokrywę by ustawić zawory do regulacji w GMP. Moja rada - jeśli masz podstawkę to przed podniesieniem motocykla podłóż z lewej strony pod ramę jakiś kołek by delikatnie przechylić go na prawą stronę - wówczas przy ściągniętym deklu olej nie będzie wypływał. Generalnie regulacje zaworów najlepiej wykonywać przy wymianie oleju, gdy silnik jest suchy - wówczas nic nie będzie się wylewać.

Radosny, do ustawienia GMP jest tam okienko, nie trzeba zciagac pokrywy, i wlasnie w nim podczas pracy silnika widac olej, a zdemontowalem ja bo myslalem za moze woda sie dostala po ostatnich przeprawach, a i mowimy o prawej stronie moto :flesje:

Dzieki za zainteresowanie, dodam za sa to niewielkie ilosci oleju, ale przy zdjetej pokrywie po przechyleniu moto na prawo leci ciurkiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyzby nowa matka teresa z kalkuty sie pojawila :) zdawalo mi sie ze w lc4 iskrownik jest suchy...

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...