kula26 Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 Witam, posiadam lc4 2003r z rozrusznikiem, pojawil sie w nim wyciek oleju do isrownika, moje pytanie, czy to uszczelniacz na wale bo w serwisowce jest napisane ze jest tam tylko "stop disc" zamiast uszczelniacza (chyba ze pelni on role simeringu), czy moze jest tam jakies inne miejsce ktredy moglby sie dostawac?Chwilowo nie moge sie do niego dostac z powodu braku sciagacza do magneta, a nie wiem na co sie nastawiac?Z gory dzieki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 Na nic sie nie nastawiaj, zdejmij rotor i bedzie widac co sie dzieje. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radosny Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 Heh, żadnego rotora nie ściągaj :) Wszystko jest w porządku, tam również olej dopływa. Domyślam się że odkręciłeś lewą pokrywę by ustawić zawory do regulacji w GMP. Moja rada - jeśli masz podstawkę to przed podniesieniem motocykla podłóż z lewej strony pod ramę jakiś kołek by delikatnie przechylić go na prawą stronę - wówczas przy ściągniętym deklu olej nie będzie wypływał. Generalnie regulacje zaworów najlepiej wykonywać przy wymianie oleju, gdy silnik jest suchy - wówczas nic nie będzie się wylewać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 (edytowane) Pod iskrownikiem jest simmering, wymiar typowy-sprawdzone w realu :bigrazz:. Bierz simmering odporny na wysoką temperaturę.Radosny-jesli w/g Ciebie olej standartowo w LC4 dopływa do iskrownika, to ja jestem Matką Teresą z Kalkuty :icon_eek:Z tej strony silnika olej może wypływac jedynie spod tego uszczelniacza pod iskrownikiem, nie ma innej opcji.Pzdr. Edytowane 17 Lutego 2008 przez jarek s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kula26 Opublikowano 17 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 Heh, żadnego rotora nie ściągaj :bigrazz: Wszystko jest w porządku, tam również olej dopływa. Domyślam się że odkręciłeś lewą pokrywę by ustawić zawory do regulacji w GMP. Moja rada - jeśli masz podstawkę to przed podniesieniem motocykla podłóż z lewej strony pod ramę jakiś kołek by delikatnie przechylić go na prawą stronę - wówczas przy ściągniętym deklu olej nie będzie wypływał. Generalnie regulacje zaworów najlepiej wykonywać przy wymianie oleju, gdy silnik jest suchy - wówczas nic nie będzie się wylewać.Radosny, do ustawienia GMP jest tam okienko, nie trzeba zciagac pokrywy, i wlasnie w nim podczas pracy silnika widac olej, a zdemontowalem ja bo myslalem za moze woda sie dostala po ostatnich przeprawach, a i mowimy o prawej stronie moto :flesje: Dzieki za zainteresowanie, dodam za sa to niewielkie ilosci oleju, ale przy zdjetej pokrywie po przechyleniu moto na prawo leci ciurkiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kula26 Opublikowano 19 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 W ramach wyjasnienia Radosny mial racje, tam rowniez olej doplywa, potwierdzone przwz mechanikow z Rapidu :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 19 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 czyzby nowa matka teresa z kalkuty sie pojawila :) zdawalo mi sie ze w lc4 iskrownik jest suchy... Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 19 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2008 No masz, LC4 ciagle zaskakuje. Mówcie do mnie od dziś Tereska :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 20 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 u mnie tam jest sucho :bigrazz: Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.