gapek Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 Zbyhu - koncepcja paska polega na braku jego obsługi. Żywotność jest z natury gorsza niż w przypadku łańcucha, stąd 20kkm pomiędzy wymianami to dobry wynik.Zalety to brak konieczności dylania z puszką smaru na każdy dalszy wyjazd, no i czysta tylna felga i wahacz. Panowie skąd wy wymiane paska w F800S po 20 tyś wytrzasneliscie ?! Zarówno według BMW, serwisu BMW jak i użytkowników tego modelu pasek wymienia się po 40 tyś !!! PozdrawiamGapek Ps. Posiadacz żółtego F800S Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
data7 Opublikowano 25 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 Cosmo, gratuluje zakupu ;) przez chwile sie balem ze adventure zarzucasz, ale DRZ pod avatarkiem mnie uspokoila :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROCH Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 Witam,idąc tropem F 800S i tym co sie kryje pod nazwa BMW (będziesz miał wydatki- w sensie ze serwis i czesci drogie) zastanawiam się co lepiej kupic, uzywke F 800S, czy nowe SV 650...Legenda BMW przesladuje mnie od czasu gdy przejechalem sie kiedys dawno K1 a teraz ostatnio K 1200 :crossy: Głownie sie zastanawiam nad kosztem eksploatacji i serwisow... Pozdr,Roch Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johny69 Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 Ujmę to tak - mam styczność z eksploatacją Hond i Suzuki. Ceny serwisowania w ASO są bardzo niekorzystne w Hondzie, również części eksploatacyjne są bardzo drogie. W przypadku Suzuki idzie znaleźć tańsze serwisy. W ASO BMW ceny niektórych części eksploatacyjnych np. oleju są bardzo korzystne (na prawdę równie tanie jak w hurtowniach). Sama eksploatacja to w sumie zależy od modelu. Bawarki jednak muszą być serwisowane co 10 tys. ale regulacje robi się co 20 tys. jak i konserwację. Czyli na dłuższą metę BMW jest sporo tańsze od innych marek. Jeszcze mianem rozwiania mitów nt. Będziesz Miał Wydatki dodam,że na tą markę patrzy się nieprzychylnie dlatego,że jest droższa i ma bardzo bogatą listę dodatków. Niestety BMW w Polsce jest bardzo drogie (droższe niż za Odrą), a dodatki zawsze kosztują, w każdej marce tylko zwykle lista oficjalna jest uboga. Porządne ubranie np. Africy Twin też kosztuje swoje i cena końcowa zrównuje się z ubranym np. F650GS.To tyle paplania z mojej strony. Myślę,że SV650 vs F800S to trudny wybór. Po pierwsze motocykle są zupełnie inne, a po wtóre oba są świetne i sam chciałbym trochę dłużej pomykać jednym i drugim :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROCH Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 A przykładowe ceny serwisu? Na przykład po 10 000km? Oczywiscie, motocykle sa inne , a do marki BMW nie trzeba mnie przekonywac tylko pytanie czy dzwigne ciezar finansow w BMW. Suzi znam bo kumpel ujeżdza i w kosztach jestem rozeznany.Ten motor bedzie musial mi posłużyć troche wiec dlatego zastanawiam sie nad nowym(wiadomo zawsze bardziej pewny jest nowy bike). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 17 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 Nie wiem jak w F 800 ale w " K " placilem ca 150,- € za 10 000km service. :icon_mrgreen: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CosmoSquig Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 (edytowane) Cosmo, gratuluje zakupu :wink: przez chwile sie balem ze adventure zarzucasz, ale DRZ pod avatarkiem mnie uspokoila ;) Sęk ju :wink: DeeRZeta daje radę :) Wersja E będzie co prawda wymagała trochę pracy w celu dostosowania do turystyki, ale za to w terenie jest nie do zatrzymania. Fakt też, że prędkości przelotowe offroad trochę mi się zmieniły :) F800 już prawie po dotarciu. Pomimo słabej aury, braku wolnego czasu i beznadziejnym remontom chyba wszystkich okolicznych dróg (jak nie ma remontu, to jest budowa osiedla i cała okolica i tak jest w błocie)... Edytowane 17 Marca 2008 przez CosmoSquig Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oscar Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 Sorry, ze odgrzewam stary temat, ale nie chce tez zakladac nowego. Otoz stalem sie posiadaczem F 800 s'ki i chcialem sie dowiedziec na co zwracac uwage w tym motocyklu podczas uzytkowania, czego sie wystrzegac, no i jakie sa wrazenie po dluzszym ujezdzaniu tej maszynki. Jest to moj pierwszy motocykl, w zwiazku z czym licze na wskazowki jak sie z nim obchodzic zeby ani sobie ani motocyklowi nie zaszkodzic. Sam bilem sie z myslami pomiedzy Suzuki SV 650 S a BMW F 800 S, ale ostatecznie zdecydowalem sie na bardziej cywilizowana BMK'e. Slyszalem juz o komforcie i latwym kladzeniu w zakrety tego sprzeta, jak i zaskakujaco niskim spalaniu. Jestem ciekaw czym jeszcze mnie ten sprzet zaskoczy (mam nadzieje ze pozytywnie). Jeszcze jedno pytanko - widze ze tutaj Krakowscy posiadacze tego motocykla sie odzywali - a czy ktos z W-wy na tym forum tez jezdzi tym sprzetem? PS - Jeszcze na nim nie jezdzilem, a juz rozgladalem sie z nudow za dodatkami i znalazlem fajne crash pady, biale kierunki i lampe tylna LED do niego - czy ktos z was montowal do niego jakies extra dodatki tego typu lub torby (najpierw musze sie nim nacieszyc w oryginalnej formie, tylko crash pady zaloze, a dopiero potem bede modyfikowal). Cytuj BMW F650GS - obecnie, na bezdroża; BMW K1200R Sport "Black Edition" - poległ w boju; BMW F800S - poszedł w dobre ręce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drex Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 Może nie wniose za wiele w temacie ale po 4 tyś km postaram sie coś jednak nasmarować :) Jestem w posiadaniu F 800 ST wiec w zasadzie to ten sam sprzęt co 800 S. Motocykl przede wszytskim lekki i poręczny, do miasta idealny zwłaszcza biorąc pod uwagę obrzydliwie niskie spalanie ok 4,5 l/100. Komfort jazdy i zawiecha moim zdaniem na poziomie kanapa słuszna również dla pasażera , choć głośno pracująca skrzynia biegów to jak na tego producenta mankament psujący wizerunek. Zdarza sie ze przy szybkiej zmienie biegów w góre między 4 a 5 wskoczy nam luz i ponowne wbicie biegu kończy sie zgrzytem - choć słyszalem ze to zdarza sie tylko w ST a ponoć w S juz nie.... Sam sprawdzisz:) Hamulec przedni jak dla mnie super a ABS-y działają dość poprawnie choć na niepewnej nawierchni ( śliskiej) głupieją i trzeba wciskać klame dwa razy, tylny hamulec moim zdaniem to atapa hehehe. Przyspieszenia jak na 85 KM dość zadowalające- prędkość maxymalna to 240 ...bynajmniej tyle udało mi sie osiągnąc na autostradzie i zaczeła migać kontrolka obrotów :) Póki co nie zakładałem jeszcze nic akcesoryjnego bo to sprzęt żony i nie wiem co ona tam chce mieć - Crash pady napewno by sie zdały , do tego moze jakiś kuferek centralny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oscar Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 A z ktorego roku masz ta F 800 ST? Bo slyszalem ze modele z 2006 mialy wlasnie problemy ze skrzynia i czasami z silnikami, ale juz od 2007 nie cierpialy na ta chorobe. Cytuj BMW F650GS - obecnie, na bezdroża; BMW K1200R Sport "Black Edition" - poległ w boju; BMW F800S - poszedł w dobre ręce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drex Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 A z ktorego roku masz ta F 800 ST? Bo slyszalem ze modele z 2006 mialy wlasnie problemy ze skrzynia i czasami z silnikami, ale juz od 2007 nie cierpialy na ta chorobe. Mój jest z 2007r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CosmoSquig Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 S też ma do bani skrzynię ;) Luz pomiędzy 4 i 5 znacznie łatwiej znaleźć, niż tam, gdzie być powinien. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oscar Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Wrazenia po 2000 km: Jesli chodzi o luz pomiedzy poszczegolnymi biegami to kilka razy przez niedbalstwo udalo mi sie go zlapac (ale to tylko i wylacznie dlatego ze zbyt leniwie wbijalem bieg). A na codzien do skrzyni nic nie mam (oprocz tego ze ciut glosno chodzi). Spalanie to ok. 5,5l/100km (max. jaki osiagnalem to 6,3 a min. to 5,0). Hamulce brzytwa - nie mam ABS, ale jeszcze i na mokrym nie jechalem. Nie moge ustawic klamki hamulca w polozeniu posrednim, bo rozkreca sie sama i w rezultacie mam skrecona ja max daleko (wtedy sie nie rozkreca), ale spoko siegam. Na wszelki wypadek crash pady zalozone, ale motocykl lekki i z nisko polozonym srodkiem ciezkosci - ciezko go nawet na postoju wywrocic. Zwinny w korkach (i jeszcze w dodatku waski). Bardzo zwawy sprzecik. W ramach ciekawostki wrzuce wykres z hamowni mojej osiemsetki (przy okazji moto niedzieli na bp na bemowie) - sam sie zdziwilem jaki zrywny egzemplarz mi sie trafil (a tylko wydech nieseryjny jest): [ 98 KM @ 8450 rpm | 88,7 Nm @ 5984 rpm ] http://lh4.ggpht.com/_6FapHMt6iCk/SfR3Y-6c...20090426626.jpg Jeszcze jako dowod - nagranie z samego hamowania: Cytuj BMW F650GS - obecnie, na bezdroża; BMW K1200R Sport "Black Edition" - poległ w boju; BMW F800S - poszedł w dobre ręce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyziowg Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Kurcze coraz bardziej sie mi ten sprzecik podoba... Moze za 2-3 latka bedzie ST... Oscar, Tak z ciekawosci, jaki to wydech? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oscar Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 (edytowane) Oscar, Tak z ciekawosci, jaki to wydech? Akcesoryjny Akrapovic do F800S (sama puszka - bo wiem ze Akrapovic ma i caly uklad wydechowy z kolektorem). Wyjety db killer, co by w korku puszkarze mnie slyszeli. http://www.bmw-motorrad.pl/Wyposazenie/Akc...mik_F800ST.html Od razu dodam, ze nie sadze zeby ten przyrost mocy byl zasluga samego wydechu. Wydech moze dac sadze max kilka KM. Edytowane 29 Kwietnia 2009 przez oscar Cytuj BMW F650GS - obecnie, na bezdroża; BMW K1200R Sport "Black Edition" - poległ w boju; BMW F800S - poszedł w dobre ręce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.