Kamsel Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Witam, ze względu iż nie jestem za bardzo w temacie 4T chciałbym alby ktoś opisał zasade działania gaźnika podciśnieniowego. Czym on się różni w działaniu od konwencjionalnego gaźnika. Z góry dziękuje. Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 http://eso.student.olsztyn.pl/dział garaż -> ebook`i -> Gaźniki motocyklowe, Rafał Dmowski Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 14 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 (edytowane) dzięki kolego :biggrin: A wie ktoś jak powinna mniej więcej być uchylona przepustnica sterująca tym całym podciśnieniem (ta płaska blaszka :bigrazz:) na wolnych obrotach? Edytowane 14 Lutego 2008 przez Kamsel Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 To juz ci wyjdzie przy regulacji gaznika, w kazdym razie bardzo niewiele. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 (edytowane) to ja sie podepne po temata , mam wrazenie ze w terenie jak troszke mu odkrece to po pewnym czasie na obrotach brakuje mu mocy i zaczyna sie dusic , puszczenie gazu letkie zwolnienie i ponowne otwarcie i wszystko wraca do normy silnik dalej ciagnie ale za jakis czas powtorka z rozrywki , trafia sie to zadko ale da sie odczuc , ma nowy tlok kuty i zastanawiam sie czy on nie wymaga np zwiekszonego poziomu paliwa w komorze plywakowej ? gaznik czyscilem jakis rok temu , mam filtr paliwa od 2 lat nie zmieniony. Gaznik podcisnieniowy Keihin CVK 40. Na szosie tego nie zauwazylem ( ale malo latam asfaltem na wiekszym gazie) , tyle ze w terenie opory toczenia sa wieksze i wymaga to wiekszego otwarcia przepustnicy. Edytowane 14 Lutego 2008 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robson63 Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 gaznik czyscilem jakis rok temu , mam filtr paliwa od 2 lat nie zmieniony. Gaznik podcisnieniowy Keihin CVK 40 Nie sadzisz ze powinienes zacząc od tego ??? :icon_mrgreen: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tm85 Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 dzięki kolego :icon_mrgreen: A wie ktoś jak powinna mniej więcej być uchylona przepustnica sterująca tym całym podciśnieniem (ta płaska blaszka :wink:) na wolnych obrotach? Ten typ gaźnika posiada taką konstrukcję, że "blaszka" sama się ustawia starając się utrzymać stałą prędkość powietrza pod nią. Na jałowych obrotach powinna być przymknięta lub minimalnie podniesiona podciśnieniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 15 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 Ten typ gaźnika posiada taką konstrukcję, że "blaszka" sama się ustawia starając się utrzymać stałą prędkość powietrza pod nią. Na jałowych obrotach powinna być przymknięta lub minimalnie podniesiona podciśnieniem. tylko że tą "blaszką" steruje się za pomocą manetki gazu :) Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.