Skocz do zawartości

Gaźnik podciśnieniowy.


Kamsel
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, ze względu iż nie jestem za bardzo w temacie 4T chciałbym alby ktoś opisał zasade działania gaźnika podciśnieniowego. Czym on się różni w działaniu od konwencjionalnego gaźnika. Z góry dziękuje.

motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki kolego :biggrin:

 

A wie ktoś jak powinna mniej więcej być uchylona przepustnica sterująca tym całym podciśnieniem (ta płaska blaszka :bigrazz:) na wolnych obrotach?

Edytowane przez Kamsel

motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ja sie podepne po temata , mam wrazenie ze w terenie jak troszke mu odkrece to po pewnym czasie na obrotach brakuje mu mocy i zaczyna sie dusic , puszczenie gazu letkie zwolnienie i ponowne otwarcie i wszystko wraca do normy silnik dalej ciagnie ale za jakis czas powtorka z rozrywki , trafia sie to zadko ale da sie odczuc , ma nowy tlok kuty i zastanawiam sie czy on nie wymaga np zwiekszonego poziomu paliwa w komorze plywakowej ? gaznik czyscilem jakis rok temu , mam filtr paliwa od 2 lat nie zmieniony. Gaznik podcisnieniowy Keihin CVK 40. Na szosie tego nie zauwazylem ( ale malo latam asfaltem na wiekszym gazie) , tyle ze w terenie opory toczenia sa wieksze i wymaga to wiekszego otwarcia przepustnicy.

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki kolego :icon_mrgreen:

 

A wie ktoś jak powinna mniej więcej być uchylona przepustnica sterująca tym całym podciśnieniem (ta płaska blaszka :wink:) na wolnych obrotach?

 

Ten typ gaźnika posiada taką konstrukcję, że "blaszka" sama się ustawia starając się utrzymać stałą prędkość powietrza pod nią. Na jałowych obrotach powinna być przymknięta lub minimalnie podniesiona podciśnieniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten typ gaźnika posiada taką konstrukcję, że "blaszka" sama się ustawia starając się utrzymać stałą prędkość powietrza pod nią. Na jałowych obrotach powinna być przymknięta lub minimalnie podniesiona podciśnieniem.

 

 

tylko że tą "blaszką" steruje się za pomocą manetki gazu :)

motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...