bazyl Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Witam, otóż wkładam kluczyk przekręcam i NIC! Brak jakiejkolwiek reakcji. Sprawdziłem akumulator wszystkie bezpieczniki, podłaczenia aku styki wtyczki itp. Generalnie nie mam pomysłu co dalej. Radźcie dobrzy ludzie. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 No niestety, nie ma tu latwej rady.Serwis i oni szukaja albo kupujesz sobie miernik wielofunkcyjny i ty szukasz.Cos gdzies nie kontaktuje i trzeba to znalezc. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 a jesteś pewien że sprawdziłeś wszystkie bezpieczniki ??? przy całkowitym zerze prądu obstawiałbym znalezienie i sprawdzenie głównego bezpiecznika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 A po przekręceniu stacyjki i pomimo tego że nic nie świeci próbowałeś coś odpalać, typu kierunki ,stop ,klakson czy zakręcić rozrusznikiem? Skoro nic nie działa to któryś z głównych przewodów może się przepalił w środku. A poza tym, to twój nowy sprzęt czy stało się to nagle??Nie ma tu lekko, trzeba lecieć po nici do kłębka. Miernik w ruch i począwszy od aku sprawdzać wszystkie główne przejścia do następnych kostek i przekaźników. Sprawdź też mase od aku do silnika czy jest przejście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4NIEK Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 a może "załatwiłeś" moduł ...ładowałeś aku prostownikiem? W jaki sposób? Ktoś kiedyś pisał na 4um, że zrobił zwarcie w przy podłączaniu prostownika i padł mu moduł :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radosny Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 A tu znowu to samo, już Ci każą wymieniać moduł, przekaźniki......ech :) Szukaj najprostszych rozwiązań!!! Po pierwsze - sprawdź połączenie z masą , to znaczy idź tropem kabla od klemy ujemnej akumulatora aż do mocowania go do ramy. Najczęściej właśnie skorodowana lub uszkodzona jest plecionka masowa lub zaśniedziały jest jej styk z ramą motocykla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orzyl Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 a może "załatwiłeś" moduł ...ładowałeś aku prostownikiem? W jaki sposób? Ktoś kiedyś pisał na 4um, że zrobił zwarcie w przy podłączaniu prostownika i padł mu moduł :rolleyes: jak padnie moduł to może nie odpalać, ale zadziałają chociaż światła, kierunki itd... szukaj uszkodzeń przewodów, ewentualnie sprawdź dokladnie czy bezpieczniki nie są pęknięte. czy nie ma korozji na złączach. sprawdź też główny bezpiecznik. Sprawdz oznacza - podłącz miernik z ustawionym omomierzem i sprawdz czy dany element jest sprawny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
calmicoko Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 Napewno akumulator ma prad?to zacznij od początku miernik i na przód.W cuda to ja nie wierze.Po kolei....jak w aku jest prąd to idzie gdzieś dalej.dojdziesz pomalutku,byle do wiosny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bazyl Opublikowano 27 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 Problem rozwiazany! Otoz na glownej wiazce kabli ktora zakupilem (z drugiej reki) znalazel przerwane trzy kable. W zasadzie byly rozerwane...trudno bylo zlokalizowac na pierwszy rzut oka poniewaz tasma izolacyjna miala tylko znikome uszkodzenie.Wyglada na to iz moto byl bity od przodu.Dzieki za wszelaka pomoc i dobre checi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 Jedna uwaga do wszystkich pytajacych - jezeli chcesz otrzymac w miare precyzyjna odpowiedz to musisz zadac precyzyjne pytanie. Na pytanie przez ciebie zadane ciezko odpowiedziec, gdybys je rozwinal o historie zakupu wiazki to bylo by latwiej. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.