piwo_1 Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 (edytowane) Witam! Mam spory problem ze sradem 600. Motor ma problem z pokonaniem 5 tys obr. Na luzie wkreca sie super, nie ma problemow! A podczas jazdy do 5 tys spoko powyzej bul tak do 9 tys a pozniej znow wkreca sie elegancko. I tak do 3 biegu bo powyżej zamula strasznie. Tak jak by sie dławił(czasami szczeli w tlumik) ogolnie nie ma jazdy. Po jeździe filtr powietrza był dość mokry od benzyny. Mi sie wydaje ze ma zbyt bogatą dawkę i że trzeba wyregulować gaźniki. :biggrin: Ale nie jestem znawcą wiec prosze o dobrą radę. Mam pojęcie o mechanice, naprawialem sobie auta i zastanawiam sie czy sam sie zabierac za regulacje. Urzadzenia moge pozyczyc od znajomego. Czy to dobry pomysł?? Edytowane 11 Lutego 2008 przez piwo_1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 Jeżeli coś tam wiesz to oczywiście że możesz sam poustawiać.Bo winą za to można zapewne obarczyć nieodpowiednią mieszankę, popękane membrany, jakieś nieszczelności. Problemów może być wiele ale napewno trzeba gaźniki wyjąć. Pytanie pomocnicze. Tak wcześniej się działo czy po zimowej przerwie zaczął prychać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piwo_1 Opublikowano 11 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 Jeżeli coś tam wiesz to oczywiście że możesz sam poustawiać.Bo winą za to można zapewne obarczyć nieodpowiednią mieszankę, popękane membrany, jakieś nieszczelności. Problemów może być wiele ale napewno trzeba gaźniki wyjąć. Pytanie pomocnicze. Tak wcześniej się działo czy po zimowej przerwie zaczął prychać? Ciezko mi powiedzieć. Niemiec mowil ze trzeba ustawic gaznik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 Popatrz w serwisówce o ile obrotów powinny być wykręcone śrubki od składu mieszanki i tak ustaw. Nie wiem czy w twoim GSXR jest możliwość ustawienia iglic, jeżeli tak to ustaw na środkowy rowek. Posprawdzaj wszystkie połączenia ( krućce, szczelność airboksu ). Jeżeli masz oryginalny filtr powietrza i tłumik powinno być ok. Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piwo_1 Opublikowano 11 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 Serwisowka by mi sie przydala;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witt Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 http://forum.motocyklistow.pl/Serwisowki-t46580.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piwo_1 Opublikowano 11 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 Dziekuje za linka przyda sie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 To nie regulacja, topi sie plywak albo leje przez zaworki iglicowe, albo padla membrana kranika i leje przez wezyk podcisnienia. Sprawdzaj po kolei. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piwo_1 Opublikowano 12 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 To nie regulacja, topi sie plywak albo leje przez zaworki iglicowe, albo padla membrana kranika i leje przez wezyk podcisnienia. Sprawdzaj po kolei. Adam M.Bylem dzis u znawcow wrocławskich, i zasugerowali zawory (a dlatego ze moczy filtr, ponoc ktorys zawor mogl sie wykrzywic) koszt ok 400zł. Co o tym myslicie? Oddawac czy zozbierac gaznik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 Koniecznie podaj nazwe tego serwisu, bo widać następni wyzyskiwacze szukają frajerów.Zawór wykrzywić? Ciekawe co by go wykrzywiło. Dziwne że oni się nie moczą od nabijania ludzi w butelke bardziej niż ten filtr.Sprawdź najpierw czy są całe świece z potem gaźniki trzeba wyjąć. Począwszy od sprawdzenia ssania czy domyka i dalej pływaki, iglice z zaworami, membrany. WIęcej tam nic nie ma co by mogło puszczać wahe. Co do kranika to nie wiem, tam jest pompka więc chyba nic nie powinno się z nią dziać a jeżeli by puszczała to przecież zaworki iglicowe powinny zatrzymać nadmiar. Tak czy siak gaźniki trzeba wyjąć a ten serwis omijaj z daleka. Same uszczelki po zdjęciu głowicy to ponad 200 zeta a sądzisz że dodając do tego zawór ze szlifowaniem i robocizną zapłacisz tylko 400 ? Goście chcą cię nabić w butelke bo regulacja zaworów to 150 zł a pomyśleli pewnie że jak ci zamydlą oczy zaworem to sobie dorobią dodatkowe 250. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piwo_1 Opublikowano 12 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 Koniecznie podaj nazwe tego serwisu, bo widać następni wyzyskiwacze szukają frajerów.Zawór wykrzywić? Ciekawe co by go wykrzywiło. Dziwne że oni się nie moczą od nabijania ludzi w butelke bardziej niż ten filtr.Sprawdź najpierw czy są całe świece z potem gaźniki trzeba wyjąć. Począwszy od sprawdzenia ssania czy domyka i dalej pływaki, iglice z zaworami, membrany. WIęcej tam nic nie ma co by mogło puszczać wahe. Co do kranika to nie wiem, tam jest pompka więc chyba nic nie powinno się z nią dziać a jeżeli by puszczała to przecież zaworki iglicowe powinny zatrzymać nadmiar. Tak czy siak gaźniki trzeba wyjąć a ten serwis omijaj z daleka. Same uszczelki po zdjęciu głowicy to ponad 200 zeta a sądzisz że dodając do tego zawór ze szlifowaniem i robocizną zapłacisz tylko 400 ? Goście chcą cię nabić w butelke bo regulacja zaworów to 150 zł a pomyśleli pewnie że jak ci zamydlą oczy zaworem to sobie dorobią dodatkowe 250.W takim razie prosze o podanie dobrego i taniego serwisu we Wrocku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Jezeli sam masz troche pojecia i dojscie do narzedzi to mozesz sam zrobic pierwsza rzecz, mianowicie sprawdzic cisnienie sprezania na wszystkich garach. To powinno odpowiedziec czy zawory czy gazniki - ja sie na poczatek bym nie zarzekal tylko zalozyl ze wszystko jest mozliwe.Jezeli cisnienie sprezania jest ok i mniej wiecej rowne na wszystkich garach to bierzesz sie za gazniki, jak nie to czeka cie rozbiorka glowicy. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Adam, nie chce podważać zdania fachowca, ale jeżeli jest dziura w obrotach to żadna głowica, zawory tylko źle ustawiony skład miesznki. Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Otóż to, bo na wyższych obrotach normalnie zapindala a przy uszkodzonym zaworze to raczej było by niemożliwe. Ale sprężanie jak najbardziej wypadało by sprawdzić zwłaszcza zę to świeży sprzęt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piwo_1 Opublikowano 13 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 kurcze jak zawsze każdy co innego :) mam nadzieje ze to gazniki i bede mogl smigac jak najszybciej :) Otóż to, bo na wyższych obrotach normalnie zapindala a przy uszkodzonym zaworze to raczej było by niemożliwe. Ale sprężanie jak najbardziej wypadało by sprawdzić zwłaszcza zę to świeży sprzęt.Ten motor przy wysokich i rowniez niskich dobrze ciagnie tylko to 5 tys obr ciezko mu pokonac :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.