Skocz do zawartości

Problem z GSX-R SRAD-em 600.


piwo_1
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Mam spory problem ze sradem 600. Motor ma problem z pokonaniem 5 tys obr. Na luzie wkreca sie super, nie ma problemow! A podczas jazdy do 5 tys spoko powyzej bul tak do 9 tys a pozniej znow wkreca sie elegancko. I tak do 3 biegu bo powyżej zamula strasznie. Tak jak by sie dławił(czasami szczeli w tlumik) ogolnie nie ma jazdy. Po jeździe filtr powietrza był dość mokry od benzyny. Mi sie wydaje ze ma zbyt bogatą dawkę i że trzeba wyregulować gaźniki. :biggrin: Ale nie jestem znawcą wiec prosze o dobrą radę. Mam pojęcie o mechanice, naprawialem sobie auta i zastanawiam sie czy sam sie zabierac za regulacje. Urzadzenia moge pozyczyc od znajomego. Czy to dobry pomysł??

Edytowane przez piwo_1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli coś tam wiesz to oczywiście że możesz sam poustawiać.Bo winą za to można zapewne obarczyć nieodpowiednią mieszankę, popękane membrany, jakieś nieszczelności. Problemów może być wiele ale napewno trzeba gaźniki wyjąć. Pytanie pomocnicze. Tak wcześniej się działo czy po zimowej przerwie zaczął prychać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli coś tam wiesz to oczywiście że możesz sam poustawiać.Bo winą za to można zapewne obarczyć nieodpowiednią mieszankę, popękane membrany, jakieś nieszczelności. Problemów może być wiele ale napewno trzeba gaźniki wyjąć. Pytanie pomocnicze. Tak wcześniej się działo czy po zimowej przerwie zaczął prychać?

Ciezko mi powiedzieć. Niemiec mowil ze trzeba ustawic gaznik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popatrz w serwisówce o ile obrotów powinny być wykręcone śrubki od składu mieszanki i tak ustaw. Nie wiem czy w twoim GSXR jest możliwość ustawienia iglic, jeżeli tak to ustaw na środkowy rowek. Posprawdzaj wszystkie połączenia ( krućce, szczelność airboksu ). Jeżeli masz oryginalny filtr powietrza i tłumik powinno być ok.

 

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie regulacja, topi sie plywak albo leje przez zaworki iglicowe, albo padla membrana kranika i leje przez wezyk podcisnienia.

Sprawdzaj po kolei.

 

Adam M.

Bylem dzis u znawcow wrocławskich, i zasugerowali zawory (a dlatego ze moczy filtr, ponoc ktorys zawor mogl sie wykrzywic) koszt ok 400zł. Co o tym myslicie? Oddawac czy zozbierac gaznik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koniecznie podaj nazwe tego serwisu, bo widać następni wyzyskiwacze szukają frajerów.Zawór wykrzywić? Ciekawe co by go wykrzywiło. Dziwne że oni się nie moczą od nabijania ludzi w butelke bardziej niż ten filtr.Sprawdź najpierw czy są całe świece z potem gaźniki trzeba wyjąć. Począwszy od sprawdzenia ssania czy domyka i dalej pływaki, iglice z zaworami, membrany. WIęcej tam nic nie ma co by mogło puszczać wahe. Co do kranika to nie wiem, tam jest pompka więc chyba nic nie powinno się z nią dziać a jeżeli by puszczała to przecież zaworki iglicowe powinny zatrzymać nadmiar. Tak czy siak gaźniki trzeba wyjąć a ten serwis omijaj z daleka. Same uszczelki po zdjęciu głowicy to ponad 200 zeta a sądzisz że dodając do tego zawór ze szlifowaniem i robocizną zapłacisz tylko 400 ? Goście chcą cię nabić w butelke bo regulacja zaworów to 150 zł a pomyśleli pewnie że jak ci zamydlą oczy zaworem to sobie dorobią dodatkowe 250.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koniecznie podaj nazwe tego serwisu, bo widać następni wyzyskiwacze szukają frajerów.Zawór wykrzywić? Ciekawe co by go wykrzywiło. Dziwne że oni się nie moczą od nabijania ludzi w butelke bardziej niż ten filtr.Sprawdź najpierw czy są całe świece z potem gaźniki trzeba wyjąć. Począwszy od sprawdzenia ssania czy domyka i dalej pływaki, iglice z zaworami, membrany. WIęcej tam nic nie ma co by mogło puszczać wahe. Co do kranika to nie wiem, tam jest pompka więc chyba nic nie powinno się z nią dziać a jeżeli by puszczała to przecież zaworki iglicowe powinny zatrzymać nadmiar. Tak czy siak gaźniki trzeba wyjąć a ten serwis omijaj z daleka. Same uszczelki po zdjęciu głowicy to ponad 200 zeta a sądzisz że dodając do tego zawór ze szlifowaniem i robocizną zapłacisz tylko 400 ? Goście chcą cię nabić w butelke bo regulacja zaworów to 150 zł a pomyśleli pewnie że jak ci zamydlą oczy zaworem to sobie dorobią dodatkowe 250.

W takim razie prosze o podanie dobrego i taniego serwisu we Wrocku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli sam masz troche pojecia i dojscie do narzedzi to mozesz sam zrobic pierwsza rzecz, mianowicie sprawdzic cisnienie sprezania na wszystkich garach. To powinno odpowiedziec czy zawory czy gazniki - ja sie na poczatek bym nie zarzekal tylko zalozyl ze wszystko jest mozliwe.

Jezeli cisnienie sprezania jest ok i mniej wiecej rowne na wszystkich garach to bierzesz sie za gazniki, jak nie to czeka cie rozbiorka glowicy.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurcze jak zawsze każdy co innego :) mam nadzieje ze to gazniki i bede mogl smigac jak najszybciej :)

 

Otóż to, bo na wyższych obrotach normalnie zapindala a przy uszkodzonym zaworze to raczej było by niemożliwe. Ale sprężanie jak najbardziej wypadało by sprawdzić zwłaszcza zę to świeży sprzęt.

Ten motor przy wysokich i rowniez niskich dobrze ciagnie tylko to 5 tys obr ciezko mu pokonac :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...