thebest91 Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 Mój kolega ma problem ze skuterem z tematu.Problem polega na tym ze skuter gasnie na niskich obrotach i ciezko go odpalic na rozrusznik pali dopiero po długim chełdaniu.Proszę o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 wyczyscic gaznik, a jak nie pomorze to zmierzyc kompresje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thebest91 Opublikowano 9 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 wyczyscic gaznik, a jak nie pomorze to zmierzyc kompresjeSilnik byl po remoncie a gażnik dzisiaj czyscilem czy to moze być wina złej regulacji?(a tak w ogóle to w złym miejscu sie z tym ogłaszam) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 Napewno wszystko uszczelnione?? simeringi nowe?? nie lapie lewego powietrza?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 wyczyscic gaznik, a jak nie pomorze to zmierzyc kompresjeA jesli nie Pomorze to Malopolskie.Regulacja gaznika powinna pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thebest91 Opublikowano 16 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 A jesli nie Pomorze to Malopolskie.Regulacja gaznika powinna pomocI po skuterze odmowił zywota padł po drodze kolega musiał pchac.Co mogło byc tego przyczyną ?W czasie zajdy zwolnił az wreszcie sie zatrzymał i wiecej nie odpalił... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filipecki Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 siemmeringi na wale moze albo krociec laczacy gaznik z cylindrem. Pozdrawiam :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thebest91 Opublikowano 17 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 siemmeringi na wale moze albo krociec laczacy gaznik z cylindrem. Pozdrawiam :crossy:tylko co z tym kroccen?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hefaistos Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 (edytowane) ma na myśli że pewnie są nieszczelności....bo z krućcem nic innego sie dziać nie moze jak zwalniał aż sie zatrzymał to ja stawiam że coś z układem korbowo tłokowym.....zmierzyć kompresje, dobrze by było te simmeringi sprawdzić( jak były wymieniane to nie ma sprawy bo zakłądam że zrobiono to porządnie) . Podobno skutery nie zapalają bvez wydechu....tam też spojrzeć czy wszytko sczelne i na swoim miejscu. no i czy w ogóle paliwo dochodzi bo sie może jakies węzyki przytkały. Trzeba troszke beznzyny pod świece wlać i jak odpali to problem by sie rozwiązał a na pewno by wykluczył że to coś poważniejszego. Edytowane 18 Lutego 2008 przez hefaistos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thebest91 Opublikowano 20 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 Rozebrałem i zobaczyłem , a to co zobaczyłem to mnie załamało tłok został przeciety zabezpieczeniem i zablokowało to pierscienie...Jednym słowem zestaw do wymiany!!! A moze zna ktoś sklep internetowy z tanimi rzeczami w tym stylu?? askutery zapalają bez tłumika wiem bo sprawdzałem tylko strasznie głośno chodzą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filipecki Opublikowano 20 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 Na Tloku nie warto oszczedzac takie jest moje zdanie. Cylinder mial nikasil ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomy M. Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 (edytowane) W AP jest taki sam silnik jak w AH 50. Cylinder jest na 99% żeliwny.To co się stało u Ciebie to klasyczny przykład NIEPOPRAWNEGO MONTAŻU, powie Ci to każdy mechanik. Po prostu zabezpieczenie sworznia zostało niedokładnie osadzone. Zabezpieczenie wypadło i przy okienku w cylindrze dostało się między tłok a cylinder. Ja do swojego AH 50 Address kupiłem zestaw MADE IN CHINA ... na razie docieram, silnik pracuje baaardzo ładnie ale na razie jest słaby. Jeżeli chcesz to sie wstrzymaj kilka dni z zakupem, wtedy będę mógł Ci cos więcej powiedzieć o tym jak sprawuje się ten zestaw kupiony na Allegro za ok. 160 zł. Edytowane 27 Lutego 2008 przez Tomy M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thebest91 Opublikowano 27 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 W AP jest taki sam silnik jak w AH 50. Cylinder jest na 99% żeliwny.To co się stało u Ciebie to klasyczny przykład NIEPOPRAWNEGO MONTAŻU, powie Ci to każdy mechanik. Po prostu zabezpieczenie sworznia zostało niedokładnie osadzone. Zabezpieczenie wypadło i przy okienku w cylindrze dostało się między tłok a cylinder. Ja do swojego AH 50 Address kupiłem zestaw MADE IN CHINA ... na razie docieram, silnik pracuje baaardzo ładnie ale na razie jest słaby. Jeżeli chcesz to sie wstrzymaj kilka dni z zakupem, wtedy będę mógł Ci cos więcej powiedzieć o tym jak sprawuje się ten zestaw kupiony na Allegro za ok. 160 zł. ok to jak bedziesz cos juz wiedzial jak to chodzi to daj znać ja forum albo gg Dzieki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.