Szuryga Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 Witam nie mam sprzegła w Dnieprze miałem wyjęto skrzynie (wymieniałem uszczelniacze) teraz skrzynie wsadziłem z powrotem do ramy. O długości skrzyni jest taki pręt ,drut co wciska sprzegło na koncu ma zarobiony kwadrat i jak go tam w ten kwadrat ustawic równo w silniku.HELP. :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 Witam nie mam sprzegła w Dnieprze miałem wyjęto skrzynie (wymieniałem uszczelniacze) teraz skrzynie wsadziłem z powrotem do ramy. O długości skrzyni jest taki pręt ,drut co wciska sprzegło na koncu ma zarobiony kwadrat i jak go tam w ten kwadrat ustawic równo w silniku.HELP. :smile:Wyjmij skrzynię i załóż pręt . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 (edytowane) tez zawsze mam ten problem po powtornym zalozeniu skrzyni. Dosyc czesto ciezko jest "trafic na kwadrat", a jak sie trafi to moze wyskoczyc (widac od razu po zalozeniu skrzyni ze regulacja jest przestawiona i napewno duzo zalezy od tego jak dlugi jest ten kwadrat) - ja radze sobie w ten sposob ze ustawiam nowy luz na sprzegle - taki jak ma byc do jazdy. Nastepnie odpalam moto i robie rundke - zwykle po okolo 500m jazdy kwadrat trafia na miejsce - robi sie duzy luz na sprzegle. Wtedy zatrzymuje sie, podciagam na lince i wszystko wraca do sytuacji przed wyciaganiem skrzyni. U mnie w uralu jest krotka rama takze manewry z odsuwaniem skrzyni itp mozna sobie podarowac. Edytowane 6 Lutego 2008 przez ural_zgora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szuryga Opublikowano 7 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 (edytowane) Hmmmmy tak Kolego kombinujesz no może i dobrze może coś wymyśle, chociaż już sam nie wiem :) też mam krótko ramę i nic z tego. Ural Zgora mam katalog do dniepra i tam jest pokazane jak jest ten pręt i jest zarobiony kwadrat to tam idzie jeszcze jakaś uszczelka, ale u mnie jej nie było :icon_mrgreen: Edytowane 7 Lutego 2008 przez Szuryga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jul Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 Uszczelka jest od strony wycisku sprzęgła,nie od strony "kwadrata". Zrób jak Ci radzi ural zgora. Najprostrza i skuteczna metoda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szuryga Opublikowano 12 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 Wyjełem silnik połączyłem ze skrzynio i wsadziłem całość najprościej a uszczelka od strony wycisku . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jul Opublikowano 12 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 No jak mówiłem. I musi garac,nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szuryga Opublikowano 13 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Witam Jul oto mi chodził http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/96fead56615eb897.html ale juz wiem gdzie ma byc ten uszczelniacz. :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Tak szefie , tylko to uszczelnienie jest na przewężeniu na tym fanzolonym popychaczu . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lone__wolf Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Tak szefie , tylko to uszczelnienie jest na przewężeniu na tym fanzolonym popychaczu .popieram Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jul Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Rozumiem,że nie masz w ogóle tego uszczelnienia? Ja dorabiam je z kawałka gumowego przewodu paliwowego. Najlepiej nie zbrojonego. Taki patent jest lepszy od oryginalnej,nie rzadko nędznej jakości uszczelki. Zwróć uwage aby przewód wchodził w wałek sprzęgłowy nie za ciasno,bo jak wciśniesz uszczelnienie na popychacz to możesz potem całości nie wsadzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szuryga Opublikowano 15 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 Witam nie uszczelniacz mam tylko na tym rusunku co zapodałem ten uszczelniacz jest pokazany przed kwadratem i ja myślałem że on musi być założony przed tym kwadratem jakimiś cudem :biggrin: :icon_twisted: ale juz wiem gdzie jego miejsce Pozdrawiam. :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jul Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 No i gucio. Składaj złoma do kupy i "Naprzód Janów" :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.