SwideRR Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 Mam pytanie do użytkowników tego motocykla. Chodzi mi głownie o doświadczenia eksploatacyjne,mianowicie przy jakim przebiegu wymieniano rozrząd, okładziny sprzegłowe itp. Wiem ze zuzycie tych podzespołów w duzej mierze zalezy od stylu jazdy jednak tak czy innaczej prosze o komentarze. Sam jeżdżę ZRX'em z 1998 roku, przywiozłem go z Niemiec 1,5 roku temu, z małym przebiegiem aczkolwiek delikatnie "upuszonego" i jestem aktualnie poteżnie zachwycony. Mało tych motocykli u nas stąd też o takie informacje nie jest łatwo :biggrin: ;) Przez półtora sezonu machnałem prawie 20tkm i zupełnie nic, poza wymianami olejowo / regulacyjnymi nie musze przy motocyklu robic...to reguła dla zrx?? Nie musiałem dotychczas ingerować w mechanike(naprawczo) stad inwestowałem w różne bambetle.Z grubszych tematów: zostały załozone wałki rozrzadu zzr 1100, sprezyny wilbersa, regulacje wysokosci tyłu(raspo), sportowa chłodnica, crash pady, stahlflexy, kolorki tez zmianie uległy itp. Kilka fotek: http://w3.bikepics.com/pics/2008/01/01/bik...1133941-800.jpg http://w3.bikepics.com/pics/2008/01/12/bik...1145116-800.jpg http://w3.bikepics.com/pics/2007/10/10/bik...1052262-800.jpg :icon_exclaim: a w oryginale wyglądał tak : http://motocykle.vbs.pl/motocykle/kawasaki...ki_zxr_1100.jpg pzdr :icon_exclaim: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 mam zakładać, że przeczytałeś już wszystko co jest na forum na temat tego motocykla..?jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebanik Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 (edytowane) No...no... całkiem sympatyczny :]Zawsze mnie się podobał ZRX i się zastanawiam czy takiego nie kupić.I ten telewizor... prawie jak u mnie he he Sam go malowałeś? PozdrawiamSebo PSPrzepraszam za mały off-top Edytowane 6 Lutego 2008 przez sebanik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SwideRR Opublikowano 6 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 mam zakładać, że przeczytałeś już wszystko co jest na forum na temat tego motocykla..?jsz ...cholera faktycznie...przypalił mnie moderator, zamiast leciec odrazu po pomoc, powinienem sam poszukac. respect :) Sam go malowałeś? Został pomalowany wg. mojego pomysłu. Kolory jak i układ barw ma przypominac Shelby Cobrę. pzdr :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ścinacz Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Mialem ZRX-a 1100 dwa sezony ogólnie zajebisty sprzęt i szukam wersji 1200 Jedyne co mnie zaszokowalo to że bez kompletnie żadnego ostrzeżenia ukręcil się wal :crossy: i wiadomo poszly korbowody , glowica , zawory ;) Silnik chodzi przed tą wpadką bardzo dobrze równo, byl po wymianie olejów regulacji zaworów ;/ Ale ten sprzęt byl po wypadku więc może to mialo związek ?.......Ale mnie to nie zrazilo bo to piękna maszyna dynamiczna oszczędna jedynie co to często mi siadaly uszczelniacze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SwideRR Opublikowano 7 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 jedynie co to często mi siadaly uszczelniacze Faktycznie to jest problem. Po zamontowaniu torowych regulacji wysokości zmienił sie z moim sprzecie stosunek masy przód<>tył przez co padają jeszcze cześciej...Chcąc temu zaradzic założyłem progresywne spęręzyny Wilbersa i troche gęstszy olej Race Tech, zobaczymy czy bedzie lepiej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrPlama Opublikowano 23 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2008 no i jak sie sprawuje zrx????????????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaskier Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 Nie wiem jak koledze ale mnie wyśmienicie :notworthy: Ostatnio pobiłem rekord w spalaniu - w trasie wyszło 5,7l/100km!! Za te osiągi generowane przez piec 1100 to jak promocja ;) Trochę wkurza mnie masa pojazdu, wcześniej nie zwracałem na to uwagi ale od jakiegoś czasu dojeżdżam do pracy w megakorkach - 12,5km w 20-30 minut. Przy takich zatorach, gdzie ciągle człowiek musi się toczyć 15-20km/h, chwila wolnego i znów gimnastyka artystyczna miedzy samochodami to ręka boli od sprzęgła a jazda zaczyna stawać się bardzo męcząca. W normalnych warunkach i w trasie to cudo :flesje: Oleju nie żre, zawsze odpala jak należy, mało pali, zwrotny jest jak MZ (tylko ta masa) i wygodny jak Beta 5 a jak by tego było mało jest PIĘKNY :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 Ostatnio pobiłem rekord w spalaniu - w trasie wyszło 5,7l/100km!! Fazer 1000 w trasie przy 120 km/h zszedl jeszcze o prawie litr nizej -wiec czy ja wiem czy to taka super promocja w tej Kawie:PKumpel ma ZRX 1200S i po przesiadce z Fazera 1000 wydawal mi sie strasznie ciezki, ze slabymi hamulcami-ale za to z przyjemnie twardym podwoziem i silnikiem ciagnacym z samego dolu i dobrze chroniaca owiewka. Natomiast jakos tak leniwie wkreca sie toto na obroty-wiek konstrukcji sie klania i nie czuc tych przyspieszen. Ostatnio dosiadlem sie na ZRXa prosto z FZ1, odczucia jak po przesiadce na ciagnik siodlowy z naczepa :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 (edytowane) Fazer 1000 w trasie przy 120 km/h zszedl jeszcze o prawie litr nizej -wiec czy ja wiem czy to taka super promocja w tej Kawie:PKumpel ma ZRX 1200S i po przesiadce z Fazera 1000 wydawal mi sie strasznie ciezki, ze slabymi hamulcami-ale za to z przyjemnie twardym podwoziem i silnikiem ciagnacym z samego dolu i dobrze chroniaca owiewka. Natomiast jakos tak leniwie wkreca sie toto na obroty-wiek konstrukcji sie klania i nie czuc tych przyspieszen. Ostatnio dosiadlem sie na ZRXa prosto z FZ1, odczucia jak po przesiadce na ciagnik siodlowy z naczepa :eek: Odpowiednikiem Fazera ze stajni Kawasaki jest raczej Z1000 ... i nie ma sensu porównywanie zrx z Fazerem ......zrxa można wrzucić do tego samego worka co xjr... i porównanie tych motocykli ma sens bo konstrukcyjnie i stylowo są to zbliżone maszyny Edytowane 13 Czerwca 2008 przez cabaniero Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 Odpowiednikiem Fazera ze stajni Kawasaki jest raczej Z1000 ... i nie ma sensu porównywanie zrx z Fazerem ......zrxa można wrzucić do tego samego worka co xjr... i porównanie tych motocykli ma sens bo konstrukcyjnie i stylowo są to zbliżone maszynyAngolom z "Bike" w 2004 roku nie przeszkadzalo to w przeprowadzeniu testu porownawczego ZRX1200S z FZS 1000 :notworthy: P.S. Fazer wygral :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boa Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 Trzeba im to wybaczyć... to tylko angole :notworthy: Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SwideRR Opublikowano 13 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 Nie wiem jak koledze ale mnie wyśmienicie :D Ostatnio pobiłem rekord w spalaniu - w trasie wyszło 5,7l/100km!! Za te osiągi generowane przez piec 1100 to jak promocja ;) Trochę wkurza mnie masa pojazdu, wcześniej nie zwracałem na to uwagi ale od jakiegoś czasu dojeżdżam do pracy w megakorkach - 12,5km w 20-30 minut. Przy takich zatorach, gdzie ciągle człowiek musi się toczyć 15-20km/h, chwila wolnego i znów gimnastyka artystyczna miedzy samochodami to ręka boli od sprzęgła a jazda zaczyna stawać się bardzo męcząca. W normalnych warunkach i w trasie to cudo :) Oleju nie żre, zawsze odpala jak należy, mało pali, zwrotny jest jak MZ (tylko ta masa) i wygodny jak Beta 5 a jak by tego było mało jest PIĘKNY :D :biggrin: 5,7....az nie do wiary ciezko tym motorkiem jeździc w sposób oszczędny...moc w dolnych zakresach okrutnie prowokuje. W zszłym roku poleciałem na nim na wyspy i faktycznie przy stałej predkości 140kmh palił zdecydwanie mniej jak VTR kolegi, ale w konkretne obliczenia sie nie bawiłem :cool: Rewir ZRXa to TOR :flesje: naprawde motorek daje rade. Polecam zmiane przedniej zebatki z 17 na 16z, rewelacyjnie wpływa na przyspieszenia, a max predkosc topnieje tylko o jakies 10-15kmh http://www.bikepics.com/pictures/1304735/http://www.bikepics.com/pictures/1269276/http://www.bikepics.com/pictures/1279657/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaskier Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 Te 5,7 wyszło mi właśnie w widełkach 120-140, potwierdzą koledzy i koleżanka z forum :icon_mrgreen: Fazerro ma dużo nowocześniejszy silnik i jest lżejszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boa Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 Piękna maszyna... faktycznie nawiązuje stylistyką do amerykańskich muscle car'ów :) Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.