mackon4089 Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Filtr powietrza staram się czyścić raz w miesiącu - to też zależy w jakich warunkach się jeździ (sucho/ mokro/piach itd), przy zabrudzeniu można się spodziewać kłopotów z odpaleniem itd.Co do sposobu czyszczenia filtra powietrza to pewnie na forum gdzieś było, ale po krótce to wygląda tak:- pranie w benzynie (pozwala usunąć olej, którym był filtr nasączony)- pranie w wodzie z proszkiem do prania albo czymś podobnym - uwaga gorąca woda nie wskazana!!! - może rozpuścić klej (jeśli filtr jest sklejany z części)- suszenie- nasączenie olejem do filtrów Hmmm ja tam czyszcze filtr powietrza(gąbkowy) zwykła wodą z płynem ludwik:) i dobrze czysci,ale w ciepłej wodzie i mnie postraszyłes tym rozklejeniem :clap: A do filtru zaglądam stosunkowo często bo po każdej ostrzejszej jezdzie (co nie znaczy ze go myje po kazdej jezdzie :buttrock: ) P.s znaczna rożnica jest po zmianie tego gaznika?? :) :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Co do zmiany gaźnika na ten z mechaniczną pompką przyspieszającą to jeździłem drką 350 i byłem pod wrażeniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1989 Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Hmmm ja tam czyszcze filtr powietrza(gąbkowy) zwykła wodą z płynem ludwik:) i dobrze czysci,ale w ciepłej wodzie i mnie postraszyłes tym rozklejeniem ;) A do filtru zaglądam stosunkowo często bo po każdej ostrzejszej jezdzie (co nie znaczy ze go myje po kazdej jezdzie :) ) P.s znaczna rożnica jest po zmianie tego gaznika?? :biggrin: :crossy:Co do gorącej wody to prawda, sam przetestowałem :bigrazz: Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaruso13 Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Prawda- Ludwik do prania filtra też sie nadaje!Co do gorącej wody to wiem to z własnego przypadku - tak sobie załatwiłem mój pierwszy filtr - woda była chybaa za gorąca i poprostu rozpuściła klej (pewnie też zależy to od rodzaju kleju-ale ogólnie nie przesadzałbym z temperaturą) Co do gaźnika - to rewelacja! Po pierwsze natychmiastowa reakcja na gaz - porcja paliwa w momencie ruchu linki gazu jest pompowana wprost do silnika a nie jak w seryjnym gaźniku zasysana przez silnik. Moto przez to agresywnie wyrywa do przodu już od niższych obrotów silnika. Taka mała zadziora się zrobiła :crossy:Co do mocy - trudno obiektywnie stwierdzić ile przybyło kucyków, ponieważ moc oddawana jest w zupełnie inny sposób moto sprawia wrażenie dużo silniejszego (pytanie ile z tego to tylko wrażenie.....).Wcześniej oczywiście wykonałem pare darmowych przeróbek aby silnik miał czym oddychać na nowym gaźniku.Na razie wykonałem pare jazd próbnych - planuje jak najszybciej szprzęt przetestować w terenie / byle do soboty :wink: :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduroboj. Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 A lata ktoś KLXem 250 R?? Czy jest on dużo słabszy od DR350 czy KLX300 ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 klx 250 coś ok. 29-30kM a 300 coś ok 33kM a jak wypada w porównaniu z dr 350 strzałek wcześniej pisał: "Miałem DR i KLXa 250 którym latało mi sie sporo lepiej niż drką a 300 to juz wogle bajka" Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 DR była elastyczniejsza a klxa trzeba było bardziej krecic ale na wysokich szły porównywalnie tyle ze klx prowadził sie lepiej. Zmiana gaznika w klxie pewnie spowodowałaby ze byłby tak samo elastyczny jak dr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arv Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Dla zainteresowanych ciekawy test KLX300R '97 vs XR400R '97: http://www.motorcycle.com/shoot-outs/1997-...x300r-3334.html Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 STRZAŁKU możesz coś więcej napisać porównując te dwa motocykle? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 DRka jest wygodniejsza i bardziej uniwersalna klx to taka tansza w zakupie i utrzymaniu wrka o mniejszych osiagach, chociaż 300 na gazniku z mechaniczna pompką i dobrym wydechem powinien jechac bardzo podobnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduroboj. Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 Ale osiągi są na tyle słabsze że o podjazdach, piachach, błotach takich raczej hard mozemy zapomniec czy jakos daje rade ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 Spokojnie daje, zwróć uwagę na to że dr waży jakieś 130kg (dokłanie nie wiem) a klx 250R 105kg a 300 też coś w tych granicach Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaruso13 Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 Spokojnie daje, zwróć uwagę na to że dr waży jakieś 130kg (dokłanie nie wiem) a klx 250R 105kg a 300 też coś w tych granicach Dokładnie !! Masa robi swoje. KLX 300R wg danych fabrycznych waży 105 kg bez płynów. DR 350 to inna bajka, moto bardziej uniwersalne - mniejsza moc, większy moment i masa (30 HP, max moment 29 Nm - 350 SE 97r.) Dla KLX 300 to odpowiednio 33 HP, 28,4 Nm. KLX jest zdecydowanie bardziej "hardcorowy" a przy tym bardziej poręczny przez co jazda nim daje większą frajdę...A z gaźnikiem z pompką to już naprawdę inna liga... Ale osiągi są na tyle słabsze że o podjazdach, piachach, błotach takich raczej hard mozemy zapomniec czy jakos daje rade ?? Jeszcze nie przytrafiła mi się sytuacją, żeby zabrakło mi mocy (mówie o warunkach jak wyżej), jeśli czegoś mi kiedykolwiek zabrakło to tylko umiejętności...Wiadomo, to ile masz zapasu mocy decyduje o stylu w jakim przeszkody pokonujesz. W ekipie mamy WR 426, YZ 250 (2t) i KTM 400 i to jak ktoś sobie radzi w terenie w najmniejszym stopniu nie zależy od pojemności / mocy sprzętu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arv Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 Dla potrzebujących manuala KLXa: http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=91963 :) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelmlody Opublikowano 25 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 Arv dzięki wielkie na pewno nam się przyda pozdro i jeszcze raz dzięki :) !!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.