nec82 Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 Witam wszystkich.Mam problem.Zmieniałem kolo magnesowe w gpz 500 s,wszystko zrobiłem jak trzeba tylko poprostu nie chce mi teraz odpalic moto.Raz mi kichnął a jak próbuje krecic rozrusznikiem to jakby zacząl powoli łapac ale nie chce odpalić.Może spróbowac go na popych?To koło co miałem nie ładowało akumulatora i miało tylko jeden tzw.impulsator a te nowe kolo ma 3 impulsatory i czy to może miec wpływ na odpalenie motocykla.Czy może trzeba ustawić zapłon???Pomózcie jak wiecie cos na ten temat ???Pozdrawiam Grzegorz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 Sam odpowiedziałes na swoje pytanie - koło magnesowe nie jest od tego motocykla. W twoim oryginalnym jest jeden podajnik impulsu a w nowym 3. Jak wiec zapłon ma byc prawidłowy? Szukaj nowego oryginalnego koła do tego motocykla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fedek Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 osobiscie ten problem przerabialem,poprostu kupiles kolo magnesowe od kle 500,a ono ma 3 nadlewy male i jedno duze i niestety nie bedzie ci chodzilo,kolo od kle 500 niepasuje do gpz 500 s,zreszta wystarczy jakprzelozysz stare kolo i napewno odrazu zapali.Mozna zeszlofowac 3 male nadlewy a nastepnie wyfrezowac w innym miejscu (jesli posiadasz na wzor stare)kanalek ustalajacy polozenie kola magnesowego aby punkt zaplonu byl zgodny z oryginalnym kolem magnesowym.Pozdrawiam i zycze powodzenia,niesty wciaz widze ogloszenia na allegro ze sprzedam kolo magnesowe do gpz 500 ,kle itp.a niesty mimo ze jednostki napedowesa identyczne to jednak kola magnesowe nie pasuja zamiennie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nec82 Opublikowano 5 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 Witam,a czy jest możliwośc zeszlifowania tylko gdy impulsator ze starego koła pokrywa sie z impulsatorem z tego co kupiłem tylko na tym nowym jest ten impulsator dłuższy,no i te dwa pozostałe czymozna zeszlifowac?Czy bedzie to miało jaks wpływ.Prosze o info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 A dlaczego przed wymianą nie porównałeś tych kół zamachowych tylko od razu wymieniłeś.Masz i tak dużo szczęścia że nie uszkodziłeś sobie silnika. Gdyby silnik odpalił tylko na kilka obrotów w przeciwnym kierunku musiałbyś szukać drugiego silnika.Przerabianie tego koła w warunkach amatorskich nie ma najmniejszego sensu ponieważ nie jesteś w stanie na oko trafić w prawidłowy punkt zapłonu. Nie wierz w teksty typu " przerobiłem w garażu i teraz dobrze pracuje" bo to może doprowadzić do utraty mocy lub wręcz krótkiego przyrostu mocy a później nadpalenia zaworów i tłoków. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 slyszalem o pasuajcym kole z GPZ/ZZR 600 z mala przerobka Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.