Skocz do zawartości

Pomózcie gpz 500 s :-(


nec82
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.Mam problem.Zmieniałem kolo magnesowe w gpz 500 s,wszystko zrobiłem jak trzeba tylko poprostu nie chce mi teraz odpalic moto.Raz mi kichnął a jak próbuje krecic rozrusznikiem to jakby zacząl powoli łapac ale nie chce odpalić.Może spróbowac go na popych?To koło co miałem nie ładowało akumulatora i miało tylko jeden tzw.impulsator a te nowe kolo ma 3 impulsatory i czy to może miec wpływ na odpalenie motocykla.Czy może trzeba ustawić zapłon???Pomózcie jak wiecie cos na ten temat ???Pozdrawiam Grzegorz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

osobiscie ten problem przerabialem,poprostu kupiles kolo magnesowe od kle 500,a ono ma 3 nadlewy male i jedno duze i niestety nie bedzie ci chodzilo,kolo od kle 500 niepasuje do gpz 500 s,zreszta wystarczy jak

przelozysz stare kolo i napewno odrazu zapali.Mozna zeszlofowac 3 male nadlewy a nastepnie wyfrezowac w innym miejscu (jesli posiadasz na wzor stare)kanalek ustalajacy polozenie kola magnesowego aby punkt zaplonu byl zgodny z oryginalnym kolem magnesowym.Pozdrawiam i zycze powodzenia,niesty wciaz widze ogloszenia na allegro ze sprzedam kolo magnesowe do gpz 500 ,kle itp.a niesty mimo ze jednostki napedowe

sa identyczne to jednak kola magnesowe nie pasuja zamiennie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,a czy jest możliwośc zeszlifowania tylko gdy impulsator ze starego koła pokrywa sie z impulsatorem z tego co kupiłem tylko na tym nowym jest ten impulsator dłuższy,no i te dwa pozostałe czymozna zeszlifowac?Czy bedzie to miało jaks wpływ.Prosze o info

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dlaczego przed wymianą nie porównałeś tych kół zamachowych tylko od razu wymieniłeś.

Masz i tak dużo szczęścia że nie uszkodziłeś sobie silnika. Gdyby silnik odpalił tylko na kilka obrotów w przeciwnym kierunku musiałbyś szukać drugiego silnika.

Przerabianie tego koła w warunkach amatorskich nie ma najmniejszego sensu ponieważ nie jesteś w stanie na oko trafić w prawidłowy punkt zapłonu. Nie wierz w teksty typu " przerobiłem w garażu i teraz dobrze pracuje" bo to może doprowadzić do utraty mocy lub wręcz krótkiego przyrostu mocy a później nadpalenia zaworów i tłoków.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...