grebur Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 mam zamiar na nastepny sezon zapodac jakiegos endurasa ,albo crossika ,ktorym sobie poszaleje w terenie i zastanawialem sie juz na huską ,ktm , kawasaki , yamaha i troszke mnie odrażają koszty utrzymania tych maszyn (chodzi o 125cc) i nastawilem sie na wycznówki 80cc - wkoncy to tez 30 kucy, ale nic o nich niewiem ,jaki najlepszy ,czy dają rade ,czy warto polecic takiego 80cc ,moze poradzi ktos ? (neichce zadnej yamahy dt 80 ,albo cos w tym stylu) pozdro To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 husqvarna nie robi 80, możęsz wybierać między KTM, Kawasaki, yamahajest jeszcze do wyboru TM, ale chyba koszty utrzymania są podobne jeśli chodzi o 80 a 125ccm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 29 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 troszke dziwne ,bo to wkoncu mniejszy i mniej silny motorek , 15koni mniej :biggrin: To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 jesteś za stary na 80(85) , jedno mocniejsze odkręcenie bez zastanowienia i leżysz na plecach , praw fizyki się nie oszuka no i jeszcze znikomy moment obrotowy będzie katorgą o zawieszeniu nie wspominając , taki motorek nadaje się dla lekkiego jeźdźca transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 29 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 47kg to jest raczej lekki jeździec :biggrin: To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 Koszty utrzymania wyczynowego motocykla 80 ccm, będą większe lub podobne niż 125 ccm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 47kg to jest raczej lekki jeździec ;) :biggrin: idź do lekarza. Moze anemia. Generalnie koszty utrzymania 80 wyczynowej będą takie jak 125 albo raczej wyższe. Umówmy sie że ten silnik powinien mieć 15KM a ma ich dwa razy tyle. Ten silnik jest bardzo wyżyłowany i wymiana tłoka i korby jest konieczna napewno po krótszym czasie niż w 125. Odpuść sobie.125 będzie tańsze lub podobne w utrzymaniu a przynajmniej bedziesz sie na tym motocyklu mógł czegoś nauczyć. Kupisz 80 a za po wakacjach sie okaże że urosłeś 10cm i będzie juz za mały itp. http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 29 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 a jaki wtedy polecacie motor 125cc , niechce zadnego kwadrata z 90r , moj max budzet to 7-7,5tys ,pojade z ojcem do roboty za rok ,zarobie z 4kloce , sprzedam moje motor za 4 kolce , na a1 troszke pujdzie i bedzie stykało , co polecacie ? musi tez byc dosc ekonomiczny ,bo spalanie na poziomie 10l mnie przeraża :biggrin: To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 (edytowane) musi tez byc dosc ekonomiczny ,bo spalanie na poziomie 10l mnie przeraża :icon_razz:no to pozostaje Ci DT 125 bo ono spali ok 7l lub jakieś DR 125 bo ono spali ok 7l. Nie ma crossówki 125 zeby 9-10 nie wzieła. Przeczytaj ten temat to będziesz sporo mądrzejszy co do wyczynowych 125 itp http://motocyklistow.xtp.pl/forum/index.ph...9&hl=crossa+125 Edytowane 29 Stycznia 2008 przez Gawron http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 a jaki wtedy polecacie motor 125cc , niechce zadnego kwadrata z 90r , moj max budzet to 7-7,5tys ,pojade z ojcem do roboty za rok ,zarobie z 4kloce , sprzedam moje motor za 4 kolce , na a1 troszke pujdzie i bedzie stykało , co polecacie ? musi tez byc dosc ekonomiczny ,bo spalanie na poziomie 10l mnie przeraża icon_eek.gif Z tym spalaniem nic nie zrobisz, ja na jesień miałem zamiar kupić DT 125(27km), ale jednak to ciężka krowa jest... No i te zawieszenie :/ Prawdopodobnie bede szukać Husqvarny WR 125(klasa podobna co EXC 125), jednak jest troszke mniej wyzyłowana oraz nieco tańsza w utrzymaniu :icon_razz: Spalanie - wiadomo... wir w baku. Chociaż DT 125 też potrafi z 12 l wziąć:D Jeszcze jest Aprilia RX 125(coś jak między DT 125 a EXC 125). www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 29 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 a co powiecie na temat jakiegos 250 w 4t ? tanszy w utrzymaniu ? a co z mocą , ok. taka sama jak w 125 czy troszke wieksza ? To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 a co powiecie na temat jakiegos 250 w 4t ? tanszy w utrzymaniu ? a co z mocą , ok. taka sama jak w 125 czy troszke wieksza ?Na w miare dobrego 250 4T musisz mieć przynajmniej 10tyś. Koszty takie same bo zmieniasz żadziej ale droższe częsci do tego dochodzą regulacje zaworów i wymiana łańcuszka. Mocowo podobne ale moment mają dużo większy. Spalanie sporo mniejsze. Moja WR250F paliła połowę tego co teraz moja setunia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 29 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 to w skrócie - oplaca sie bardziej 250 4t czy 125 2t ? To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 250 sie lagodniej jezdzi na pcozatku :cool: wiec raczej bedzie lepsze jako pierwszy motor bo 125 chaotycznie oddaje moc no i ten dol w 4T :flesje: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 (edytowane) to w skrócie - oplaca sie bardziej 250 4t czy 125 2t ?w skrócie to na jedno wychodzi. 4T mniej spali ale koszty remontu droższe no i częste regulacje zaworów. Wychodzi na to samo jesli chodzi o utrzymanie. Tylko tu cały czas mowa o wyczynowych sprzętach. Jak byś kupił np Kawasaki KLX 250 lub 300 to one są bardzo żywotne i palą mało ale są dość słabe np w porównaniu do wspomnianej WR.Napisz moze do czego Ci motor potrzebny. Edytowane 29 Stycznia 2008 przez Gawron http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi