SuleY Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 faktycznie pomieszałem i nic się nie stało. Temperatura w normie mimo, że dzisiaj pierwszy raz od początku docierania jechałem w 2 osoby. Zanim wlałem tą mieszankę z półsyntetykiem zanurzyłem w niej palce i sprawdziłem-były tłuste i śliskie od oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 No to jezdzij spokojnie tylko nastepnym razem staraj sie jezdzic na jednym oleju zeby juz potem nie mieszac :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio Opublikowano 10 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 Przez ferie prawie nic nie jezdzilem, pare dni temu sie zdenerwowalem, spuscilem tego stihla i nalalem zwyklego MIXOLU. Teraz nie wali mi z rury olejem tak jak wczesniej. Jak narazie temp. w normie i tradycyjnie delikatny obłoczek z rury. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SuleY Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 Spróbuj jeszcze kilka olejów, przecież nie istnieją tylko stihle i mixole. Na pewno po jakimś półsyntetyku lub syntetyku nie będzie ci chlapał. Ja mam wiecznie pełno czarnych kropek na tablicy i tłumiku ale wolę to niż przedwczesną wymianę tłoka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 mixol jest ogólnie dobry bardzo łatwo sie miesza jest tani zawsze ma swoje własciwości itp tylko ma jedną wade która dyskfalifikuje go w wysokoobrotowych silnikach.....w porównaniu do syntetyków w niewielkim stopniu sie spala więc strasznie syfi układ wydechowy głowice i denko tłoka.........po niewielkim przebiegu w głowicy można otworzyć kopalnie węgla a z tłumika lecą hektolitry niespalonego oleju +oczywiście węgiel..... to że sie nie spala do końca osłabia też oczywiście osiągi....... ale przy cenie 9 zł/litr nie ma co narzekać Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio Opublikowano 12 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 a z tłumika lecą hektolitry niespalonego oleju +oczywiście węgiel..... to że sie nie spala do końca osłabia też oczywiście osiągi....... ale przy cenie 9 zł/litr nie ma co narzekać To powiem Ci ze jest to nie prawda co piszesz bo jak na stihlu jezdzilem to tam cieknie olej z rury, a po mixolu ani sladu. A co do krecenia na wysokich obrotach to przy 10 tys obr/min to zaden olej nie jest w stanie nasmarowac lozysk wału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 To powiem Ci ze jest to nie prawda co piszesz bo jak na stihlu jezdzilem to tam cieknie olej z rury to ci powiem że ten sthil musi być masakrycznie gówniany bo mój kumpel ma ogara 200 i leje do niego ten taki http://moto.allegro.pl/item323440658_olej_..._dozownika.html (podwija siostrze od skutera :crossy:) i ja po 1000km skrobie węgiel a on ma wręcz czysty tłumik i lekko czarną komore spalania ...... mnie to nawet kumple zabraniają stawiać ogara na chodniku przed domem bo 3/4 przypadków leci mu z tłumika niespalony mixol po zgaszeniu silnika i potem są plamy :) Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio Opublikowano 13 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 to ci powiem że ten sthil musi być masakrycznie gówniany... A czy ktos powiedzial ze jest doskonały?!?! Dobry to moze jest ale do sprzetow troszeczke bardziej wyzylowanych i pracujących w wyzszych temp. bo przy normalnej jezdzie to on jest beznadziejny i sam to zaowazylem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.