kuba_195 Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 WITAMchciałbym kupić peugeota 1.6 gaz 405 rok około 95 powiedzcie czy test to awaryjny samochód? nigdy nie miałem peugeota, a cena dość przystępna, a samochód dość duży i wygląda na wygodny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zib Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 Polecam 405 bo miałem 5 lat to auto.Wygodne,dosyc dynamiczne.Odradził bym silnik 1.4 i 1.6 bo dużo palą i nie są rewelacyjne.Polecam 1.8 , 2.0. Palą niewiele jak na tą pojemność bo od 7l na trasie do ok.10,5 w miescie przy normalnej jezdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 27 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 (edytowane) przy tej budzie 1.4 i 1.6 to chyba zart , ja mam 309 w 1.4i i pali srednio ponizej 7/100 - imho bez 100 kunia pod maska 405 bym nie szukal, nie przy tej budzie. Jezdzilem Mondeo 1.6 90 kuni i to naprawde sie toczy , spalajac przy tym duzo paliwa ( nie zagazowane) Edytowane 27 Stycznia 2008 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 27 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 mój brAT ma e escorcie 2.0 i boje sie spalania tego samochodu:/ ja niestety nie mam lekkiej nogi:/ potrzebuję ekonomiczny samochód na studia. Czasami pewnie polece po jakś motor do niemiec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 28 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 ze ford duzo pali - bo to ford , pezociny sa znacznie oszczedniejsze , ale przy wielkosci 405 nie licz na malo , moze lepiej poszukac dobrej 309 w 1.4i bardzo zrywne i ekonomiczne, auto, 75 kunia przy tej wielkosci auta kazdego zadziwia nie tylko osiagami ale i spalaniem. Mozna tez pokusic sie o 306 w 1.9 TDI ( ok 100 kunia) oszczedne, trwale i niezawodne jezdzidlo. Silniki 1.6 wedlug ludzi z forum 309 sa zarloczne i nic specialnego , nanjbardziej udane to 1.4i z serii TU no i 1.9 GTI , diesle kazde dobre. Blachy ocynkowane wiec rdzy nie uswiadczysz na budzie, jedynie czasem pod spodem sie gdzies pojawi. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 4umowy ED Mantka (KURCZAK) ma 405 1.6 +LPdźiiii , auto daje rade i wsumie jakby nie Kurczaka zaniedbanie to bym nie spędził całego 1ego stycznia na A4 pomiędzy Krakowem a katowicami :banghead: O francuzkie wynalazki to polecam sie jego pytać ... P.S. Kurak , nie daruje Ci do usranej śmierci tego zaniedbania rozrządu !!!! :biggrin: Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ED manetka (KURCZAK) Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 (edytowane) fakt nauczka na całe życie choćby wlasciciel sie zazekal na wszystkie swietosci to nigdy juz nie uwierzę ze zmienial niedawno pasek i rozrząd. 405 jak narazie sprawuje sie swietnie blacha ocynk mimo tylu lat zadnnej korozji. silnik chodzi na gazie znakomicie,(mógłby byc 1,9 bo 1,6 troszke za slaby jak dla mnie) przy zakupie zwróć uwagę na tylna belke slaby punkt wiekszosci francuzów, dosc szybko się zużywają gumy na stabilizatorach ale to koszt paru zl (dokładnie 35) poza tym gdyby nie to ze potrzebuje siano na sprzeta to nigdy bym go nie sprzedał bardzo wygodne auto ( robisz nim 1000 km za jednym zamachem i nic cie nie boli)naprawde fajne auto za te siano nie kupisz nic niemieckiego w tej klasie) spalanie w granicach 10 l gazu na setke zimom 11. benznu niewiem ile pali bo niemialem takiej potrzreby tego sprawdzac bo po co jak jest gaz. jak jeszcze nie znalazles auta odezwij sie na pw mam do sprzedania 94 1.6 GR. cena po i tak po kosztach 2500 zl zawieszenie ok silnik juz ok nowa glowica pasek i rolka daje gwarancje na silnik. Edytowane 5 Lutego 2008 przez ED manetka (KURCZAK) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J.A.C.E.K Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 poza paroma upierdliowściami fajne, wygodne auto.Co prawda jeździłem wieki temu, ale:o plusach trochę było, zgadzam się z kolegami, to po prostu widać.minusy - czyli tematy, z którymi musiałem się zderzyć:- rozklekotana belka - standard- pęknięta kopułka :icon_mrgreen: upierdliwe, aczkolwiek niskokosztowa usterka- hitem było zerwanie się silnika na jednej z poduszek... no silnik mi się "powiesił" :) - odpalenie maski na szybę - podobno peugeoty tak w tamtych latach miały. Trzeba było nauczyć się dobrze maskę zamykać, a tak zabezpieczenie nie utrzymało i klops. Nie jest to częsty przypadek i naprawdę, widziałem 2 auta w trasie z podobna przypadłością i obydwa to peugeoty... przypadek?Wbrew kilku punktom powyzej, auto jak za niewielkie pieniądz ei zadbane, warte polecenia.J. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 bo maska trza je..nac, a nie jak moj koles zamyka deliaktnie , a potem dopycha na slie bo sie nie zatrzasla. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 7 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 to waszym zdaniem lepiej 1.6 gaz czy dieselka i frytki:) oczywiści okonomia/a koszta eksploatacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wadir Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 ja bym brał diesla. z gazem różnie bywa, nie zawsze jest wszystko ok. przelicz też po jakim przebiegu zwróci Ci się koszt instalacji gazowej. moze się okazać że nie będzie to tak szybko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmi Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Dobrze zrobiony i regulowany gaz działa ok. Brałbym diesla pod warunkiem, że nie jest już wytyrany (zazwyczaj są bo nie kupują tego ludzie aby robić tylko 20k miesięcznie... reszta to bajka dla dzieci z dziadkami i kościołem w roli głównej). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J.A.C.E.K Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 ja od paru lat i paru aut świadomie siedzę w dieslach. Czasami trochę zabawy zima, ale reszta roku, raczej do przodu. Z gazem miałem kiepskie doświadczenia, ale pewnie zasady nie ma.J. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tom1100 Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 ale jaja,nie wiedziałem że znajde tu rozmowe o peugeocie 405 ha ha,nie polecam tego auta i jakbyś chciał je kupić to powiedz niech Cię ktoś traktorem lepiej od niego odciągnie,miałem kilka lat ten model 1.6 na gazie-fakt palił 8l gazu,ale psuło się w nim wszystko,plastiki leciały jak wióry z drzewa(wszystkie klamki,przelączniki itd) i kokpit trzeszczał jak wściekły,no i tylna belka-masakra-odradzam ten model-w ogóle odradzam francuzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 to se kup wlocha , francuzy bardzo udane auta , ale NIC wiecznym nie jest, kupujac 15 letnie auto musisz sie liczyc z jakimis kosztam , a ze trafiles na zakatowany model , to coz sam sobie jestes winien. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.