Skocz do zawartości

peugeot 405


kuba_195
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Polecam 405 bo miałem 5 lat to auto.Wygodne,dosyc dynamiczne.Odradził bym silnik 1.4 i 1.6 bo dużo palą i nie są rewelacyjne.Polecam 1.8 , 2.0. Palą niewiele jak na tą pojemność bo od 7l na trasie do ok.10,5 w miescie przy normalnej jezdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy tej budzie 1.4 i 1.6 to chyba zart , ja mam 309 w 1.4i i pali srednio ponizej 7/100 - imho bez 100 kunia pod maska 405 bym nie szukal, nie przy tej budzie. Jezdzilem Mondeo 1.6 90 kuni i to naprawde sie toczy , spalajac przy tym duzo paliwa ( nie zagazowane)

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ze ford duzo pali - bo to ford , pezociny sa znacznie oszczedniejsze , ale przy wielkosci 405 nie licz na malo , moze lepiej poszukac dobrej 309 w 1.4i bardzo zrywne i ekonomiczne, auto, 75 kunia przy tej wielkosci auta kazdego zadziwia nie tylko osiagami ale i spalaniem. Mozna tez pokusic sie o 306 w 1.9 TDI ( ok 100 kunia) oszczedne, trwale i niezawodne jezdzidlo. Silniki 1.6 wedlug ludzi z forum 309 sa zarloczne i nic specialnego , nanjbardziej udane to 1.4i z serii TU no i 1.9 GTI , diesle kazde dobre. Blachy ocynkowane wiec rdzy nie uswiadczysz na budzie, jedynie czasem pod spodem sie gdzies pojawi.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

4umowy ED Mantka (KURCZAK) ma 405 1.6 +LPdźiiii , auto daje rade i wsumie jakby nie Kurczaka zaniedbanie to bym nie spędził całego 1ego stycznia na A4 pomiędzy Krakowem a katowicami :banghead: O francuzkie wynalazki to polecam sie jego pytać ...

P.S. Kurak , nie daruje Ci do usranej śmierci tego zaniedbania rozrządu !!!! :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fakt nauczka na całe życie choćby wlasciciel sie zazekal na wszystkie swietosci to nigdy juz nie uwierzę ze zmienial niedawno pasek i rozrząd.

 

405 jak narazie sprawuje sie swietnie blacha ocynk mimo tylu lat zadnnej korozji. silnik chodzi na gazie znakomicie,(mógłby byc 1,9 bo 1,6 troszke za slaby jak dla mnie) przy zakupie zwróć uwagę na tylna belke slaby punkt wiekszosci francuzów, dosc szybko się zużywają gumy na stabilizatorach ale to koszt paru zl (dokładnie 35) poza tym gdyby nie to ze potrzebuje siano na sprzeta to nigdy bym go nie sprzedał bardzo wygodne auto ( robisz nim 1000 km za jednym zamachem i nic cie nie boli)

naprawde fajne auto za te siano nie kupisz nic niemieckiego w tej klasie) spalanie w granicach 10 l gazu na setke zimom 11. benznu niewiem ile pali bo niemialem takiej potrzreby tego sprawdzac bo po co jak jest gaz.

 

 

jak jeszcze nie znalazles auta odezwij sie na pw mam do sprzedania 94 1.6 GR. cena po i tak po kosztach 2500 zl zawieszenie ok silnik juz ok nowa glowica pasek i rolka daje gwarancje na silnik.

Edytowane przez ED manetka (KURCZAK)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poza paroma upierdliowściami fajne, wygodne auto.

Co prawda jeździłem wieki temu, ale:

o plusach trochę było, zgadzam się z kolegami, to po prostu widać.

minusy - czyli tematy, z którymi musiałem się zderzyć:

- rozklekotana belka - standard

- pęknięta kopułka :icon_mrgreen: upierdliwe, aczkolwiek niskokosztowa usterka

- hitem było zerwanie się silnika na jednej z poduszek... no silnik mi się "powiesił" :)

- odpalenie maski na szybę - podobno peugeoty tak w tamtych latach miały. Trzeba było nauczyć się dobrze maskę zamykać, a tak zabezpieczenie nie utrzymało i klops. Nie jest to częsty przypadek i naprawdę, widziałem 2 auta w trasie z podobna przypadłością i obydwa to peugeoty... przypadek?

Wbrew kilku punktom powyzej, auto jak za niewielkie pieniądz ei zadbane, warte polecenia.

J.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo maska trza je..nac, a nie jak moj koles zamyka deliaktnie , a potem dopycha na slie bo sie nie zatrzasla.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze zrobiony i regulowany gaz działa ok. Brałbym diesla pod warunkiem, że nie jest już wytyrany (zazwyczaj są bo nie kupują tego ludzie aby robić tylko 20k miesięcznie... reszta to bajka dla dzieci z dziadkami i kościołem w roli głównej).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

ale jaja,nie wiedziałem że znajde tu rozmowe o peugeocie 405 ha ha,nie polecam tego auta i jakbyś chciał je kupić to powiedz niech Cię ktoś traktorem lepiej od niego odciągnie,miałem kilka lat ten model 1.6 na gazie-fakt palił 8l gazu,ale psuło się w nim wszystko,plastiki leciały jak wióry z drzewa(wszystkie klamki,przelączniki itd) i kokpit trzeszczał jak wściekły,no i tylna belka-masakra-odradzam ten model-w ogóle odradzam francuzy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to se kup wlocha , francuzy bardzo udane auta , ale NIC wiecznym nie jest, kupujac 15 letnie auto musisz sie liczyc z jakimis kosztam , a ze trafiles na zakatowany model , to coz sam sobie jestes winien.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...