Ghostraider Opublikowano 10 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2003 Mam problem z simsonem.Co chwile wylatuje mi zabezpieczeni w skrzyni biegów przez co gubią się biegi i mam 1 i 3 ale zeby chociaz jeden z nich włączyć to musze "kopać" raz w tył raz w przód aż wejdzie.Na początku myślałem że to wina niewyregulowanego sprzęgła, ale jak je wyregulowalem to znowu spadło.juz kilka razy mi spadło i nie wiem co z tym zrobić. Zawieść go do mechanika czy co?Pomóżcie :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba Opublikowano 10 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2003 Nieprawidłowo wryregulowane biegi lub uszkodzone koła zębate lub zły rowek pod zabezpieczenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ghostraider Opublikowano 11 Listopada 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2003 A czy ono ma sie obracać jak je wsadze czy nie bo nie bardzo wiem, a na mechanice sie za bardzo nie znam :D A może być też taka możliwosć że rowek pod te zabezpieczenie jest zjechany :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba Opublikowano 11 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2003 Troszki niezrozumiała jest moja poprzednia wypowiedź... jeszcze raz:mam 1 i 3 Uszkodzone koła zębate lub mechanizm zmiany.chociaz jeden z nich włączyć to musze "kopać" raz w tył raz w przód aż wejdzieNieprawidłowa regulacja lub zniszczony/zużyty mechanizm zmiany lub nieprawdłowe ustaiwnie dźwigni lub zbyt duży luz między dzwignią, a wałkiem pod deklem.Co chwile wylatuje mi zabezpieczeni Nieprawidłowy rowek pod zabezpieczenie.zbyt płytki lub wyszczerbiony na kantach.A czy ono ma sie obracać jak je wsadze czy nie bo nie bardzo wiemSeger nie powinien się obracać, ale jeśli się obraca to nie powinieneś się przejmować. Najważniejsze aby nie miał znaczących luzów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ghostraider Opublikowano 11 Listopada 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2003 Zapomniałem napisać chyba najważniejszego, a więc gdy włoże te zabezpieczenie to mam WSZYSTKIE biegi po kolei moge je normalnie włanczać, więc chyba nie jest uszkodzone koło zębate ani mechanizm zmiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba Opublikowano 13 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2003 Zapomniałem napisać chyba najważniejszego' date=' a więc gdy włoże te zabezpieczenie to mam WSZYSTKIE biegi po kolei moge je normalnie włanczać, więc chyba nie jest uszkodzone koło zębate ani mechanizm zmiany[/quote']Czyli należy naprawić zabezpieczenie i po problemie.Musisz albo przerobić rowek na głębszy i dokupić nowy seger albo wymienić cały wałek na nowy.Kurde, nie wiem no dlaczego zawsze zostają 1 i 3 a nie jakieś inne :roll: naprawdę dziwna sprawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ghostraider Opublikowano 13 Listopada 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2003 A wiesz może ile kosztował by nowy wałek bo nie orientuje się w cenach częśći. :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m16 Opublikowano 13 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2003 nie orientuje się w cenach częśći. :?:www.kemot.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.