szable Opublikowano 10 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2003 jak w temacie - moja nigdy nie rozwiazana zagwozdka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Rosa Opublikowano 10 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2003 Pewnie dlatego że te single się często wywracają. Panewki są nieodporne na brak smarowania a jak motocykl leży na boku to smarowania często nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szable Opublikowano 10 Listopada 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2003 hmmmmmmm to zupelnie nowy aspekt......nie pomyslalem o tym, ale jednyk chyba nie bo wtedy taka supertenerka tez by miala lozyska rolkowe.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Rosa Opublikowano 10 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2003 Panewki są odporniejsze, tzn zależy i zależy, ale mogło o to chodzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szable Opublikowano 10 Listopada 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2003 o to chodzi wlasnie - panewka jest mocniejsza i tansza, a jednak w singlach sie jej nie stosuje..Czy moze to byc zwiazane z "szarpiaca" charakterystyka silnika jednocylindrowego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Rosa Opublikowano 10 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2003 Na szarpanie też teoretycznie panewka jest bardziej odporna. No i lity wał jest odporniejszy, a wał do tocznych powinien być rozbieralny. Moim zdaniem chodzi o wywrotki. Chyba większość singli jest tworzona z myślą o enduro, więc to mnie nie dziwi. Do sportu podobno czasami przerabiają na toczne, bo jak ktoś "planuje" częste gleby to się tak opłaca. Tzn tak słyszałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 10 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2003 No jakto sie nie stosuje, a cala przed i powojenna angielska produkcja to pryszcz ???W momencie kiedy singiel 500 byl najbardziej popularnym moto na drodze - chodzil na panewkach. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szable Opublikowano 10 Listopada 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2003 a dzis? jezeli angliki byly taki ok to czemu japonia nie stosuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Rosa Opublikowano 10 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2003 No przecież napisałem. Dziś single się robi pod enduro a enduro się wywraca. A jak się wywraca to nie ma smarowania. Gdzie to się kupy nie trzyma? Jakiegoś siga muszę sobie wymyśleć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szable Opublikowano 10 Listopada 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2003 No przecież napisałem. Nie denerwuj sie, a co z taka supertenerkai innymi "enduro" twinami etc - dla czego im nie przeszkadza miec panewki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Rosa Opublikowano 10 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2003 Widocznie w turystycznych enduro bardziej się liczy trwałość i mało kto się nimi zapuszcza w wystarczająco wywrotny teren. No nie wiem - jak dla mnie to się trzyma kupy. Jak nie to to co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thors Opublikowano 11 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2003 Odpowiedz jest banalna.Wiekszosc singli to 2 suwy.w 2t smarowanie jest mieszankowe wiec nie dłao by rady nasmorowac odpowiednoi lozyska slizgowego,ktore jest hydrodynamiczne i musi byc smarowane olejem pod cisnieniem.A uklad olejenia znacznie skomplikowalby silnik.No wiadomo ze jesli nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze 8) Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Opublikowano 11 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2003 Moim zdaniem chodzi o wywrotki. Chyba większość singli jest tworzona z myślą o enduro, więc to mnie nie dziwi. Do sportu podobno czasami przerabiają na toczne, bo jak ktoś "planuje" częste gleby to się tak opłaca. Tzn tak słyszałem. to nie tow celu wyeliminowania braku dostaw oleju do punktów smarowania współczene enduro mają suche miski olejowe. a jak jest łożyskowany LS 650 :?: Wie ktoś :?: Ja pewności nie mam ale tam chyba wał jest na panewkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marlew Opublikowano 12 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2003 Panewki wymagają dużo większego ciśnienia oleju w związku z czym pompa oleju zabierałaby więcej mocy niż w przypadku łożyskowania na łożyskach tocznych. O ile w przypadku 100 konnej 600tki to czy pompa zabierze 1 czy 4 konie nie ma znaczenia o tyle w przypadku singla 600 ccm o mocy 40 km każdy koń jest na wagę złota. Oczywiście argumenty o wywrotkach to druga strona i jak się zbierze wszystko do kupy to odpowiedź jasna dlaczego!pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.