Wiśl@k Opublikowano 21 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 (edytowane) Dokładnie, kevlar przez swoją mniejszą uciagliwość od seryjnych nie jest za bardzo polecany do skuterów. Sam bylem swiatkiem jak w dwóch skuterach 13-15KM z kevlarów robily sie nitki po kilkuset kilometrach . . . Oryginał lepszy. Edytowane 21 Lutego 2008 przez Wiśl@k Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 21 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 w moim skucie kevlar poliniego szlag trafił po 2tys, rozciągnął się w jednym miejscu i się ślizga :)więcej jak 15KM to nie będzie miał Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raq Opublikowano 21 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 dokładnie tak jak mówicie - takie paski to bardziej reklama i magia słowa "kevlar", niż rzeczywista przydatność w skuterach. w każdym razie, nie spotkałem sie z wytrzymałym "kevlarem". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 21 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 (edytowane) dokładnie tak jak mówicie - takie paski to bardziej reklama i magia słowa "kevlar",niż rzeczywista przydatność w skuterach. w każdym razie, nie spotkałem sie z wytrzymałym "kevlarem".chciałbym zauważyć że kevlar jest doś twardym materiałem co może powodować szybsze zużywanie się np wariatora , który może źle współpracowac z takim pasm. Wiem co mówię o zwykłych paskach, miałem taki skuter który miał zwykły pasek i chłopak uczył sie stawiać na gumę z miejsca i najpierw był smród paska a potem strzępy z paska wiec nie mów że nie mam racji.przy okazji znasz jakieś przykłady, że "kevlarowy" pasek zrobił większy przebieg niż markowy? i nie mówie o chińskich produktach mrugacz.gifbo w mi znanych przypadkach, przy mocach - 17 - 28KM "kevlar" nie wytrzymywał nawet 50% przebiegu oryginalnego evil.gifjest mniej elastyczny i minimalne szybciej przenosi moment na koło, ale za to ma krótszą żywotność i mniejszą wytrzymałość właśnie na szarpnięcia napędu, więc niekoniecznie się nadaje.ale za to jaki modny icon_biggrin.gif icon_biggrin.gif icon_biggrin.gifto tak samo jakbyś jeździł na zimówkach w lato, przecież są bardziel elastyczne i szybciej przenoszą moment z koła na aswalt czyż nie?ja uważam że jak zakładany jest kevlar jako zamiennik sandardowego paska powinna być twardsza sprężyna i inne rolki i efekt uślizgu będzie znacznie mniejszy. podajesz skutey o mocach 15-28km czyli jakie? takie kolubryny wielkie czy skutery na których można wykonywać jakieś tricki? Edytowane 21 Lutego 2008 przez kuba_195 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gizmucik Opublikowano 21 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2008 Wcale skuter o mocy ponad 15 koni nie musi być duży i ciężki :flesje:Taka gilera runner ma 19 koni przy 18- lub 190cm pojemności, jak dobrze pamiętam :)A możesz zrobić tuning założyć mocno wyżylowany cylek 70cc o mocy nawet 15 koni, oczywiście muszi wtedy wał i inne części wymieniać, to kosztuje, ale wrażenia z jazdy na gumie skuterem - bezcenne :icon_evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raq Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 , miałem taki skuter który miał zwykły pasek i chłopak uczył sie stawiać na gumę z miejsca i najpierw był smród paska a potem strzępy z paska wiec nie mów że nie mam racji. trzeba było samemu spróbować, a nie komuś dawać ;) to tak samo jakbyś jeździł na zimówkach w lato, przecież są bardziel elastyczne i szybciej przenoszą moment z koła na aswalt czyż nie? zacznij tak robić - skoro masz takie świetne pomysły :icon_mrgreen: ja uważam że jak zakładany jest kevlar jako zamiennik sandardowego paska powinna być twardsza sprężyna i inne rolki i efekt uślizgu będzie znacznie mniejszy. tylko, żeby ci się rolki nie potopiły :wink: podajesz skutey o mocach 15-28km czyli jakie? takie kolubryny wielkie czy skutery na których można wykonywać jakieś tricki?na wszystkich można wykonywać triki, i na małych i na kolubrynach o takie małe przykłady tak na szybko :icon_mrgreen:http://www.dailymotion.com/Manu75010/video...eelburgdv2_autohttp://www.dailymotion.com/relevance/searc...-vince94-au-ral Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 nie będe wdawał sie w dyskusje z człowiekiem który ma chore ego.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raq Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 obrażanie sie na przeciwnika w dyskusji, zaczyna się tam gdzie brak argumentów. przeedytowanie posta i "zabranie swoich zabawek" świadczy o tobie. ps. wiesz na czym polegał problem - na nierzetelnej informacji która podałeś.gumowanie tak naprawdę wszystko niszczy w każdym motocyklu czy motorowerze.chodziło o ot żeby nie szerzyć takiego przeświadczenia, że drobna wymiana i wystarczy, a pojazd się nie niszczy. jesli ktoś chce to robić ze swoim sprzętem - proszę bardzo to jego sprawa.niech tylko ma świadomość konsekwencji dewastacji pojazdu i ewentualnych kosztów napraw.nie wprowadzajmy w błąd młodych ludzi którzy mają nieduże doświadczenie i dlatego poruszają takie tematy.zabawa przy gumowaniu jest, ryzyko utraty zdrowia/życia również, ale po co wpajać że 'jak sobie założysz "kevlarowy" pasek i wentilwar czy spręzynę czy sprężynki sprzęgła czy co tam jeszcze to nic złego pojazdowi się nie stanie. zwłaszcza, że dużo jest pojazdów kiepskiej jakości i przy lądowaniu moga lagi polecieć. a to już zalatuje kalectwem. kwestii wiedzy czy doświadczeń nie ma sensu poruszać.no bo nie wierze, że świadomie chciałeś kogoś wprowadzić w błąd, zeby sobie zniszczył skuter, a sam naraził na niebezpieczeństwo.między innymi dlatego zrobiłem ten dopisek.pozdrawiam :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 ja nie zwijam zabawek, a Ty nie dasz sobie przetłumaczyć niektórych argumentów. jesteś w takim wieku ze masz swoje poglądy na pewne sprawy i wszystko na ten temat. ja nadal uważam ze jeśli jest ciągłe smarowanie i podawany olej z dozowika to układ korbowo-tłokowy nie ma prawa sie uszkodzić, może nastąpić ewentualnie troche szybsze zużycie w razie jego przegżania. a napęd powinienbyć przystosowany bo będzie sie znacznie szybciej zużywał. Temat jest o silniku a nie o urywających sie lagach, rozpadających sie skuterach, czy uszkodzeniach zdrowia brakiem umiejętnośći. A propo urywania sie lag czy zużywania sie łożyska główki ramy w piorunującym tępie: jeśli ktoś potrafi jeździć na gumie wie jak to robić żeby koło nie waliło w aswalt tylko opadało łagodnie poprzez dodanie gazu. proste. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiśl@k Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 (edytowane) uważam ze jeśli jest ciągłe smarowanie i podawany olej z dozowika to układ korbowo-tłokowy nie ma prawa sie uszkodzić, może nastąpić ewentualnie troche szybsze zużycie w razie jego przegżania. a napęd powinienbyć przystosowany bo będzie sie znacznie szybciej zużywał. Temat jest o silniku a nie o urywających sie lagach, rozpadających sie skuterach, czy uszkodzeniach zdrowia brakiem umiejętnośći. A propo urywania sie lag czy zużywania sie łożyska główki ramy w piorunującym tępie: jeśli ktoś potrafi jeździć na gumie wie jak to robić żeby koło nie waliło w aswalt tylko opadało łagodnie poprzez dodanie gazu. proste. Otóż to :icon_twisted: Edytowane 22 Lutego 2008 przez Wiśl@k Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raq Opublikowano 25 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 ja nie zwijam zabawek, a Ty nie dasz sobie przetłumaczyć niektórych argumentów. jesteś w takim wieku ze masz swoje poglądy na pewne sprawy i wszystko na ten temat. gorzej ze ty jesteś przesiwadczony o swojej "mondrości", a wiek na razie nie pozowolił na jej nabycie. zreszta sam wiesz czemu edytowałeś posta. ja nadal uważam ze jeśli jest ciągłe smarowanie i podawany olej z dozowika to układ korbowo-tłokowy nie ma prawa sie uszkodzić, może nastąpić ewentualnie troche szybsze zużycie w razie jego przegżania. tylko, że a)te poglądy zacząłeś głosić w tym momencie - b)tu ameryki nie odkrywasz, choć przeczysz sam sobie. z jednej strony -nie ma prawa się uszkodzić - z drugiej - prowadzi do przegrzania i zużycia (czyli pęknięcia - prawda?) Temat jest o silniku a nie o...... ......jeśli ktoś potrafi jeździć na gumie wie jak to robić żeby koło nie waliło w aswalt tylko opadało łagodnie poprzez dodanie gazu. proste.no właśnie - skoro sam zauważasz, że o silniku to po co piszesz tą resztę? :smile: co do umiejętności - czy jesteś na tyle naiwny? myślisz, że takie pytania zadają ludzie, którzy mają takie doświadczenie o jakim piszesz? proszę cię - myśl i i pisz, a nie pisz co myślisz...kończę i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor_ Opublikowano 25 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 ja swoj zatarlem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raq Opublikowano 25 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 szkoda sprzętu....., ale mam nadzieję ,że choć zabawy miałeś sporo :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 25 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 dlatego mówiłem ze nie da si eprzetłumaczyć Tobie niczego. masz racje pozdrawiam i żegnam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor_ Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 kupuj 600 i przerob rame i silnik do stuntu ...:icon_mrgreen: hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.