Vatzeque Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 No i kolejna sprawa - pierwsza przejażdżka na deszczu i przykre odkrycie.. Silnik się dławi, gaśnie na światłach itp... Gdzie szukać przyczyny? W kablach wysokiego napięcia i fajkach. W ciemnym całkowicie garażu włącz motocykl i zobacz, czy iskry nie tańczą po przewodach. Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rachub48 Opublikowano 26 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2010 tak, miałem kiedyś gołe druty na złączeniu z fajką i jak woda się dostała to robiło się przebicie na masę i gasł. ale tylko w deszcz lub po deszczu Cytuj Jawa Robby 50 ==> Yamaha XT 600E ==> Honda CB 900F Hornet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aloha Opublikowano 19 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2010 Witam! Stałem się szczęśliwym posiadaczem 600 z 1995 roku. Wszystko jest ok tylko doskwiera mi jeden problem a mianowicie usytuowanie dźwigni zmiany biegów. Nie chodzi mi o to by ją przenieść na prawą stronę ;) ale lekko obniżyć jej wysokość. Żeby podczas jazdy łatwiej było zbijać biegi. Teraz niemal muszę podnosić stopę z podnóżka. Czy ktoś orientuje się jak to zrobić ? Dziękuje za odpowiedzi i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zipfer Opublikowano 20 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 A stopka wygięta nie jest ? Bo ja w modelu z 99r (czyli ten sam co Twój) nie miałem takiego problmu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Okrop Opublikowano 20 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 Hej! w kazdym motocyklu reguluje sie polozenie dziwgni zmiany biegow! najczesciej jest ona mocowana na takim zembatym bolcu - trzebe ja odkrecic przy oci obrotu i dopasowac jej polozenie do oczekiwan. wiem ze jestem troche malo dokladny w opisie - ale schyl sie popatrz i na 100% dasz rade. gratuluje maszyny i pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aloha Opublikowano 20 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 (edytowane) Czyli wyregulować za pomocą tej śruby rzymskiej '44' ? I to jest schemat chyba z intrudera ale budowa jest podobna. http://www.alpha-sports.com/suzuki_parts.h...S1400GLP/33.htm Edytowane 20 Lipca 2010 przez Aloha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Okrop Opublikowano 20 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2010 nie jestem szpecem od czytania takich schematow ale chyba raczej odkrecasz 47 i ustawiasz ospowiednio 43 (bolec od 33 jest zabkowany tak jak i wnetrze 43 - i ustawisza odpowiednia pozycje) powodzonka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 21 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2010 O ile pamietam to jest tam wieloklin. Odkręcasz/luzujesz śrubę, wysuwasz dźwignię, obracasz ją o tyle zębów aby jej pozycja pasowała do Twoich preferencji. Wsuwasz z powrotem, dokręcasz srube i po temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aloha Opublikowano 23 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 Zrobiłem! :smile: http://yfrog.com/cb21792852j Odkręcamy śrubę z linku powyżej wysuwamy całość, dopasowujemy odpowiednia wysokość i zakładamy dokręcamy i gitara. Ja miałem śrubę która odkręcało się kluczami calowymi. "10" tylko zjechało by się gwint. Pozdrawiam i dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 23 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 No widzisz jakie to proste było :clap: Śmigaj swoim Bandziorem i uważaj na siebie :bigrazz: Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Okrop Opublikowano 23 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 lol wspoludzielilem skutecznej porady mechanicznej :P ma ktos z was doswiadczenia z lampami akcesoryjnymi do golasow/chopperow ?? Czeka mnie montarz czegos takeigo w bandicie i nie wiem co i za ile wybrac... http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...9entry1666669 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 23 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 Ja na Twoim miejscu założyłbym coś co wyglądem przypomina podwójny reflektor w Triumphie Speed Triple. Żadne tam niebeiskopseudoxenony. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Okrop Opublikowano 24 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2010 Ja na Twoim miejscu założyłbym coś co wyglądem przypomina podwójny reflektor w Triumphie Speed Triple. Żadne tam niebeiskopseudoxenony. Pozdro niebieski odpada, jak juz to biale kwestia raczej taka ze podwojne reflektory zregoly chodza kolo 300zl, do tego jak dorzucisz kwestie ze nie zadowala mnie standadowa jasnosc i chcialbym wrzucic 2-3 lampy to wychodzi mi prawie 1kzl na oswietlenie, dlatego pytam o te tansze. jak bede mial kase to nie przecze - moze wrzuce w sumie 4 (2 podwojne) z tych ciut mniejszych co ludzie czasami w armaturze montuja... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aloha Opublikowano 25 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2010 Pierwsze kilometry nakręcone! Wrażenia super! Umiejętności 2- ;) Redukcja z miedzygazem średnio wychodzi. Pokonywanie zakrętów do 60-70km/h ok powyżej jakoś nie potrafię utrzymać dobrego toru jazdy mianowicie jak już wchodzę w zakręt czuje ze mam zły tor jazdy i muszę go zmieniać przez głębsze pochylenie bądź odejmowanie gazu co by zmniejszyć. Btw patrze przed siebie a tam zza zakrętu wyjeżdża zielona ninja i myślę sobie co by tylko mnie nie pozdrawiał bo będę musiał rękę od kiery oderwać :) uniósł rękę więc i ja uniosłem wstydu nie było bo się nie wyrżnąłem :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sismon Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 koledzy czy ktos sie może orientuje czy rury zawieszenia czyli lagi nie ruchome beda pasoały z 600z 98roku do 600 z 2003 roku, bo lagi ruchome widac gołym okiem ze są inne ale co rurami, moze ktos przerabiał ten temat i moze mi pomóc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.