rajmundek Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 hmm gdybym mogl nie pytalbym o tonawet mechanik probowal i lipa...gdzie juz czytalem o takich przypadkach w gs-ach 500nie mozna wyjąc takich bolcow na ktorych siedza te klockiciezka sprawa... ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joga82 Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 Panowie kolejny etap pytań o łańcuch : did bez spinki cały kuty czy musze go rozkuwać i czy dużo roboty z tym wahaczem jest przy zmianie łańcucha jeżeli koś to robił a na bank to niech co nie co mi podpowie jakies utrudnienia mnie czekają i takie tam z góry dzieki za sugestie i podpowiedzi :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 gdzie juz czytalem o takich przypadkach w gs-ach 500nie mozna wyjąc takich bolcow na ktorych siedza te klockiciezka sprawa... ;/Te przypadki to na przodzie, czy na tyle? Wymiana przednich klocków w GS 500 jest tak banalna, że poezja normalnie :) A i zapiec się tam nie ma co tak naprawdę. Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondorio Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 jaki rozmiar klucza jest potrzebny do wykrecenia swiec ?? b12 k4 :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arek 997 Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 Panowie kolejny etap pytań o łańcuch : did bez spinki cały kuty czy musze go rozkuwać i czy dużo roboty z tym wahaczem jest przy zmianie łańcucha jeżeli koś to robił a na bank to niech co nie co mi podpowie jakies utrudnienia mnie czekają i takie tam z góry dzieki za sugestie i podpowiedzi :rolleyes: Ja przy wymianie łańcucha po prostu ten stary przeciąłem szlifierką kątową, bo przecież i tak jest do wyrzucenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajmundek Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 pisalem juz - chodzi o klocki z tyluma ktos na to jakis sposob? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 Rajmundek a rozbierałeś kiedyś przód ?nie mozna wyjąc takich bolcow na ktorych siedza te klockiciezka sprawa... ;/Zapewne puknąłeś młoteczkem niepotrzebnie. Bolec zrobił się deko grubszy i zaklinował w zacisku.Spróbuj zacisnąć na bolcu "morsa" (najmocniej jak się da), trzymaj go i jednocześnie próbuj obrócić. Będzie potrzebna pomoc kolegi bo kolega musi w tym samym momencie stukać w "morsa" i starać się go wybić.Jak to nie pomoże to zdemontuj zacisk, utnij bolce i wybij je punktakiem lub czyms innym twardym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzanek Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 Cześć Banditowcy :wink: . Do tej pory byłem praktycznie biernym czytelnikiem forum ale znalazłem taki motocykl http://allegro.pl/show_item.php?item=386239237 i chciałem zasięgnać Waszej opini. Może jest ktoś z Wrześni lub okolic kto może podjechać, obejrzeć? Może juz ktoś ogladał? Oczywiście się odwdzięcze :icon_mrgreen: Pzdrawiam, Łukasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 kurcze, , napisalem posta i nie ma go otoz jesli o tylny zacisk chodzi to mialem podobne zdarzenie , nie dalo sie inaczej jak rozpolowic zacisk . nic sie nie zepsuje przy takiej operacji. robilem to w inazumie 1200 na krawezniku ,na drodze spoko da sie tak wymienic . te bolce lubia sie zapiec tak , ze nie da rady im wd40 nawet. to tyle :banghead: no i chcialem sie ponownie przywitac z wami . kiedys jezdzilem olejakiem [gsx1200] ale poszedl do innego pasjonata . nastepnie eksperymentowalem z kilkoma sprzetami roznych marek ale jakos nie moglem sie do niczego przekonac :( ciagle mialem sentyment do olejaka i mojej inazumy . piekny neoklasyk z zajebistym [najlepszym jak dla mnie ] silnikiem :icon_exclaim: brakowalo mi jednak nutki sportowej w ogolnym wygladzie... traf byl taki ,ze znalazl sie kolega ktory zanabyl moj ostatni sprzet i w sumie przez przypadek trafilem na suzuki gsxr1100 -ostatniego olejaka z 91r. :( to bylo to czego mi trza bylo :banghead: zanabylem go i juz jest moj :) :) tak , ze witam sie z wami ponownie i mysle ze juz nie zejde na ciemna strone ... :) suzuki rulezzz :icon_exclaim: kilka fotek:http://picasaweb.google.pl/kulkagsx1200/Gixer Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajmundek Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 dzieki za odpowiedz! :)w weekend zbiore ekipe i sprobujemy zawalczycdam znac jak poszlooby dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 kulka gratulacje za sprzet i za odnalezienie właściwej, prostej drogi pośród tych innych zawiłych i ciemnych :icon_razz: Miło popatrzeć na protoplaste Naszych B12. W niezłej kondycji jest ten Twój "dziadek".POWITAĆ :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joga82 Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 kiedys jezdzilem olejakiem [gsx1200] ale poszedl do innego pasjonata . tak , ze witam sie z wami ponownie i mysle ze juz nie zejde na ciemna strone ... :buttrock: suzuki rulezzz :wink: kilka fotek:http://picasaweb.google.pl/kulkagsx1200/Gixer Mój bandzior pochodzi z okolic Zgierza ;):):biggrin: zakupiony w zeszłym sezonie :flesje::):flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maderick Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 Witam, mam do was banditowców kilka pytań: 1 jakie są koszty utrzymania B6 co ile regulacja zaworów wymiana oleju itp?2czy za jakieś 4-5k można trafić dobry egzemplarz? niestety więcej nie będę miał3. czy bandit będzie dobry dal mnie nie będzie to pierwsze moto bo miałem dt 125 lecz ja rozbiłem( głupia baba + wymuszenie pierwszeństwa)i ostatnie ile palią wasze bandzorki? pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 Madericku1. Zawory kontrolujemy co 6tys. w wersjach po 2000 roku co 12tys. km, gaźniki wypada synchronizować co 6tys. km, wymiana oleju też co 6tys. km.2. Nawet za 6tys. nie znajdziesz zadbanego Bandita 600.3. Dobry będzie, jeśli Ty zachowasz zdrowy rozsądek. Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 2czy za jakieś 4-5k można trafić dobry egzemplarz? niestety więcej nie będę miał i to pewnie jednorazowo, bez stałych wpływów umożliwiających "dotowanie" sprzęta gdyby jednak okazał się nie być w stanie odpowiednio dobrym do jazdy... lepiej kup coś mniejszego i modelowo tańszego; będziesz miał większe szanse mieć w dłuższej perspektywie motocykl do jazdy, nie nieruchomośćjsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.