rajmundek Opublikowano 29 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2008 odnosnie swiec:nie przepala mi swiecy w jednym , 4 garzejest ona czarna zadymiona mam bandita z 99 roku a w instrukcji do nowego bandziora napisali ze moge zamienic (przy wystapieniu takich objawow) seryjna na cr8ekale nie wiem czy wszystki cr8ek wkrecic czy tylko w tym garku? prosze o odpowiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 29 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2008 W którą stronę odkręcamy korek spustowy miski olejowej? Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonstar Opublikowano 29 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2008 gwint jest normalny , prawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajmundek Opublikowano 29 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2008 to jak?? zna ktos sytacje??napisalem wyzej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 29 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2008 rajmundek ja bym zaczął od wyczyszczenia świecy i zamiany miejscem z inną, sprawdziłbym też iskrę na tym cylindrze oraz przerwę na świecy, jak ta inna na tym czwartym cylindrze też się zrobi czarna, to wtedy sprawdziłbym gaźniki, a dopiero na końcu zamieniłbym wszystkie cztery świece na te o innym oznaczeniu. PozdrawiamJanuszm Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajmundek Opublikowano 29 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2008 juz sprawdzilemzamienilem miejscami i jest to samonie przepala tez swiecy i kolektor tez zimnyczyli co? synchro gaznikow? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 29 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2008 (edytowane) Albo przewód/fajka popsiute? http://www.carlsalter.com/motorcycle-manuals.asp Serwisówki Edytowane 29 Maja 2008 przez Vatzeque Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeKaWu Opublikowano 30 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 (edytowane) Witam, Od bardzo niedawna jestem posiadaczem bandita 600 rocznik 2001 i niestety mam z nim pewien klopot. Mam prosbe o pomoc jesli wiecie jak mi pomoc. Z gory przepraszam jesli taki temat byl juz poruszony ale nie mam niestety mozliwosci przejrzenia wszystkich stron w tym watku. Jest 3 w nocy a ja musze wstac za 3 godziny zeby kombinowac na rano transport mojego bandziora spod hotelu, gdzie wielkodusznie zgodzili sie go przechowac na noc. Problem w skrocie polega na tym, ze silnik potrafi po kilku, kilkunastu lub kilkudziesieciu kilometrach przestac pracowac i nie chce sie uruchomic. Wyglada to tak jakby brakowalo mu iskry. Podczas jazdy slabnie, dodanie gazu jeszcze go spowalnia a jak wysprzegle to gasnie albo obroty na luzie stopniowo spadaja z 1,5 tys az sa na poziomie ok 500 obrotow i silnik gasnie. Potem nie chce odpalic. Rozrusznik kreci a silnik nie odpala, czasem, po pewnym czasie od ustania pracy slychac jakby mial zaskoczyc ale nic sie nie dzieje. Po kilkunastu, kilkudziesieciu minutach odpala, ale przejechanie kilku kilometrow powoduje, ze problem wraca i silnik znow przestaje pracowac. Wydaje mi sie, ze nie jest to problem z zasilaniem w paliwo (gazniki czy doplyw paliwa do nich) bo 2 dni temu po takiej przygodzie zrobilem nim ponad 150 km i dopiero dzis znowu sie to przytrafilo. Wtedy zaizolowalem tylko przewody ktorych izolacja wydawala sie byc przetarta i to wszystko, zadzialalo wiec myslalem ze bylo jakies przebicie od kabli. Dzis juz nie dalem rady dojechac do domu, 3 razy gasl mi po drodze, od prob odpalania wysiadl akumulator i nie bylo juz nawet sensu czekac tych kilkudziesieciu minut zeby znow sprobowac go uruchomic. Intuicja podpowiada ze to cos z elektryka, tak jakby cos sie przegrzewalo i przestawalo z czasem dzialac (postoj na kilkadziesiat minut i zdjecie baku pomagalo zupelnie tak jakby potrzebny byl przewiew i studzenie). Nie przypominam sobie zeby cokolwiek innego poza kablami moglo byc ruszone no i objawy (na poczatku wszystko ok, potem nie dziala, po odpoczynku znowu ok) sugeruja ze to nie jest zwykla mechaniczna usterka. Czy ktos spotkal sie juz z takim problemem? Obilo mi sie o uszy ze regulator napiecia lubi sie przegrzewac w banditach. Czy to moze byc powod? Bede dzwieczny za rozwiazanie zagadki :) pozdrawiamPiotrek Edytowane 30 Maja 2008 przez PeKaWu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 30 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 Moim zdaniem masz problem z zaworami, jest zbyt mały luz na zaworach ssących, gdy silnik się nagrzeje luz się kasuje i uniemożliwia zassanie mieszanki, jak silnik ostygnie to zwiększa się luz na zaworach i można uruchomić motocykl. Oczywiście mogę się mylić :) PozdrawiamJanuszm Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz89 Opublikowano 30 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 Jestem przekonany ze to problem z dopływem paliwa, moze masz zatkany filtr na przewodzie. Zdejmij przewod i odkręć kranik na PRI jezeli benzyna nie leci to masz albo zapchany wężyk albo filterek do wymiany. A jezeli leci, to gdy znowu Ci zgasnie odkec na chwile kranik na PRI i sprobuj odpalic. Cytuj Romet Kadet -> Wsk 125 -> Bandit 600 -> Intruder 1400 -> Dr 800 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 30 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 Moim zdaniem masz problem z zaworami, jest zbyt mały luz na zaworach ssących, gdy silnik się nagrzeje luz się kasuje i uniemożliwia zassanie mieszanki, jak silnik ostygnie to zwiększa się luz na zaworach i można uruchomić motocykl. Oczywiście mogę się mylić :lapad: PozdrawiamJanuszmZalatuje mi to wierutną bzdurą.Kolega PeKaWu niech się przyjrzy cewkom. Znajomy miał coś takiego w CBR f1. Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeKaWu Opublikowano 30 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 (edytowane) dzieki za tak zywy odzew :clap: bylem na konsultacjach u mechanika i gosc obstawia zatkany odpowietrznik baku, przez co ma sie tworzyc podcisnienie uniemozliwiajace zasysanie paliwa. Umieram z ciekawosci zeby sprawdzic, czy ta pierdola jest przyczyna mojego niewyspania :biggrin: Niestety musze poczekac do konca pracy zeby moc sie o tym przekonac :lapad: Tak czy inaczej dam znac jak tylko sie dowiem co jest przyczyna pozdrawiamPiotrek Edytowane 30 Maja 2008 przez PeKaWu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonstar Opublikowano 30 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 (edytowane) Bandziory wysilić sie teraz. W europejskiej wersji B1250 SA (woda) jest tak: światła mijania po prawej, drogowe po lewej. W wersji U.K. jest odwrotnie? Edytowane 30 Maja 2008 przez leonstar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 30 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 Bardzo mozliwe że tak, z racji lewostronnego ruchu, ale nie jestem na 100% pewien :clap: p.s. Ale nie wiem czy wszystko jest tak samo jak w innych wersjach tylko kolsz trzeba zmienić, przynajmniej w samochodach tak jest ale one mają dwa światła a nie jedno ..... hmmmm NIE WIEM :) Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gumbej Opublikowano 30 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 dzieki za tak zywy odzew :) bylem na konsultacjach u mechanika i gosc obstawia zatkany odpowietrznik baku, przez co ma sie tworzyc podcisnienie uniemozliwiajace zasysanie paliwa. Umieram z ciekawosci zeby sprawdzic, czy ta pierdola jest przyczyna mojego niewyspania :bigrazz: Niestety musze poczekac do konca pracy zeby moc sie o tym przekonac :clap: Tak czy inaczej dam znac jak tylko sie dowiem co jest przyczyna pozdrawiamPiotrek sprawdz paliwo i podciśnienie zbiornika..objawy miałem takie same, bo moj servisant popier...ił przewody.robi sie bańka powietrzna która nie pozwala na swobodny napływ paliwa do gaźników...zawsze możesz jeszcze sprobować otworzyc wlew jak zaczyna przygasać..jeśli to podciśnienie powinien zacząć pracować normalnie.Jeśli to nie pomoże sprawdz kranik ....który aktualnie mam na zbyciu :)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.