xenon Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 Pewnie dostanę od was mały opr. ;) ale jednak to zrobię... wracam do tematu opon. co sądzicie o takim komplecie? http://www.oponymotocyklowe.eu/index.php?p...uct&prod_id=188http://www.oponymotocyklowe.eu/index.php?p...uct&prod_id=912 Kupował ktoś opony z tego sklepu?? muszę zaznaczyć że szukam opon w przystępnej cenie bo jestem biednym studentem :P zaproponujcie mi może jakieś konkrety, jakieś ofery ze sklepów internetowych... Gdzie najlepiej kupić opony żeby nie przepłacić i żeby były pewne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 Kiedy skręcam kierownicę do oporu jest za mało miejsca na palce i zgniatam je między manetką a bakiem. W przypadku skrętu w lewo dochodzi też niekontrolowane użycie klaksona/u.Czy mój egzemplarz ma felerne ograniczniki czy wszyskie 650 tak mają? A to nowy czy używany sprzęcik? Może jest po dzwonie i ma ograniczniki wykrzywione :biggrin: Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ruso Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 A to nowy czy używany sprzęcik? Może jest po dzwonie i ma ograniczniki wykrzywione :D Nowy. Model z 2006 650S. Jeśli ty kupujesz "S-kę" to możesz mieć ten sam problem, cwaniaczku :biggrin: Przy maksymalnym skręcie manetki są o 1cm od baku. To za mało! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 Nowy. Model z 2006 650S. Jeśli ty kupujesz "S-kę" to możesz mieć ten sam problem, cwaniaczku ;) Przy maksymalnym skręcie manetki są o 1cm od baku. To za mało! No kupuje S-ke, siedzialem ale nie sprawdzalem, REBEL do tablicy ;) Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gumbej Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 Wreszcie sie wklepałem ;) Witam wszystkich ze swoim B12, byłem tu od dość dawna ale raczej jako czytacz niż aktywny forumowicz.Zalogowałem się chyba ze względu na temat :lalag: bo jestem pod wrażeniem mojego "nowego " wymarzonego nabytku jakim oczywiście jest B12S 2002r. Muszę go tylko trochę doposarzyć bo silniczek jest całkowicie otkryty i wydaje mi sie ze gmole są wskazane!!pytanie-gdzieś w necie znalazłem adres z ofertą gmoli ale niestety do B6 ;) czy rozstaw otworów mocojących jest taki sam jak w dużym Bandycie ???o krasz pady nie pytam bo jakoś mi to nie leży wolę pożądny stelarz jako ochr. Jeśli ktoś zna temat będę wdzięczny P.S Zlot bandytów super sprawa- obecny jak tylko ustalimy miejsce . środek polski wydaje się optymalny, ale ja zapraszam do Ustki ( lato, morze, imprezy, POLECAM jako miejsce) może mógłbym pomóc w organizacji. Pozdro dla wszystkich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ruso Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 Gmole firmy GIVI kosztują ok. 400zł. Porządnych rurek nikt ci taniej nie zrobi. Dzwoń do Suzuki. Oni to sprowadzają. Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gumbej Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 Gmole firmy GIVI kosztują ok. 400zł. Porządnych rurek nikt ci taniej nie zrobi. Dzwoń do Suzuki. Oni to sprowadzają. Pozdr No tak by było chyba najlepiej aczkolwiek nie najtaniej te z netu wygladały całkiem całkiem a koszt 250 wraz ze śrubami i innymi duperelami wydaje sie całkiem fajny niestety podpis jest- "Gmole do suzuki bandit 600"wzrockowo były by ok, pytam znawców tematu czy rama b12 jest większa od b6 a dokładniej czy rozstaw otworów mocujących gmole jest inny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redeye Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 gumbej wklej linka do tych gmoli za 250........ dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wieprz Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 (edytowane) a wypieprzyłeś sie kiedyś na crashpadach? bo ja na gołym silniku szlifowałem i delikatne zarysowanie mam na kapie za 100 zł? i pewnie ją zobaczysz jak jesteś z bydgoszczy (nie mieszkasz czasami na koronowskiej) niechce mieć gmoli bo nie lubie i są brzydkie chce kupić crashpady lsl .mam nadzieje, że sie poznamy i pogadamy. co do crashpadów to polecam ochraniacze na kolana bo kolan nie kupisz a długo sie składają po szlifie. pozdrawiam ziomala Edytowane 17 Lutego 2007 przez Wieprz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raff Opublikowano 18 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 przepraszam jak bylo ale nie moge znalezc.Nie wiem czy jest to standardowe, czy mi poprzedni wlasciciel zamontowal, ale mam taki pierdolnik do smarowania lancucha,jest poprowadzona smarownica ktora co jakis czas upuszcza krople na lancuch i moje pytanie gdzie mozna kupuic plyn zeby uzupelnic nim zasobnik znajdujacy sie pod siedzeniem ?Dalem post tutaj bo mysle ze posiadacze bandotow beda wiedziec gdzie to kupic no i czy takie smarowanie jest standardowe w banditach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek... Opublikowano 18 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 Witam .link do gmoli .Może nie są zbyt piękne ,ale cena jest ok. http://www.duh.pl/pokaz_subkat.php?id_kat=11&id_subkat=14 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 18 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 nie ,no te gmole to lekka przesada[chodzi mi glownie o doznania estetyczne oszyjiscie ;)to to samo jak niektorzy swoje 4x4 zamykaja w klatkach z rur zeby nie uszkodzic :D przeciez w loffroldzie :notworthy: tyo jest wliczone w ryzyko i so klatki w srodku [dla ochrony cennych narzadow i zdruffka :biggrin: .je nie mam gmoli i tez przerysowane z obu stron boczne pokrywki silnika :]ale wole zeby moj sprzet mi sie podobal i jezdze ostrozniej . Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wieprz Opublikowano 18 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 (edytowane) przepraszam jak bylo ale nie moge znalezc.Nie wiem czy jest to standardowe, czy mi poprzedni wlasciciel zamontowal, ale mam taki pierdolnik do smarowania lancucha,jest poprowadzona smarownica ktora co jakis czas upuszcza krople na lancuch i moje pytanie gdzie mozna kupuic plyn zeby uzupelnic nim zasobnik znajdujacy sie pod siedzeniem ?Dalem post tutaj bo mysle ze posiadacze bandotow beda wiedziec gdzie to kupic no i czy takie smarowanie jest standardowe w banditach. to pewnie Scottoiler niestety nie jest standartowo montowany. Olej możesz kupić tutaj = http://www.moto-akcesoria.pl/product_info....9cb2e98cdc19d01 Edytowane 18 Lutego 2007 przez Wieprz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gumbej Opublikowano 18 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 gumbej wklej linka do tych gmoli za 250........ dzieki No właśnie Darek to zrobił- Dzieki.Tylko dalej nie wiem czy przypasuja do b12 producent też nie :) cena chyba 235 złociszy ale wyglądaja dobrze nie za duzo nie za mało nie ,no te gmole to lekka przesada[chodzi mi glownie o doznania estetyczne oszyjiscie ;)to to samo jak niektorzy swoje 4x4 zamykaja w klatkach z rur zeby nie uszkodzic :( przeciez w loffroldzie ;) tyo jest wliczone w ryzyko i so klatki w srodku [dla ochrony cennych narzadow i zdruffka ;) .je nie mam gmoli i tez przerysowane z obu stron boczne pokrywki silnika :]ale wole zeby moj sprzet mi sie podobal i jezdze ostrozniej . Przesysować to jedno, a zrobić małą dziurkę nawet podczad przewrotki na postoju to już całkowita lipa zwłaszcza jak się ma x km. do zrobienia.koleś miał taki przypadek, lekki szlif ,w sumie nic grożnego motocykl nadawał by się do jazdy gdyby nie wyciek oleju z przetartej pokrywy która jest naprawdę cieniutka...tak czy inaczej trochę się nakąbinował a do domku miał parę setek km. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartezz Opublikowano 18 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 Zastanawiałem się, czy nie wrzucić tego posta na forum główne, ale ponieważ dotyczy on bandziorka postanowiłem zapytac tutaj. Otóż w niedalekiej przyszłości zamierzam wyposażyc się w moto. Moje zachcianki i oczekiwania są płynne i elastyczne, ale na szczęscie w miare spreecyzowane - biorę pod uwagę kilka sprzętów,w tym dużego bandziora. Jeździłem na geesie (i okazjonalnie na RW), więc b6 odpada, tym bardziej, że będzie to inwestycja na kilka sezonów. W związku z tym, mam kilka pytań, które mnie nurtują :) Czy to prawda, że b12 pali 10 litrów przy ostrym butowaniu w mieście??? Moto 50% km bedzie nawijało po mieście, więc to ważne. z tego co wyczytałem duży bandit zżera opone tylna i zestaw napędowy szybko, pytanie jak szybko? Jednym ze sprzetów, które rozważam jest gsxr 750 (prócz tego cbr sc 33, ew. gsxr 600), więc jestem przygotowany na to, że na częściach eksploatacyjnych się nie oszczędza. Ciekawi mnie jednak, czy z racji swojego końskiego momentu obrotowego b12 nie będzie się domagał wymiany opony i zestawu co 6 tyś. km? Są jakieś konkretne przypadłości banditów, o których należy wiedzieć?Jeśli zdecyduje się na b12 to raczej na pewno na wersje N, z czasem doposażę ją w małą akcesoryjną owieweczkę - jest to zdecydowanie najbardziej "pociagający" naked :) PS. strasznie szybkie te duże bandziory???;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.