Januszm Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 Jestem załamany :biggrin: Liczniki w Bandziorach robią nas w bambucze i to bardzo, teraz już wiem dlaczego ludzie mówią, że jechali B12 260 km/h. Gdy mi licznik pokazuje 120 km/h to faktycznie jadę 108 km/h :buttrock: Czym wieksza prędkość tym większy wskaźnik błędu. Nie sądziłem, że aż tak licznik kłamie :( PozdrawiamJanuszm Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbig Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 Jestem załamany :biggrin: Liczniki w Bandziorach robią nas w bambucze i to bardzo, teraz już wiem dlaczego ludzie mówią, że jechali B12 260 km/h. Gdy mi licznik pokazuje 120 km/h to faktycznie jadę 108 km/h :buttrock: Czym wieksza prędkość tym większy wskaźnik błędu. Nie sądziłem, że aż tak licznik kłamie :( PozdrawiamJanuszmNie tylko w Bandit-ach, doskonale widac to na GPS. Tak jak piszesz, 140=125 ;-) itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 W moim Bandicie utrzymuje się to na jednakowym poziomie gdy jadę 130 licznikowe i więcej.Przy 140 na liczniku GPS wskazuje 128, przy 170 na liczniku jest 158 na GPS.Przy niższych prędkościach jest przkłamanie tylko o jakieś 6km/h. Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uho Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 Panowie odnośnie disc locków ale tylko Xena z alarmem, ma ktos do Bandyty takie cudo?Jaki wymiar sworznia? Ewentualnie podajcie modele blokad, szukam wszedzie Xena XX14, ale w RP chyba nie dostanę :) Ja mam XENA XN 15 i pasuje to tylko na tylną tarczę. Na przednią nie da się założyć ze względu na średnicę trzpienia. Uważam to za fajną blokadę, dosyć czułą i głośną. PZU daje za to 15% zniżki od kradzieży. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joga82 Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Panowie panowie liczniki kłamały i kłamać będą hehehe tym bardziej im wiecej razy zebatki wymieniacie i takie tam hehehehe ile razy mówiłem ze u mnie licznik zamyka sie to sie smiali hehehehe szydzili drwili a ja pisałem na liczniku jest tyle a naprawde ile to nie wiem hehehe zresztą czy to wazne ile ważne jak :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondorio Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 a powiedzcie mi jak jezdzic oszczednie bandziorem 1200? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 a powiedzcie mi jak jezdzic oszczednie bandziorem 1200?Wrzucasz bieg jałowy i odpychasz się nogami :buttrock: Tak serio... co to za pytanie w ogóle? Nie kręć go powyżej 5tys. Z resztą B12 tą 7-kę musi łyknąć, tak mi się wydaje. Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Niby można ekonomicznie ale po co? ;) Jak szukasz ekonomii to zamień Bandytę na CB 500 :wink: PozdrawiamJanuszm Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondorio Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 ja tu wale powazne pytanie a wy lacha ze mnie ciagnieci :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Hamowanie silnikiem-jak najczęściejZmiana biegów-przy 4000obr/minOponki-nowe i dmuchniety azotVmax-100km/h trasa, 70km/h miastoPozycja za kierą-przyczajony tygrys ukryty smok (opory powietrza)Strój-najlepiej pływacki (opory powietrza)Pasażer-brakFUN-kompletny brak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Czy jazda jak Rebel napisał czy tzw. "pełna pi*da" i tak nie schodzi poniżej 7 litrów w mieście :crossy: Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz89 Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 (edytowane) Pomocy!Zmieniałem kierownice i po zamontowaniu nowej chciałem sie przejechać :clap: I co sie okazalo? Moto nie reaguje na przycisk rozrusznika!!! Sprawdzalem juz chyba wszystko. 3 razy rozbierałem tą obudowę na kierownicy w której siedzi ten przycisk i tam jest naprawde wszystko ok, sprawdzalem kable w lampie czy aby przypadkiem nie pociągnąłem za wiązke przy montażu i czy sie cos nie wyrwało ale nie! Moto pali na pych wiec raczej odpada czujnik przy sprzegle i czujnik rozłożenia stopki bocznej. Myłem motóra dzień wcześniej ale po myciu go odpaliłem zeby z silniczka odparowala woda wiec nie wiem juz co jest grane :| Powiedzcie mi co jeszcze moge sprawdzic, gdzie moge zajrzec... Podsuwajcie mi chociaz jakies pomysly. Jak moge sprawdzic czy rozrusznik jest sprawny (chociaz to raczej malo prawdopodbne zeby dzialal a nagle po nocnym postoju przestal w ogole reagowac- nie slychac zadnych dzwiekow po wcisnieciu guzika, po prostu to wyglada tak jakby przycisk byl niepodlaczony)? Pomóżcie bo ciężko tego dziada samemu na pycha odpalać :biggrin:Pozdro Edytowane 2 Kwietnia 2008 przez Lukasz89 Cytuj Romet Kadet -> Wsk 125 -> Bandit 600 -> Intruder 1400 -> Dr 800 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Joey69 Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Witam! Mm problema..duzego problema :) Wczoraj jechałem i nagle stwierdziłem ze zegaRY mi nie dzialaj..zadna kontrolka się nie swieci tylko od czujnika olejuKierunki swieciły tak jak by chciały a nie mogły o lampie to wogole nie wpsomneZero jakiej kolwiek reakcji jak chce zapalic ani po przekreceniu rozrusznika Mechanik mówi ze to alternator padł bo wogole nie ma łądowania Powicie mi jaka mogła być przyczyna ze on się skopcił?Ile może wyniesc taka cześć? Cytuj "Jak każdy włoski sportowy sprzęt z dusza i mocnym charakterem..." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
600bandytowmnienosi Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2008 (...) Powiedzcie mi co jeszcze moge sprawdzic, gdzie moge zajrzec... Podsuwajcie mi chociaz jakies pomysly. (...) Ja bym wziął woltomierz i po kolei sprawdzał gdzie dokąd dochodzi napięcie, a gdzie się gubi. W książce serwisowej Haynesa masz schemat elektryczny jakby co...Powodzenia! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Panowie....woda to cichy zabójca elektroniki. Niby OK a później doopa.Sprawdzić, osuszyć i zabezpieczyc preparatem kostki elektryczne.Lukasz, sprawdź czy wszystko jest ok na rozruszniku. Wszystkie kabelki i połączenia elektryczne i zabezpiecz to od wilgoci !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.