Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem załamany :biggrin:

Liczniki w Bandziorach robią nas w bambucze i to bardzo, teraz już wiem dlaczego ludzie mówią, że jechali B12 260 km/h. Gdy mi licznik pokazuje 120 km/h to faktycznie jadę 108 km/h :buttrock: Czym wieksza prędkość tym większy wskaźnik błędu. Nie sądziłem, że aż tak licznik kłamie :(

 

Pozdrawiam

Januszm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem załamany :biggrin:

Liczniki w Bandziorach robią nas w bambucze i to bardzo, teraz już wiem dlaczego ludzie mówią, że jechali B12 260 km/h. Gdy mi licznik pokazuje 120 km/h to faktycznie jadę 108 km/h :buttrock: Czym wieksza prędkość tym większy wskaźnik błędu. Nie sądziłem, że aż tak licznik kłamie :(

 

Pozdrawiam

Januszm

Nie tylko w Bandit-ach, doskonale widac to na GPS.

Tak jak piszesz, 140=125 ;-) itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim Bandicie utrzymuje się to na jednakowym poziomie gdy jadę 130 licznikowe i więcej.

Przy 140 na liczniku GPS wskazuje 128, przy 170 na liczniku jest 158 na GPS.

Przy niższych prędkościach jest przkłamanie tylko o jakieś 6km/h.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie odnośnie disc locków ale tylko Xena z alarmem, ma ktos do Bandyty takie cudo?

Jaki wymiar sworznia? Ewentualnie podajcie modele blokad, szukam wszedzie Xena XX14, ale w RP chyba nie dostanę :)

 

Ja mam XENA XN 15 i pasuje to tylko na tylną tarczę. Na przednią nie da się założyć ze względu na średnicę trzpienia. Uważam to za fajną blokadę, dosyć czułą i głośną. PZU daje za to 15% zniżki od kradzieży.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie panowie liczniki kłamały i kłamać będą hehehe tym bardziej im wiecej razy zebatki wymieniacie i takie tam hehehehe ile razy mówiłem ze u mnie licznik zamyka sie to sie smiali hehehehe szydzili drwili a ja pisałem na liczniku jest tyle a naprawde ile to nie wiem hehehe zresztą czy to wazne ile ważne jak :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a powiedzcie mi jak jezdzic oszczednie bandziorem 1200?

Wrzucasz bieg jałowy i odpychasz się nogami :buttrock:

Tak serio... co to za pytanie w ogóle? Nie kręć go powyżej 5tys. Z resztą B12 tą 7-kę musi łyknąć, tak mi się wydaje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hamowanie silnikiem-jak najczęściej

Zmiana biegów-przy 4000obr/min

Oponki-nowe i dmuchniety azot

Vmax-100km/h trasa, 70km/h miasto

Pozycja za kierą-przyczajony tygrys ukryty smok (opory powietrza)

Strój-najlepiej pływacki (opory powietrza)

Pasażer-brak

FUN-kompletny brak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomocy!

Zmieniałem kierownice i po zamontowaniu nowej chciałem sie przejechać :clap: I co sie okazalo? Moto nie reaguje na przycisk rozrusznika!!! Sprawdzalem juz chyba wszystko. 3 razy rozbierałem tą obudowę na kierownicy w której siedzi ten przycisk i tam jest naprawde wszystko ok, sprawdzalem kable w lampie czy aby przypadkiem nie pociągnąłem za wiązke przy montażu i czy sie cos nie wyrwało ale nie! Moto pali na pych wiec raczej odpada czujnik przy sprzegle i czujnik rozłożenia stopki bocznej. Myłem motóra dzień wcześniej ale po myciu go odpaliłem zeby z silniczka odparowala woda wiec nie wiem juz co jest grane :| Powiedzcie mi co jeszcze moge sprawdzic, gdzie moge zajrzec... Podsuwajcie mi chociaz jakies pomysly. Jak moge sprawdzic czy rozrusznik jest sprawny (chociaz to raczej malo prawdopodbne zeby dzialal a nagle po nocnym postoju przestal w ogole reagowac- nie slychac zadnych dzwiekow po wcisnieciu guzika, po prostu to wyglada tak jakby przycisk byl niepodlaczony)?

Pomóżcie bo ciężko tego dziada samemu na pycha odpalać :biggrin:

Pozdro

Edytowane przez Lukasz89

Romet Kadet -> Wsk 125 -> Bandit 600 -> Intruder 1400 -> Dr 800

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Mm problema..duzego problema :)

 

 

Wczoraj jechałem i nagle stwierdziłem ze zegaRY mi nie dzialaj..zadna kontrolka się nie swieci tylko od czujnika oleju

Kierunki swieciły tak jak by chciały a nie mogły o lampie to wogole nie wpsomne

Zero jakiej kolwiek reakcji jak chce zapalic ani po przekreceniu rozrusznika

 

Mechanik mówi ze to alternator padł bo wogole nie ma łądowania

 

Powicie mi jaka mogła być przyczyna ze on się skopcił?

Ile może wyniesc taka cześć?

"Jak każdy włoski sportowy sprzęt z dusza i mocnym charakterem..."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...) Powiedzcie mi co jeszcze moge sprawdzic, gdzie moge zajrzec... Podsuwajcie mi chociaz jakies pomysly. (...)

 

Ja bym wziął woltomierz i po kolei sprawdzał gdzie dokąd dochodzi napięcie, a gdzie się gubi.

W książce serwisowej Haynesa masz schemat elektryczny jakby co...

Powodzenia!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie....woda to cichy zabójca elektroniki. Niby OK a później doopa.

Sprawdzić, osuszyć i zabezpieczyc preparatem kostki elektryczne.

Lukasz, sprawdź czy wszystko jest ok na rozruszniku. Wszystkie kabelki i połączenia elektryczne i zabezpiecz to od wilgoci !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...