maniek_7 Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 Witam, Mam mały problem z moim motocyklem. Po regulacji zaworów (było to już ze dwa miesiące temu), motocykl przestał pałać chęcią odpalania na zimno. Tzn, jak odpalam rano, to nakręcę się rozrusznikiem, aż się o baterię boję. Zanim zapali to najpierw załapuje, gaśnie.... znowu załapie na pare obrotów wałem, gaśnie... aż załapie i już wkręca się w oborty (na ssaniu) jak malinka. Bez ssania w ogóle oczywiście nie chce. A jak już go rozgrzeję, to pali na dotyk za każdym razem.... Aha, i przez pierwsze kilka kilometrów, na luzie nie trzyma odbrotów i potrafi zgasnąć. Niedogrzany...? No niby temperatury koło 0 stopni, ale to jednak enduro. Kręcę w te i nazad wolnymi obrotami (jak jest chłodniejszy to nie gaśnie jak podkręcę na luzie, ale jak się nagrzeje to kręci się za wysoko!). Co za cholera może mu być? Oczyiwście filtr powietrza czyszczony. Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 i świczke wymieniłeś ? no i oczywiście bez gazu odpalasz ? bo wystarczy dotknąć gazem jak silnik zimny czy nieodpalony i świeca załatwiona :icon_mrgreen: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek_7 Opublikowano 17 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 i świczke wymieniłeś ? no i oczywiście bez gazu odpalasz ? bo wystarczy dotknąć gazem jak silnik zimny czy nieodpalony i świeca załatwiona :icon_mrgreen: No świecy nie dotykałem... ale bez gazu oczywiście palę. Czy była by różnica przez świecę, że jak zimny to nie bardzo, a jak już zapali i się podgrzeje - to na dotyk pali? Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 mialem cos podobnego , gruntowne dmuchanie gaznika w kazda dziurke :crossy: pomoglo , mozesz tez oddac go na myjke utradzwiekowa , spawdz urzadzenie rozruchowe czy jest szczelne . Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 Witam. Może zacznij najpierw od świecy, załóż o innej ciepłocie. Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 oczywiscie najpierw swieczke , umnie na zimno zalewal sie , po zmianie swiecy palil na dotyk. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eminex Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 U mnie w zx6r było podobnie,wymieniłem świeczki i wszystko wruciło do normy.Wszystko zależy od ciepłoty świec. Latem jest OK, zimą nie odpala. Zima to paskudny okres, motocykl stoi a świece wysiadają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 (edytowane) Witam. Może zacznij najpierw od świecy, załóż o innej ciepłocie. Pzdr. niekoniecznie, u mnie jest taka jak na lato i śmiga konkretnie , z rozruchem noł problem ale jak zobaczyłem cene nowego aku to trzymam go w domu :biggrin: Edytowane 17 Stycznia 2008 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 Witam, Mam mały problem z moim motocyklem. Po regulacji zaworów (było to już ze dwa miesiące temu), motocykl przestał pałać chęcią odpalania na zimno. Tzn, jak odpalam rano, to nakręcę się rozrusznikiem, aż się o baterię boję. Zanim zapali to najpierw załapuje, gaśnie.... znowu załapie na pare obrotów wałem, gaśnie... aż załapie i już wkręca się w oborty (na ssaniu) jak malinka. Bez ssania w ogóle oczywiście nie chce. A jak już go rozgrzeję, to pali na dotyk za każdym razem.... Aha, i przez pierwsze kilka kilometrów, na luzie nie trzyma odbrotów i potrafi zgasnąć. Niedogrzany...? No niby temperatury koło 0 stopni, ale to jednak enduro. Kręcę w te i nazad wolnymi obrotami (jak jest chłodniejszy to nie gaśnie jak podkręcę na luzie, ale jak się nagrzeje to kręci się za wysoko!). Co za cholera może mu być? Oczyiwście filtr powietrza czyszczony. Witam to jest norma... nie przejmuj sie tym ewentualnie gdy chcesz koniecznie to uruchomic dobra jest metoda Tomka Kulika opusc przepustnice i nie krec manetka, ssanie i czekaj az zagada...pozdrawiam Witam. Może zacznij najpierw od świecy, załóż o innej ciepłocie. Pzdr. rodzaj swiecy ma znaczenie dla nominalnej, wlasciwej pracy silnika a nie w momencie odpalania... i dla ewentualnego powtornego odpalenia zaleznie czy swieca osiagnela swoja temperature pracy przed zgaszeniam silnika czy nie...pozdrawiam Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek_7 Opublikowano 18 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 No właśnie też wydaje mi się, że to nie świeca. Natomiast co do kręcenia to tak właśnie odpalam, ale... to troche trwa i mam obawy o akumulator. Najzabawniejsze, że jak w końcu odpali, to już idzie jak burza. A do listopada palił zimny na dotyk. Potem dałem do regulacji zaworów i... zeszmacił się. Mogło to wpłynąć? BTW, gdzie mogę dostać klucz do świec aby do DRZ pasował? To głupie, ale nie mam takowego... :icon_razz: Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 w motoryzacyjnym, rozmiar 16 Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 No właśnie też wydaje mi się, że to nie świeca. Natomiast co do kręcenia to tak właśnie odpalam, ale... to troche trwa i mam obawy o akumulator. Najzabawniejsze, że jak w końcu odpali, to już idzie jak burza. A do listopada palił zimny na dotyk. Potem dałem do regulacji zaworów i... zeszmacił się. Mogło to wpłynąć?BTW, gdzie mogę dostać klucz do świec aby do DRZ pasował? To głupie, ale nie mam takowego... ;) Nie chce podwazac autorytu serwisu ale moze niech sprawdza te zawory jeszcze raz, skoro problemy wystapily tuz po ragulacjach.... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.