qurim Opublikowano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 Nom. Nierdzewkę da się wypolerować lepiej niż alu ale trzeba więcej pracy w to włożyć. Najlepiej daj do szlifierni która przygotowuje detale pod chrom. Oni zrobią ci to na lustro. Testowane osobiście bo wujas ma takową szlifiernię i dałem mu pare drobiazgów na próbę. Jak mi je oddał to nie moglem uwierzyć - DOSŁOWNIE lustro. Mogłem policzyć włosy w nosie patrząc na owe lustro czyli blachę. Podobnie zrobili mi kapy silnika SHL ale szybko zmatowiały bo alu. pozdro. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aftys6 Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 a do polerki nierdzewki uzywa sie jakiejs specjalnej pasty ??bo do aluminium uzywam najtanszej Aytomax a efekt jest kapitalny, teraz jestem w trakcie polerki detali w moich rowerach :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
st@f Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 Witam, czy moglibyscie opisac caly proces technologiczny owinięcia tłumika nierdzewka, dokladnie mi chodzi w jaki sposob uzyskac kształt nie niszczac powierzchni blachy, z gory dziekuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANDY Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 Trudno mówić o technologii. Tu trzeba pokombinować. Samą blachę najlepiej wziąć tak jak ktoś już wspominał z rury od spalin do kominków i pieców. Im bardziej będzie zbliżona średnica tym lepiej. Ciąć trzeba powoli tarczą żeby nie przegrzać blachy, bo zmieni kolor. Jeśli spawać, to dać tylko dobremu fachowcowi do roboty. A co do kitu do polerowania. Na allegro ogłaszał się ktoś z tym towarem i różnymi tarczami polerskimi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal750 Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 (edytowane) Poszukaj w swoim miescie firmy ktora produkuje kominy ze stali nierdzewnej. Udaj sie do nich i wybierz rodzaj blachy jaka Cie interesuje (polerowana, matowa). Na miejscu zwina Ci blache na odpowiednia srednice (nie niszczac powierzchni) i moze nawet zaspawaja. Potem zostanie Ci tylko wsunac blache na tlumik i jakos zamocowac.Ot i wszystko w duzym uproszczeniu.P.S. Zawsze mozesz sprobowac recznie naciagac arkusz blachy na jakas rure, ale nie sadze zeby efekt byl zadowalajacy :/ Edytowane 20 Stycznia 2008 przez michal750 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
st@f Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 ok, o to mi chodzilo , dzieki serdeczne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrromaN Opublikowano 21 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 (edytowane) to jesli bym chcial z nitowac ten wydech to od spodu zeby ta blacha byla zespawana?? czy poprostu tylko tak zeby sie schodzily krawedzie?? a jesli by byla notowana to a chcialbym uzyc uchwytu do tlumikow tunningowych nie uwazali byscie ze bylo by przedobrzone z ozdobami? bo te nity na paskach blachy byly by jako ozdoby i uchwyt tunningowy tez.. jak sadzicie?? i jeszcze pytanie czym polerowales ta blache by uzyskac efekt chromu?? jesli potrzeban jakas pasta napisz jaka i jaka maszyna?? czy to tala polerka jak do lakieru samochodowego?? Edytowane 21 Stycznia 2008 przez PiotrromaN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal750 Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 Zerknij na oryginalne wydechy:http://www.motoworldracing.com/media/Yoshi...Exhaust-ATV.jpghttp://www.g-t.co.jp/parts/img/big/90-286905.jpghttp://images.google.pl/imgres?imgurl=http...l%3Dpl%26sa%3DGhttp://www.misiu.spinet.pl/CBR%20F2/1%20021.jpgPrzeciez tam tez sa nity i paski ozdobne oraz metalowe opaski trzymajace tlumik. I wygladaja zle? Jezeli uwazasz, ze bedziesz miec za duzo tych ozdobek, to zrob opaske trzymajaca tlumik a nie rob nitow. Jesli stwierdzisz, ze kiepsko wyglada, to pozniej dolozysz sobie paski ozdobne + nity. Uwazam, ze powinienes zaspawac ta blache od dolu. Jak zostawisz nie zespawana to bedzie wygladac jak niezapiety rozporek przy spodniach. Blachy beda sie rozchodzic i zawsze bedzie jakas szparka ;) W ogole polecam Ci zrobic virtualny tuning. Przemaluj sobie w fotoshopie kolor tlumika, doamluj listwy, nity i co tam jeszcze chcesz i bedziesz wiedzial czy Ci sie podoba czy nie. Jak sam nie umiesz to popros kogos kto sie na tym zna. Troche inwencji chlopie ;) Nie rozumiem po co chcesz polerowac blache? Chcesz miec ladny polysk? Przeciez mozesz od razu owinac polerowana blacha ktora ma polysk niczym lustro i wyglada jak chrom, ale jest ona dosc podatna na zadrapania. Moim zdnaiem taki efekt chromu bardziej pasowalby do jakiegos choppera niz do CB 500. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrromaN Opublikowano 21 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 http://www.misiu.spinet.pl/tlumik/ http://www.misiu.spinet.pl/yoshimura/ tu sa linki ktore przednio podales jeden z cyklu pracy a drógi jak gotowe.. i wlasnie na pierwszych fotkach widac ze ejst matowa blacha a na drogim ze chromm jak ... :icon_razz:) wlasnie o to mi chodzilo jak to zrobiles.. a jesli chodzi o te polerowane blachy nierdzewne to mowisz ze sa nie odporne na zarysowania ale czy da sie je na nowo wypolerowac gdy sie porysuja lub gdy zmatuja sie od czynnikow atmosferycznych.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal750 Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 (edytowane) To sa 2 rozne tlumiki :buttrock: Jeden byl pomalowany czarnym matem i owiniety blacha matowa a drugi pomalowany na czrny polysk i owiniety wypolerowana kwasowka. Ogolnie kwasowka ma to do siebie, ze mozna ja zarysowac nawet paznokciem. Czesto podczas owijania zdarza mi sie porysowac blache, ale pasta Tempo zaciera wszelkie rysy i odswieza wyglad :bigrazz: Edytowane 21 Stycznia 2008 przez michal750 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrromaN Opublikowano 22 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 (edytowane) Tak jak obiecalem by wasze wskazowki nie poszly na marne pokaze fotki jak kolega zrobile przy swojej F3 po przeczytaniu wszystkich wskazowek.. bo oboje mielismy robic ale on mnie wyprzedzil :/ :smile: hehe http://img301.imageshack.us/my.php?image=sl270924ti4.jpghttp://img301.imageshack.us/my.php?image=sl270927tq4.jpghttp://img88.imageshack.us/my.php?image=sl270925rg6.jpgjeszcze nie jest dokonczone polerka itp.. dokladnie 20 minut temu skonczyl..jak moje CB bedzie gotowe tez wysle fotki bedzie napewno lepiej :icon_eek: Edytowane 22 Stycznia 2008 przez PiotrromaN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrromaN Opublikowano 5 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 (edytowane) Dziś bylem u kolesia co robi wklady kominowe i uwinol mi z blachy 0,5mm ladny kawalek.. jutro bede go nitowal od dolu, blachana zakladke.. i jeden żąd nitów.. jak jutro skoncze wysle foto :)) i najlepsze jest to za za wklad kominowy 1m trzeba by dac 65pln a i tak nie wyjdzie na 2 wydechy bo trzeba poobcinac kielichy... wiec juz sie robi krutsze rura.. no i wycinanie na wymiar.. a mi koles na gilotynie na wymiarek elegancko wyciol i ugiol jak trzeba za 30pln ;)) Edytowane 5 Lutego 2008 przez PiotrromaN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukimaster Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 Jak w temacie: w mojej CB 500 (jak byłem jeszcze jej uzytkownikiem) tłumik też był owinięty kwasówką - całkiem ładnie to wyglądało. Z tym że ja już kupiłem tak motocykl z gotowym wydechem. Po pomalowaniu czarnym matem (końcówki i części wydechu) do wysokich temperatur wyglądał jeszcze lepiej - prawie jak nówka :-)Oto foto:http://img223.imageshack.us/img223/7352/cb500lp8.jpghttp://img216.imageshack.us/img216/1036/cb5001ao6.jpg Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrromaN Opublikowano 5 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 no tez ciekawy pomysl..bo blacha mat i tylko te paski sa polerowane.. ja mam wydech pomalowany na mat.. a blacha chrom.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aftys6 Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 jezeli chodzi o malowanie czarnym matem temperaturo odpornym to polecam po pomalowaniu wyapalic calosc nad kuchenka elektryczna, bo jak wiadomo na calsoci nie bedzie ta smaa temperatusa i moze pwostac kilka odcieni na calej dlugosci wydechu.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.