robik64 Opublikowano 30 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2008 Trochę nie rozumiem odczytu 0,12ohma z generatora impulsów. Powinien mieć dużo więcej( 50-170ohm). Być może mierzyłeś nie te przewody. Powinieneś mierzyć przewody po wypięciu wtyczki, na gnieździe umieszczonym od spodu złącza( czyli na tym które jest zamontowane na kablu biegnącym z silnika). Natomiast pomiar cewki wzbudzającej realizujesz pomiędzy masą a osobnym przewodem czerwono- czarnym leżącym w pobliżu regulatora i zaopatrzonym w pojedyńczą złączkę w gumowej czarnej osłonie.Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek89 Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 zle mialem ustawiony miernik. opor impulsatora wynosi 110. cewki wzbudzjecej 125. ja juz niewiem co sie z nim stalo... tak nagle przestal chodzic..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robik64 Opublikowano 31 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 (edytowane) Sprawdź ciągłosć przewodów, być może gdzieś jest luz na złączu i pod wpływem drgań silnika powodowane są dodatkowe zapłony. Sprawdź czy któryś z przewodów nie jest przetarty i przy drganiach powoduje krótkie zwarcia do masy, wyłączajac i gubiąc niektóre zapłony(ogień z tłumikow). Odkręć pokrywę alternatora i sprawź czy cewka impulsatora nie jest luźna(mogła się odkręcić) Sprawdź czy nie zawiesił się któryś z zaworów wydechowych, tłumiki są przecież połączone pod silnikiem, więc wystarczy usterka na jednym z cylindrów oby z obydwu waliło ogniem i strzelało. Dla spokojnosci zmień świece na nowe, kosztują grosze(ok.12zł/szt.). Wymieniłbym też kable WN między fajkami, a cewkami zapłonowymi. Przy przebiciu świecy lub kabla WN mogą dziać się podobne efekty i z reguły usterka pojawia się nagle. Jeżeli nie znajdziesz usterki w wyżej wymienionych pozycjach, przyślij moduł, adres już masz. Poza tym nie pisz do mnie per pan, bo czuję się jak emeryt ;-)) Pozdrawiam!Robert Edytowane 31 Października 2008 przez robik64 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek89 Opublikowano 1 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2008 szacunek musi byc prosze Pana :( ale kabli nie moge zmienic bo sa przeciez wklejane do cewki,i musze wymienic cale cewki koszt w Hondzie 300 zl. bylem dzisiaj u takiego mechanika i na jego podworku stal KLAD z silnikiem na licencji Hondy i ten silnik byl troche rozebrany wiec dokladnie sie mu przypaczylem i ta jest to samo serce co w naszych maszynkach :( Pan Piotr wlasnie mowil ze sa takie klady a ja mam takie glupie szczescie i akurat na takiego natrafilem :( mam po niedzieli przyjechac z motorkiem i bedziemy przemieniac modul moze i nawet cewki od tamtego i moze w koncu dojde w ten sposob co jest zepsute :buttrock: tylko mechanika musze odpowiednio podejsc tak zeby mi poswiecil godzinke na to sprawdzanie. Klad do naprawy bedzie u niego jeszcze dlugo wiec sie nie stresuje ze mi ucieknie przed nosa :flesje: to bede pisal co i jak :smile: jesli to modul to wysle go Panu albo odrazu pod ta firme co mi Pan wyslal adres za co dziekuje :smile: pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 Ma ktos tego manuala jeszcze bo linki wygasły .... ??? Pozdr Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wymiata Opublikowano 20 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 Hej:) Robik jest jeszcze szansa by otrzymać serwisówkę? <prosi> [email protected] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robik64 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 Jest szansa, jednak zrobię to dopiero w środę 22.06 i wyślę na pocztę mailową. Proszę o cierpliwość. Niestety nie ma mnie w domu, jestem na urlopie i korzystam z nie swojego kompa.Pozdrawiam Robert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sierzant Opublikowano 14 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2011 Cześć, może ktoś wrzucić instrukcję do two fifty na rapidshare'a? Pozdrawiam,Piotrek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arena11 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Witam!Jest możliwość dostania jeszcze tej serwisówki? Potrzebóję się dowiedzieć ustawienia zaworów i dokręcenie głowicy do Hondy CM 185t z 1980rJak coś mój email: [email protected]Będe BARDZO, ale to BARDZO wdzięczny :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.