Adam M. Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 Czyli trzeba zdjac przewod paliwowy z gaznika, majac przygotowana szklanke i sprawdzic czy paliwo mimo niepracujacego silnika leci z tego przewodu. Jego drugi koniec oczywiscie dalej bedzie przymocowany do kranika paliwa. Jezeli leci tzn ze poszla membrana i trzeba ja czy caly kranik wymienic. Potem pojezdzic i zobaczyc czy wszystko jest OK.Jezeli tak to dobrze, jezeli dalej bedzie cieklo w czasie jazdy, czy beda problemy z sama jazda to trzeba sprawdzic gaznik. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mate Opublikowano 16 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 odczepiłem wężyk i leciała benzyna potem kapała a gdy dmuchłem to zaczeło lecieć czyli kranik wymienić czeba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mate Opublikowano 16 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 Przed chwilom byłem i odczepiłem znowu wężyk i nie musiałem dmuchać ani nic bo i tak cały czas leciało z wenżyka po 5 minutach dalej leciało więć przyczepiłem spowrotem ale mi sie wydaje że to raczej coś z zaworkiem iglicowym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sloniu Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 lecialo z wezyka od kranika ? jesli tak to kranik na bank skopany tak jak mowilem na gg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 odczepiłem wężyk i leciała benzyna potem kapała a gdy dmuchłem to zaczeło lecieć czyli kranik wymienić czeba I to jest wlasciwa diagnoza, cala reszta przepychanki w tym temacie zaraz poleci do kosza.Dla wyjasnienia, przy nieszczelnej membranie kranika paliwo dostaje sie do wezyka podcisnienia, stamtad do kolektora ssacego, gaznika, i filtra powietrza i na ziemie.W wypadku nieszczelnosci zaworka iglicowego benzyna rowniez moze wyplynac przez rozpylacz po kilkugodzinnym postoju, mimo ze nieszczelnosc jest niewielka i moze umozliwiac jazde, specjalnie na wysokich obrotach co w wypadku skutera jest regula. Dodatkowo ta nieszczelnosc moze pojawiac sie i znikac w wyniku roznych ustawien iglicy zaworka w stosunku do jego gniazda.Mysle jednak ze powyzszy przypadek to tylko uszkodzenie kranika. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mate Opublikowano 17 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 Dzisiaj wyciągłem wężyk z gaźnika i benzyna nie leciała na miejsce tego wężyka włożyłem przeźroczysty i wlałem do niego benzyny i zaznaczyłem markerem poziom benzyny po 2 godzinach poszedłem sprawdzić poziom na rurce i zmalał :icon_mrgreen: :icon_razz: :bigrazz: :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto33 Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 Dzisiaj wyciągłem wężyk z gaźnika i benzyna nie leciała na miejsce tego wężyka włożyłem przeźroczysty i wlałem do niego benzyny i zaznaczyłem markerem poziom benzyny po 2 godzinach poszedłem sprawdzić poziom na rurce i zmalał :crossy: :P :D :PPo to jest właśnie kranik. A na postoju nie wowinno przy działającym kraniku lecieć beznyna do filtra powietrza lub cylindra bo nie ma czym sie tam przelewać.I to co zostało paliwo przy zgaszeniu powinno zostać w komorze pływaka bez żadnych wycieczek po za komorę. Wsadź te przewody do pustego słoika i zostaw na noc. Będziesz wiedział czy leci czy nie z kranika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.