Skocz do zawartości

Czemu leci mi benzyna


mate
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Leci mi benzyna z filtra powietrza ja mam peugeot vivacity i filtr jest na równi z gaźnikiem i może dlatego benzyna sie dostaje do filtra i co dziwne że jak stoi i śilnik nie pracuje to też po jakimś czsie zaczyna naciekać ale to chyba resztki z gaźnika co się dzieje POMOCY

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dobrze kojarzę to ten skuter ma podciśnieniowy kranik. Może zaczął mieć swoje dni i po prostu leci z niego.

Bo jeśli wywala z gaźnika paliwo podczas jazdy to oznaka syfu w gaźniku lub zapłon nie tak ustawiony. Tu mówisz o postoju, więc ja bym zaczął od kranika skoro twierdzisz że gaźnik jest ok.

Z tego piszesz to ciężko coś konkretnie stwierdzić. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No gdy motor stoi to benzyna zaczyna z filtra powietrza wylatywac nie mocno ale leci po wolutku i gdy moto postoi przez noc to cała gombka mokra z filtra

To jest nie do możliwości, żeby leciało tyle paliwa ze jest cały filtr mokry.

Zobacz przewody bo na postoju to nic gaźnik nie ma do tego bo nawet przy zamkniętym zaworze pływaka będzie sie przelewało właśnie do filtra powietrza i później z niego na ziemie.

Edytowane przez Moto33
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie cały tylko z dołu ale mocno nasiąka a gdzie mam kranik jak jest chyba podciśnieniowy może pływak sie zawiesza

Z tym nasiąkaniem to wiem o co chodzi.

Ale jakby sie pływak(zawór pływaka) zacinał to by nie leciało do filtra tylko do cylindra i żadne skarby byś nie odpalił go (świeca by się zmostkowała) bez wykręcenia świecy i pokręcenia rozrusznikiem na sucho. A jak masz gaźnik spoko, jest zamknięty zawór pływaka i przepustnica to przelewane paliwo leci do filtra powietrza bo innej drogi nie ma dla niego. A sama nazwa pływaka podciśnieniowego mówi że pod ciśnieniem otwiera sie, ale znam kilka przypadków z życia ze to ich wina była w identycznych przypadkach. Więc od niego zacznij. Edit: Jak byś miał wadliwy zawór pływaka to byś nie przejechał nawet 200m bo by się zalewał. :icon_mrgreen:

Pozdro

Edytowane przez Moto33
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie wiesz jak mam to zrobić

Tzn co zrobić??? Sprawdzić kranik możesz tak że zdejmij oba wężyki i jak dobrze pamiętam to tym grubym leci paliwo a cienki jest od ciśnienia. Jak zdejmiesz oba to zassij tej cienki. Possij kilku krotnie na zmiane ssiesz> puszczasz>ssiesz>puszczasz wężyk. Rób tak kilkukrotnie bo może raz sie zamykać a raz nie i dlatego raz jak jeździłeś nie leciało a drugim razem nie domknął sie do końca i leciało. Jak po skończeniu zasysania będzie leciało paliwo to kranik nie trzyma. W każdym razie powinien tak działać dobry kranik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...