mate Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 Leci mi benzyna z filtra powietrza ja mam peugeot vivacity i filtr jest na równi z gaźnikiem i może dlatego benzyna sie dostaje do filtra i co dziwne że jak stoi i śilnik nie pracuje to też po jakimś czsie zaczyna naciekać ale to chyba resztki z gaźnika co się dzieje POMOCY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 Ja bym obstawił że masz zabrudzony gaźnik, i przelewa bo pływak się topi ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mate Opublikowano 15 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 Ostatnio rozkręcałem gaźnik to był czysty skręciłem i dalej ciekło pojeździłem troche w niedziele i w poniedziałek wogule nie ciekło i dzisiaj znowu zaczeło proszę pomocy :icon_mrgreen: :) :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto33 Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 Jak dobrze kojarzę to ten skuter ma podciśnieniowy kranik. Może zaczął mieć swoje dni i po prostu leci z niego.Bo jeśli wywala z gaźnika paliwo podczas jazdy to oznaka syfu w gaźniku lub zapłon nie tak ustawiony. Tu mówisz o postoju, więc ja bym zaczął od kranika skoro twierdzisz że gaźnik jest ok. Z tego piszesz to ciężko coś konkretnie stwierdzić. :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mate Opublikowano 16 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 No gdy motor stoi to benzyna zaczyna z filtra powietrza wylatywac nie mocno ale leci po wolutku i gdy moto postoi przez noc to cała gombka mokra z filtra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sloniu Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 sciagnij przewody z kranika i zobacz czy nie przecieka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto33 Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 (edytowane) No gdy motor stoi to benzyna zaczyna z filtra powietrza wylatywac nie mocno ale leci po wolutku i gdy moto postoi przez noc to cała gombka mokra z filtra To jest nie do możliwości, żeby leciało tyle paliwa ze jest cały filtr mokry. Zobacz przewody bo na postoju to nic gaźnik nie ma do tego bo nawet przy zamkniętym zaworze pływaka będzie sie przelewało właśnie do filtra powietrza i później z niego na ziemie. Edytowane 16 Stycznia 2008 przez Moto33 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mate Opublikowano 16 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 No nie cały tylko z dołu ale mocno nasiąka a gdzie mam kranik jak jest chyba podciśnieniowy może pływak sie zawiesza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto33 Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 (edytowane) No nie cały tylko z dołu ale mocno nasiąka a gdzie mam kranik jak jest chyba podciśnieniowy może pływak sie zawieszaZ tym nasiąkaniem to wiem o co chodzi. Ale jakby sie pływak(zawór pływaka) zacinał to by nie leciało do filtra tylko do cylindra i żadne skarby byś nie odpalił go (świeca by się zmostkowała) bez wykręcenia świecy i pokręcenia rozrusznikiem na sucho. A jak masz gaźnik spoko, jest zamknięty zawór pływaka i przepustnica to przelewane paliwo leci do filtra powietrza bo innej drogi nie ma dla niego. A sama nazwa pływaka podciśnieniowego mówi że pod ciśnieniem otwiera sie, ale znam kilka przypadków z życia ze to ich wina była w identycznych przypadkach. Więc od niego zacznij. Edit: Jak byś miał wadliwy zawór pływaka to byś nie przejechał nawet 200m bo by się zalewał. :icon_mrgreen: Pozdro Edytowane 16 Stycznia 2008 przez Moto33 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mate Opublikowano 16 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 A nie wiesz jak mam to zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto33 Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 A nie wiesz jak mam to zrobićTzn co zrobić??? Sprawdzić kranik możesz tak że zdejmij oba wężyki i jak dobrze pamiętam to tym grubym leci paliwo a cienki jest od ciśnienia. Jak zdejmiesz oba to zassij tej cienki. Possij kilku krotnie na zmiane ssiesz> puszczasz>ssiesz>puszczasz wężyk. Rób tak kilkukrotnie bo może raz sie zamykać a raz nie i dlatego raz jak jeździłeś nie leciało a drugim razem nie domknął sie do końca i leciało. Jak po skończeniu zasysania będzie leciało paliwo to kranik nie trzyma. W każdym razie powinien tak działać dobry kranik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mate Opublikowano 16 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 OKI dzisiaj czasu nie mam ale jutro zobacze dzięki jak zrobie to to dam znać :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 Zacznijmy od tego jakie masz pozycje w kraniku ?Jezeli paliwo cieknie z filtra powietrza podczas jazdy i na postoju to zarowno kranik jak zaworek iglicowy komory plywakowej gaznika moze byc uszkodzony. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mate Opublikowano 16 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 Ale jak sprawdzić czy coś jest zepsute Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sloniu Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 Adamie w takich kranikach nie ma przelacznika, sa tylko 2 przewody - podcisnienie i paliwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.