Skocz do zawartości

Doradzcie w wyborze


Rekomendowane odpowiedzi

Czesc, chcialbym sie spytac bardziej doswiadczonych motocyklistow ktorzy maja za soba juz kilka moto.

Mam juz troche latek, wczesniej jezdzilem glownie skuterem, WSK troche MZ.

Chcialem sobie kupic motor, na poczatku napalilem sie na jakas 125 (Yamaha tdr, honda nsr, aprila rs)

teraz zastanawiam sie czy to dobry wybor, bo nie wiem czy mi sie taki motocykl nie znudzi po jednym sezonie, pozatym to sa 2t z tego co czytalem to dosc awaryjne (raczej nie da sie przejechac sezonu bez grzebania w silniku), ostatnio ogladajac oglosznia na niemieckich stronach widzialem kilka wiekszych maszynek zablokowanych do 35KM, i zaczolem sie zastanawiac czy nie lepiej bylo by kupic suzuki sv650 wlasnie wersje zablokowana, zawsze jak by mi sie znudzilo to moge odblokowac. ale mysle ze conajmniej jeden sezon moze dwa bede jezdzil na tych 35 konikach.

Niestety to moje pierwsze powazne moto, wczesniej nie mialem doczynienia z wiekszymi motorami, moze ci co maja wieksze doswiadcenie doradza mi co lepiej wybrac, co bylo by lepsze na poczatek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

smiało kupuj coś większego nawet nie koniecznie zablokowanego. Poszukaj np honde cb 500, idealna na pierwszy moto i bezawaryjna.

 

A tak właściwie to w szukajce znajdziesz odpowiedź, bo już ten temat był wałkowany wiele razy.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotrek zapomniales dodac, zeby uwazal :icon_mrgreen:

 

 

na co uwazac? :icon_exclaim:

Piotrek mowisz ze mam kupowac cos wiekszego nawet nie zablokowanego, ale ja nie mam duzego doswiadcznia w jezdzeniu motorkami, na dluzsze wycieczki ok 100km jezdzilem sobie skuterem ale on tylko 80 wyciaga, a to suzuki bardzo mi sie podoba, ale to ma jakies 70 KM i dosc specyficzna harakterystyke silnika, i nie wiem czy dam sobie rade z taka moca :icon_exclaim:

Nigdy nie jezdzilem motorem z takim silnikiem, a z tego co czytalem to ciagnie juz od niskich obrotow, wiec wnioskuje z tego ze nawet na niskich obrotach trzeba uwazac z gazem :icon_mrgreen:

ale nie jezdizlem wiec nie wiem daltego pytam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam akurat na wydaniu sprzecik ktory w 100% odpowiada twoim potrzebom :

 

http://forum.motocyklistow.pl/sprzedam-Suz...005-t89064.html

 

Motocykl ma blokade mocy na module zaplonowym, w wersji zblokowanej 34 KM a po odblokowaniu 71 KM, w ciagu kilku minut zmieniasz sobie moc jak chcesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam akurat na wydaniu sprzecik ktory w 100% odpowiada twoim potrzebom :

 

http://forum.motocyklistow.pl/sprzedam-Suz...005-t89064.html

 

Motocykl ma blokade mocy na module zaplonowym, w wersji zblokowanej 34 KM a po odblokowaniu 71 KM, w ciagu kilku minut zmieniasz sobie moc jak chcesz.

 

 

Ahhh piekna maszynka, mimo ze bardziej chodzilo mi o wersje S to na ta tez bym sie skusil, ale niestety nie to nie ma moj skromny portfel :biggrin:

Jak wydam tyle kasy na moto to nie bedzie juz zeby sei jakos ubrac, a tu jeszce paliwo trzeba lac, i ewentualne naprawy :)

Motocykl sliczy az oczu od zdjecia oderwac nie moge, i ta blokada, naprawde swietne rozwiazanie, moze jak podwyzke dostane a jeszcze nie bedzie sprzedany to...... :spam:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hondy CB też miały dławione silniki. 58km, 4xkm, 35km, głównie roczniki 96 - 97 były dławione.

 

Kwoli scislosci toB byla w wersjach blokowanych ( chyba nawet 27 KM ) 34 KM i wersja otwarta 58 KM.

 

Ogolnie to polecilbym Ci jednak na pierwsze moto Klase 500 bez konkretnego nazwania producenta. Na drugie moto V bedzie sie na pewno nadawala.

 

Co do uwagi to na kazdym sprzecie trzeba uwazac i miec oczy w d**ie.

 

:biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak mnasz wybierać miedzy CB a SV to na Twoim miejscu wziąłbym SV. Sprzet całkiem innej klasy niz CB, na pewno wystarczy nie tylko na jeden sezon. Tym bardziej ze Sv co proponuje Ci kolega Cerberus ma możiwosc blokady. A uwazac trzeba jak na wszytskim na poczatku, wiadomo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze i ja podziele sie swoimi doswiadczeniami bo jakies dwa lata temu stalem przed dokladnie taka sama sytuacja , kupilem 125 cagiva mito 125 dwusów , co prawda nie musiałem przy nim grzebac ale jak chcialem polac z jakim mocniejszym, moto to niestety sprzey chodzil na maksymalnych obrotach , nie bylo to ani bezpieczne ,ani oszczedne dla silnika ,poroku czasu zmienilem na sv 650 s super moto do turystyki nie trzeba ciagle wajhowac biegami jak w 125.Nie załuje ze zaczalemod 125 ale starczy ci naprawde na bardzo krotko:)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja zacząłem od 750 nie zablokowanego, a było to we wrzesniu 2006, odpukać do tej pory jestem cały, moto też. Nie miałem nawet parkingówy mimo, ze hondzia waży 234 kg. Moje doświadczenie? Komarek, pozniej 20 godzin na kursie cb 250.

Na początku bałem się ogromnie 750, o mało co bym nie zrezygnował, ale po pierwszej rundce oszalałem na punkcie seven fifty i nie było wyjścia. 750 na pierwsze moto.

 

Na twoim miejscu nie pchałbym się w 125, masz już jakieś tam doświadczenie i 500 ccm powinno być idealne dla Ciebie. Zawsze też możesz sobie przyblokować przepustnicę ograniczajac tym v-max i przyspieszenie (nie wejdzie na duże obroty więc nie będzie przyśpieszać tak sprawnie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro tak mowicie to chyba zdecyduje sie na cos wiekszego, bo nie che zmieniac moto po jednym sezonie (nie stac mnie)

 

Piotrek

ja na kursie jezdzilem suzuki GN250, i co do jego mocy to musze powiedziec ze na placu bylo ok, glownie uzywalem tylko 1 i 2 wiec taka moc mi wystaczala, niestety na miescie i trasie to juz lipa konkretna, ten motorek ledwo jechal

 

 

Cerberus

a ten motor jak masz z Angli to wszystkie czesci sa takie same jak w tych z polski?

On pokazuje predkosc w milach czy kilometrach?

Nie ma zadnych problemow zeby dostac jakies pierdulko?

To twoje moto wymaga jakiegos wkladu jeszcze czy tylko wsiasc i jezdzic?

 

PS.

na zdjeciach tylna opona kwalfikuje sie do wymiany czy tylko sie tak wydaje?

Edytowane przez piotrek.86.09.22
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie chcąc zakładać osobnego tematu, zadam moje pytanie tutaj, mianowicie, chciałbym nabyć jakiś motocykl.

Na początku napalałem się na CBR 600F F4 i pochodne, ale czytając forum, stwierdziłem że to troche nie ma sensu, więc zacząłem poważnie myśleć o Kawasaki ZXR 400, lub właśnie wspomnianej CB500, albo ZZR600.

ZZR nie jest odpowiednim moto, jako pierwsze CB500, mi się mniej podoba niż kawa, ale sława Hondy o niezawodności daje do myślenia w porównianiu z ZXR400.

Za to kawka, na 60 koni, można ją już za dość niewygórowaną kwotę kupić (myślałem o sprowadzeniu jej z USA, miałbym możliwości ku temu)

Który proponujecie z tych motorów, na pierwszy, wcześniej jeździłem na skuterze 50cc, 2T.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...