Skocz do zawartości

huska te tc 610 vs TT600


Rekomendowane odpowiedzi

nie wiem ktory motorek wybrac

zaluzmy ze oba sa tak z roku 1998...

mialem yamahe tt z 1990 ale korba pękła i po całym silniku... ;/

(ps. ledwo co sie zarejestrowalem i nie wiem czy byl taki post jak tak to sorki

i jak mozna to prosze o linka) :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ehe dzieki :bigrazz:

poluje wlasnie na te 2 potwory

jako takiej huski nie mam na oku. moj kumpel pod koniec zeszlego sezonu kupil CRF 450 i jego tt mu stoi a byla w b.dobrym stanie.

dzieki jeszcze sie musze zastanowic ... :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o ile dobrze pamiętam to użytkownik MateuszEndurobojz, miał Huske te 610 i cały czas coś mu się psuło, ale twierdził, że jak jeździ to jest to super sprzęt ,ale w Jego przypadku chyba więcej stała niż jeździła, najlepiej poszukaj bo były gdzieś o tym tematy, wiem bo sam kiedyś miałem ochotę na TE 610 ;) a TT 600 to raczej inny mniej wyżyłowany sprzęt, który wytrzyma zdecydowanie więcej, oczywiście jeśli będzie w dobrym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to są dwa zupełnie inne sprzęty a wspolne to moją zbliżona pojemność i tyle! o jednym i drugim masz na forum setki postów! jak masz worek kasy i lubisz jazdee po torze to tc a jak chcesz moto w teren bez toru i hardcoru to ttr

 

Jeśli chodzi o ten rok to TT600 najlepiej TTR bo huski są do dupy z tych lat,pzdr

 

sam jesteś do dupy!

 

oczywiście miałeś jakąs styczność z huską prócz forum? bo ja miałem i znajomy jest w 110% zadowolony z te610!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

juz tyle sie tych opini naczytalem na temat huski ze zgłupiałem ...

co do yamahy to masz racje nie jest wyzyłowany silniczek

moja stara tt to z 2 na koło szla :P

a ta wspominana przezemnie tt jest w bardzo dobrym stanie

ma tez rozrusznik z tego co pamietam ;)

zobaczymy po 20 stycznia :biggrin: jak sie sprawa wyjasni :biggrin:

 

kumpel z ktorym jezdzimy na rajdy miał huske te 610 na poczatku mu sie dosc czesto walila ;/

kasy troche w nia wsadzil pojezdzil troche i cos mu sie znow zaczelo trzaskac ;/ a miał ja z 1999r

poza tym wlasnie slyszalem ze huski ponizej 99' nie maja pompy oleju ... a czy tak jest nie wiem...

po toze nie jezdzimy tylko teren ;)

cos mi sie wydaje ze zostane przy tt poniewaz moge miec ja w bardzo dobrej cenie a jest w b.dobrym stanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to są dwa zupełnie inne sprzęty a wspolne to moją zbliżona pojemność i tyle! o jednym i drugim masz na forum setki postów! jak masz worek kasy i lubisz jazdee po torze to tc a jak chcesz moto w teren bez toru i hardcoru to ttr

sam jesteś do dupy!

 

oczywiście miałeś jakąs styczność z huską prócz forum? bo ja miałem i znajomy jest w 110% zadowolony z te610!

Widze że cały czas masz jakiś kur*a problem,nie czytaj forum i spokój,a huski poza WR 125 są do dupy te nowsze to tak,są dobre ale te stare to szit,i mialem stycznosć z dwoma WR 360 94 rok i Cr 250 i wszystkie sie jebały,każdy ci to powie zeby w stare huski sie nei pakować,pzdr :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jest, do 99' roku Husqi nie miały pompy oleju, co prowadziło do tego że silniki te miały za słabe smarowanie, z tego co słyszałem był to duży problem szczególnie jak ktoś latał dużo po szosie w terenie jakoś to było.... najlepiej poczytaj bo sprawa ta był już dokładnie opisana w jakimś z tematów, a co do starych Husqvarn to bez przesady, są jak każdy 2t z tamtych lat, i jak jest dobrze zrobiony to może dać jeszcze dużo frajdy, kolega miał WR 250 właśnie chyba z 95, to jeździł na niej ostro 2 lata bez żadnych(dosłownie) wymian itp. aż do momentu gdy tłok wytarł całkowicie nikasil, i dopiero silnik stanął, więc myślę że nie ma co nawet dyskutować na temat co dobre a co złe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie tez po głowie chodziła Huska albo Husaberg z tych pierwszych roczników ale mój mechanik odradził mi mówiąc cyt ”nie było by mnie stać na utrzymanie takich wynalazków ”

A ttr to trochę inna bajka bo bardziej lajtowa ale to bardzo dobry motocykl i na twoim miejscu postawił bym właśnie na ttr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pomiedzy nimi masz jeszcze LC4 , trwaly i sprawdzony silnik , doskonala zawiecha , waga podobna do TTR . TTR w wersji z rozrusznikiem ma kupowate zawieszenie , a silniki zarowno w XT i TTR sa trwale ale niestety mulaste i nie spodziewaj sie po TTR rakiety - ona poprostu jedzie ale nie zapie.dala.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...