Skocz do zawartości

chyba problem ze sprzeglem


maciek19
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam.niedawno kupilem gsxf 600 i mam problem bo jak mam go na biegu po wcisnieciu sprzegla ciezko jest go przepchnac a jak odpalam rowniez na biegu to rwie do przodu wiec wydaje mi sie ze cos jest nietak ze sprzeglem. byc moze to od zimna ale nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam.niedawno kupilem gsxf 600 i mam problem bo jak mam go na biegu po wcisnieciu sprzegla ciezko jest go przepchnac a jak odpalam rowniez na biegu to rwie do przodu wiec wydaje mi sie ze cos jest nietak ze sprzeglem. byc moze to od zimna ale nie wiem.

 

Witam

opisales nietypowe sytuacje dla pracy sprzegla, napisz jak sie przedstawia standardowa sytuacja bo po co mialbys przepychac go na sprzegle (swoja droga wtedy sprzeglo wielotarczowe mokre zawsze ma takie opory). Czy sprzeglo ciagnie tzn. czy motocykl szarpie podczas wrzucania 1ki? Jesli tak ... zacznij od regulacji linki sprzegla.

pozdrawiam

Mechanika Motocyklowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wiec moto troche stalo nie odpalane wiec nawet go niemoglem odpalic to po pierwsze. po prostu sprobowalem go odpalic na biegu w dusilem sprzeglo i probuje odpalic a on rwie w przod tak jakbym wogole niemial wcisnietego sprzegla. a jak chcialem go przeprowadzic na biegu kawalek to rowniez tak jak bym to robil bez sprzegla poprsotu kolo tarlo o podloze. tak wogole od poczatku jak go kupowalem to cos mi nie pasowalo z tym sprzeglem bo chwytalo prawie przy samym koncu ale wtedy takiego problemu niemialem jak przed chwila napisalem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli krótko. Jest zima i można spokojnie zrzucić pokrywę sprzęgła ( z nudów ) i organoleptycznie sprawdzić jego stan.

Szybko , łatwo i przyjemnie. Swoją drogą tanio nie będzie.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli sprzeglo chwyta na samym koncu to ewidentnie konczy sie i czeka cie wymiana , ale jak ciagnie to zacznij od zmiany oleju i regulacji naciagu.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z ktorego roku ten motocykl ?

Jak ma dobre kilka lat to mozesz sie spodziewac zuzycia kosza sprzegla ( prowadnice w ktorych chodza tarcze wybijaja sie i przytrzymuja tarcze - kosz sprzegla alu, tarcze stal ), ale jak koledzy napisali wyzej:

- najpierw podciagnac linke na regulacji przy sprzegle, sprawdzic czy nie peka przy dzwigni

- potem ew wymienic olej na taki ktorego lepkosc w niskiej temp bedzie niska np SAE 0 / 5 / 10WXX,

- jak to nie pomaga to rozbiorka i sprawdzenie kosza.

 

Adam M.

PS a wogole odpuscic proby jazdy do wiosny - bedzie latwiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...