Skocz do zawartości

Test butow motocyklowych


Rekomendowane odpowiedzi

Poważnie buty Daytony są tak dobre, czy się nabijacie?

 

Ja to się nie znam, nabijałem się bardziej z kogoś a nie z czegoś :crossy:

Mogę tylko polecić sidi bo w nich jeżdżę :)

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja to się nie znam, nabijałem się bardziej z kogoś a nie z czegoś :evil:

Mogę tylko polecić sidi bo w nich jeżdżę :wink:

 

że niby nabijanie się z kogoś jest wg. ciebie kulturalnym sposobem prowadzenia dyskusji na forum..?

a twoje polecanie sidi ile jest warte: w ilu butach, modelach, ilu producentów miałeś okazję jeździć? masz jakieś porównanie? bo na razie jest to wypowiedź na poziomie "bandit jest świetny na 1 motocykl, bo sam takiego kupiłem tydzień temu" :crossy:

 

proponuję skończyć te dywagacje i wrócić do ewentualnego omawiania jakości, wad i zalet butów

 

w temacie: przyznam, że dałem się namówić na daytony, skusiła mnie doskonała o nich opinia (i nie tylko mnie). póki co nie mam na co narzekać - jeździ się doskonale, turystyczny model road star gtx pozwala nie tylko na wygodną jazdę, ale też (co dla mnie ma równie duże znaczenie) na komfortowe spacerowanie i zwiedzanie, choćby przez kilka godzin. warunki atmosferyczne praktycznie bez znaczenia: od kilku stopni po spore upały nogi znoszą bez odczuwania dyskomfortu; buty są oczywiście nieprzemakalne :)

a, co chyba najważniejsze: po 4 latach wcale nie wyglądają i nie zachowują się jak zużyte - czego często nie można powiedzieć o tańszych zakupach (nie wszystkich, rzecz jasna)

porównania do innych nie mam żadnego, więc o ingerowanie w ranking się nie pokuszę

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszua 1

 

jak zedrzesz zelowki to wyslij je do fabryki. Za 40,- € podzeluja Ci je na nowo i beda cod miod.

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak zedrzesz zelowki to wyslij je do fabryki. Za 40,- € podzeluja Ci je na nowo i beda cod miod.

 

tak też słyszałem o tej firmie: że bez kupowania nowych można zmienić podeszwy, wymienić zamki, albo nawet kupić 1 sztukę - gdyby "wypadkiem" jedna nam się ostała

kolejny powód żeby wybrać daytony :icon_biggrin:

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

e niby nabijanie się z kogoś jest wg. ciebie kulturalnym sposobem prowadzenia dyskusji na forum..?

 

proponuję skończyć te dywagacje i wrócić do ewentualnego omawiania jakości, wad i zalet butów

 

 

 

A ja proponuję byś wyluzował i przestał czuć się "strażnikiem texasu" który ma misję zaprowadzenia na forum ładu, porządku i sztywniactwa Panie Archiwisto Nadworny :icon_razz:

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja proponuję byś wyluzował i przestał czuć się "strażnikiem texasu" który ma misję zaprowadzenia na forum ładu, porządku i sztywniactwa Panie Archiwisto Nadworny :)

 

Fox wyluzuj zwieracze, jak sie rozdaje to trzeba umiec i przyjac. Chciales pojechac ze mna, nie udalo sie, zostala zwrocona ci uwaga, wiec potraktuj z pokora,

 

moze uda sie nastepnym razem :banghead:

 

:wink:

 

P.S. tylko co bys tym udowodnil, gdybym jezdzil w Daytonie ? Coz zwykle z braku kasy kupuje to co najlepsze bo na gowno mnie niestety nie stac.

 

:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

 

Drugi sezon uzytkuję trampki Sidi. Wcześniej śmigałem jedynie w turystycznych butach Halvarsona, ale to zupełnie inna 'para kaloszy' - bez protektorów itp.

 

Do Sidi nie mam zastrzeżeń - dobrze dolegają do nogi, pokrętłem z tyłu na żyłkach spinają łydkę, mają protektor i usztywnienie na kostce, wymienne zapiętki i ochraniacze na bokach (sorry nie znam fachowej nazwy). Utrzymanie - poprawne, nie przemakają, myją się szybko, maja odblaskowe wstawki.

 

Cóż więcej... Kumpel jeździ w Alpinestar i mocno sobie chwali. Tylko trochę mu skrzypią na zawiasach w kostce jak chodzi.

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano Dzisiaj, 17:48

Hej,

 

Cóż więcej... Kumpel jeździ w Alpinestar i mocno sobie chwali. Tylko trochę mu skrzypią na zawiasach w kostce jak chodzi.

 

Pozdro

 

Odp;

Przerabiałem to samo,w końcu posmarowałem kremem miejsca styku protektorów ze skórą i przestało

pzdr. :icon_mrgreen:

Edytowane przez lombardo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...