Gość piorek9 Opublikowano 3 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2008 witam mam ktm exc 125 i ostatnio zaczełem sie zastanawiać czy jest jakis sposób żeby sprawdzić poziom oleju przekładniowego bez spuszczania go z silnika zastanawiałem sie ostatnio nad takim patentem: skombinować jakis drucić lub cos w tym stylu (tak jak w samochodach) zalać tyle ile trzeba , włożyć ten drucik i zaznaczyć na jakiej wysokości znajduje sie olej ..a później już tylko sprawdzać co jakiś czas i ew. dolewać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 3 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2008 a jak nie masz wycieków rtc to gdzie ma Ci ten olej uciekać z przekładni? Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piorek9 Opublikowano 3 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2008 dlatego chciał bym zobaczyć czy mam ... :buttrock: .. (chociaż raczej nic nie leci :icon_mrgreen: ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec Opublikowano 3 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2008 (edytowane) witam mam ktm exc 125 i ostatnio zaczełem sie zastanawiać czy jest jakis sposób żeby sprawdzić poziom oleju przekładniowego bez spuszczania go z silnika zastanawiałem sie ostatnio nad takim patentem: skombinować jakis drucić lub cos w tym stylu (tak jak w samochodach) zalać tyle ile trzeba , włożyć ten drucik i zaznaczyć na jakiej wysokości znajduje sie olej ..a później już tylko sprawdzać co jakiś czas i ew. dolewaćPrzecież masz w swoim motocyklu wziernik. Wystarczy, ze spojrzysz i jeśli jest zalany olejem to znaczy, że jest dobra ilość. Edytowane 3 Stycznia 2008 przez endurowiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piorek9 Opublikowano 3 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2008 w tym problem że teokienko mają sx a exc nie ;/;/ ... wg. mnie powinno być odwrotnie ale co tam .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 3 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2008 w okolicy sprzęgła powinna być śrubka kontrolna , albo koło pompy wody albo od strony wahacza Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piorek9 Opublikowano 3 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2008 nom śruby sa dwie ... jedna od strony sprzęgła a drugo od strony dżwignie biegów i ta ma jeszcze taki magnes na końcu do wyłapywania brudów .. ale mi chodzi nie o zlew oleju tylko sprawdzeniu czy nie mam go za mało ..i sie pytam czy ktoś ma jakis inny sposób sprawdzenia stanu oleju niż wylanie go i wlanie z powrotem .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SuleY Opublikowano 3 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2008 przechylasz moto w prawo luzujesz jedną ze śrubek potem powoli w lewo i wnioskujesz ile go jest po tym jak bardzo pochylone jest moto jak zacznie lecieć :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 3 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2008 cy ty nie umiesz czytać? enduromaster napisał ze powinna być śrubka "kontrolka" najczęsciej na klucz 8 którą odkręcasz i jeśli po lekkim przechyleniu motoru na stone z której znajduje sie śrubka poleci olej jest ok. najcześciejj troche niżej niż kopniak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 3 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2008 i propo tej śrubki to oleju powinno być do śruby + 100ml , motocykl w pionie Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 4 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2008 rozbieralem exc 125 i tam nie bylo zadnej srubi kontrolnej. Wiec jedynie zostaje spuszczenie oleju zmierzenie ile jest i albo wlanie starego albo nowego 700-750ml Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piorek9 Opublikowano 4 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2008 no w moim tez nie ma rzadnej śruby kontroolnej (wiem bo ostantio wymieniałem korbowód i miałem silnik w częściach) ... jest tylko śruba znajdująca sie na samym dole (służąca do spuszczania oleju ).. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 tak po lewej i prawej stronie znajduja sie 2 sroby do spuszczania oleju i to wszystko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 U mnei w exc jest taka sroba. Jedna jest do kontroli poziomu oleju druga do spuszczania ta do kontroli jest od strony sprzegla natomiast ta do spuszczania jest po drugiej stronie ;) jak masz tylko ta od spusczania to robisz tak jak kolega wyzej pisal przechylasz na prawo (jak masz ja po lewej) odkrecasz ja i po malu przechylasz w lewo i kontrolujesz keidy zacznie Ci wyciekac.pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.