Skocz do zawartości

Sprężyny progresywne (przód)


Rekomendowane odpowiedzi

http://www.grandysduo.com.pl/hyperpro.html

HyperPro - KAWASAKI KLV 1000 [04-06]

– sprężyny progresywne przód [sP-KA10-SSA003] cena 133€,

- sprężyny progresywne tył [sP-KA10-SSB003] cena 97€,

- sprężyny progresywne przód i tył (komplet) [sP-KA10-SSC003] cena 230€

Edytowane przez Kris_big
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja się podepnę z pytaniem. Pracę sprężyn progresywnych widziałem jedynie na wykresie. W praktyce jak się one sprawują? Na początku ugięcia są nawet bardziej miękkie niż sprężyny liniowe? Pytam, bo na razie mam konflikt interesów w stosunku do mojego zawieszenia :notworthy:. Na asfalcie czasem zawieszenie nie wychwyci nierówności (tych większych oczywiście) i można dostać cios w nadgarstki (pewnie kwestia oleju 15W). Z drugiej zaś strony w lesie czasami udaje się dobić widelec i "wydaje reszty" stuknięciem. Czyli tu i tu trochę brakuje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamówiłem u Grandysów sprężyny Hyper Pro ...koszt z olejem 500 zł, mają być pod koniec miesiąca... zobaczymy co z tego wyjdzie... mam nadzieję że do wiosny będę miał je w motocyklu... bo znając polskie realia można spodziewać się że jak dobrze pójdzie to będą pod koniec następnego miesiąca , jak sprawa sie wyjaśni to zdam relację........ No ale widelec VStroma /KLV jest tak beznadziejny że zmiany są konieczne... mam nadzieję że będzie lepiej wybierał nierówności i nie będzie dobić i przenoszenia wstrząsów na kierownika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja się podepnę z pytaniem. Pracę sprężyn progresywnych widziałem jedynie na wykresie. W praktyce jak się one sprawują? Na początku ugięcia są nawet bardziej miękkie niż sprężyny liniowe? Pytam, bo na razie mam konflikt interesów w stosunku do mojego zawieszenia :crossy:. Na asfalcie czasem zawieszenie nie wychwyci nierówności (tych większych oczywiście) i można dostać cios w nadgarstki (pewnie kwestia oleju 15W). Z drugiej zaś strony w lesie czasami udaje się dobić widelec i "wydaje reszty" stuknięciem. Czyli tu i tu trochę brakuje...

 

IMO nie spodziewaj się że będzie bardziej miękkie niż w oryginale (przynajmniej w przypadku GSXF'a)

 

W moim moto zmieniłem po ponad 30kkm. Na dzień dobry zawieszenie zrobiło się dużo sztywniejsze ale nie na tyle żeby było to męczące podczas jazdy po polskich drogach. Na oryginalnych sprężynach bez problemu udawało się dobić zawieszenie podczas hamowania (pomimo ustawienia przepływów na 4), na Hyperpro nie udało mi się jeszcze tego dokonać (ustawione tylko na "2")

 

Aha, olej jaki był dołączony w zestawie to "tylko" 10'tka :icon_biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...