Skocz do zawartości

Przeróbka F2 do stuntu


uki80
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam. mam troszke pytan odnosnie przerobki cbr f2 do freestylu.

 

1) chodzi mi o zamontowanie prostej kiery. czt wymiana zawsze jest razem z gorna polka?? czy wie ktos moze gdzie dostac taki komplecik??

 

2) zalozenie zembatki na tyl tez by sie przydalo, tylko nie wiem za bardzo z jaka iloscia zebaw zamontowac i ile ogniw przedluzyc lancuch?? i ponownie pytanie skad wziac te czesci bo na allegro nie ma nic takiego?? i skad wziac np. kilka ogniw lancucha?? czy przy zakupie nowego lancucha jest on wystarczajaco dlugi zeby podpasowal na zebatke o np. 60z ??

 

3) jak przerobic miske olejowa zeby nie zarznac silnika?? a moze jest na to jakis inny sposob??

 

dla niektorych to pewnie banalne pytania, ale ja tego nie wiem i mam nadzieje ze ktos pomoze. z gory dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ta f4 lepiej sie nadaje do stuntu wiec odpusc sobie f2 :F

 

ad1 dorob lub kup wiezyczki i przykrec i/lub przyspawaj do polki

ad2 60z sobie odpusc. moim zdaniem najlepiej tak +5z wtedy moto nie reaguje zbyt nerwowo na gaz ale to sprawa indywidualna. lancuch to kilka ogniw - mozna kupic na sztuki a jesli ropbisz caly naped to kup poprostu lancuch od modelu co ma te pare ogniw wiecej

ad3 na poczatek wystarczy wiecej oleju + bardzo dlugi waz odmy

 

a najlepiej to obadaj stuntpoland.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki ale f4 juz sprzedana. siora mi sie hajta i potzrbuje kase, no i garaz jeszcze musze kupic bo nie mam juz sily biegac 2km za motorem wiec starczy mi tylko na f2. zastanawiam sie jeszcze nad fajerem ale troche za duzy mi sie widzi.

 

ad1) z ta polka tak trzeba bedzie zrobic, tylko jak wykonac to z hirurgiczna precyzja zeby pozniej cos nie sciagalo na bok przy gumowaniu. nie podpasuje zadna z bandita albo horneta do f2 ??

 

ad2) naped bedzie pewno caly zmieniany 2 zebaty + lancuch. nie wiem tylko jaki dlugi jest w komplecie i czy na te 60zebow (bo jednak przystane przy tej opcjii) starczy czy trzeba bedzie dokupic ogniw. no i jak wszystko bedzie wymieniane to na jaki sie zdecydowac. 520, 525 czy moze 530 ??

 

ad3) z przepobka michy sie wstrzymam i za tego weza dzieki :icon_mrgreen: nie pomyslalem o tym.

 

p.s. ze stuntpoland mnie juz kiedys wywalili i nie specjalnie sie tam pcham. wiedze chlopaki maja tego nie mozna im zarzucic ale chamy tez z nich niemale.

 

dzieki za podpowiedzi.

 

maja pojecie o to mi chodzilo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

p.s. ze stuntpoland mnie juz kiedys wywalili i nie specjalnie sie tam pcham. wiedze chlopaki maja tego nie mozna im zarzucic ale chamy tez z nich niemale.

 

dzieki za podpowiedzi.

 

skoro cie wywalili widac nie złapałes klimatu jaki panuje na SP. :icon_mrgreen:

Do F2 łańcuch 530 i do zebatki tyl 60z 120 ogniw powinno wystarczyc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro cie wywalili widac nie złapałes klimatu jaki panuje na SP. :D

Do F2 łańcuch 530 i do zebatki tyl 60z 120 ogniw powinno wystarczyc

 

z tym klimatem to nie do konca tak. poprostu nie lubie jak mnie ktos jedzie, ale nie bede sie tlumaczyl. niewypal i juz. a co do ogniw lancucha to az 120 idzie na pizze 60z ?? bo przy kupnie nowego chyba daja 108 jak sie nie myle.

 

no nie kazdy tam pasuje :P

 

moge sie zalozyc o flaszke ze dlugo nie polatasz na 60z i bedziesz zmienial na cos mniejszego :flesje:

 

sp zostawmy juz w spokoju bo mi sie nie chce gadac na ten temat. a co do zebatki to czemu uwazasz ze 60 to za duzo?? widzialem ze wiele osob na tym smiga i nie narzekaja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do tych 60z to kwestia jest taka czy chcesz tylko latać na kółeczku po lotnisku i miejscówkach czy chcesz się też po mieście przylansować :buttrock: Bo na lotnisko to mam kolegę na F2 z zębatą 65 i na jedynce ta dziwa jest bardziej dzika od mojego olejaka 750 na 52 zębach. Ale v-max spada do 150-160 więc wybierasz ty po co Ci motor. A SP to patologia i to jest tam najlepsze :buttrock: Taki "hajdpark" w każdym dziale.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem tak. to ma byc zabawka do nauki i wczuty. nie musi latac powyzej 200 bo i tak nie mam gdzie, a fajnie jakby szla na jedno z gazu bez jakichs kombinacjii z podrywaniem przodu. a jej dystansy beda w okolicach 50 - 100 km od domu. ile w takim razie zebow radzicie?? a drugie pytanie to jak bede wymienial caly naped to jaki polecacie ?? chodzi o grubosc. 520, 525 a moze 530 ?? bo juz rozne opinie czytalem tylko nie specjalnie wiem czym sie kierowac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I ja sie podłacze do pytania :buttrock: A mianowicie chodzi mi o zmianę tylnej zębatki na większą, moto F1 Pc23 (narazie na tyle mnie stac), ale jak dla mnie to daje rade . Seria Długość łańcucha: 110 ogniw, Zębatka tylna: 43 zęby, myślałem nad 46z, jak myślicie będzie duża różnica, teraz żeby wyrwać moto na kapcia musi być potężny strzał ze sprzęgła, szkoda trochę silnika wiec mam nadzieje ze ta zebatka to zmieni, no i ze obejdzie sie bez zmiany łańcucha na dłuższy.

POZDR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...