Skocz do zawartości

Romet Ogar 205


adriandlugi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zrobiłem generalny remont silnika Dezamet 023. Gaźnik wyregulowany, zapłon również. Problem jest w tym że jak chce się ruszyć to ogar nie ma siły, na początku było nawet, nawet, ale teraz trzeba popchać dużo zeby ruszył. Jak już ruszy to na początku muli, ale na wyższych obrotach mało głowy nie urwie. Myślałem że to zapłon żle jest ustawiony-ale to nie to, próbowałem różnych kombinacji. Zdejmowałem filter powietrza, regulowałem kilka razy gaźnik-to na nic...Teraz zdjąłem cylinder aby zobaczyć stan tłoka i pierścieni-ich stan nie budzi zastrzeżeń. Romet nie był katowany!! Pali na dotknięcie nogą!!

Co może być grane??

Edytowane przez adriandlugi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jaką ma silnik kompresje i czy dobrze dotarłęs go po remoncie? a w tarkcie jazdy wszsytko jest ok czy tez nadal jest słaby?

 

 

Kompresje jaką ma silnik uważam za bardzo dobrą, bo zakładany był nowy cylinder i pierścienie. Remont był robiony kilka dni temu, więc jest w trakcie docierania. Gdy już ruszy na wolnych obrotach i troche mniej niż średnich muli, ale już na wyższych chodzi bardzo dobrze, przyśpieszenie dobre na wysokich obrotach. Gdy włączam 2 bieg zaraz muli i trzeba zrzucić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurcze no, wszystko wyregulowane-zapłon jak i gaźnik.

Może i troche się silnik zarżnął..?? Bo mam z tyłu zębatke mniejszą, ale tylko o 3 zęby od poprzedniej i jechałem jakieś 7km z pasażerem ale bardzo lekkkim. łączna nasza waga wynosiła jakieś 100 kg. Co o tym sądzicie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurcze no, wszystko wyregulowane-zapłon jak i gaźnik.

Może i troche się silnik zarżnął..?? Bo mam z tyłu zębatke mniejszą, ale tylko o 3 zęby od poprzedniej i jechałem jakieś 7km z pasażerem ale bardzo lekkkim. łączna nasza waga wynosiła jakieś 100 kg. Co o tym sądzicie??

silnik po remoncie a ty tak jezdzisz? to czyż byś o docieraniu zapomniał? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak wyglada poziom paliwa, tj. czy chodzi rowno na wolnych obrotach? I jeszcze głupie pytanie... nie blokuja sie hamulce, albo gdzies nie trze kolo o blotnik?

 

 

na wolnych obrotach chodzi według mnie równo..-tak jak to stary silnik. Ale teraz zauważyłem że coś jest nie tak, bo gdy przejechałem jakiś 1km zgasiłem silnik, i nie chciał mi odpalić, zacząłem zmieniać świece, i łapał tylko na chwilke i gasł, aż w końcu odpalił i chodził.-tak bywa czasami. Jeśli już normalnie pali to wystarczy tylko troszke kopnąć i odpala, a jak nie chce to niepali wcale. A i jeszcze silnik bardzo się grzeje, bo przy takiej temp. jaka w zime występuje nie powinien tak się grzać. Myślę że może coś z cewką albo kondensatorem??? bo zapłon to jak ustawiłem tak jak to powinno być czyli przerwa 3mm przd gmp 3mm to nawet nie miał iskry-i ustawiałęm metodą prób i błędów-i tak jak teraz jest to chodzi. A jeżeli się przestawi troche to już iskry nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...