adriandlugi Opublikowano 28 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 (edytowane) Zrobiłem generalny remont silnika Dezamet 023. Gaźnik wyregulowany, zapłon również. Problem jest w tym że jak chce się ruszyć to ogar nie ma siły, na początku było nawet, nawet, ale teraz trzeba popchać dużo zeby ruszył. Jak już ruszy to na początku muli, ale na wyższych obrotach mało głowy nie urwie. Myślałem że to zapłon żle jest ustawiony-ale to nie to, próbowałem różnych kombinacji. Zdejmowałem filter powietrza, regulowałem kilka razy gaźnik-to na nic...Teraz zdjąłem cylinder aby zobaczyć stan tłoka i pierścieni-ich stan nie budzi zastrzeżeń. Romet nie był katowany!! Pali na dotknięcie nogą!!Co może być grane?? Edytowane 28 Grudnia 2007 przez adriandlugi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 28 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 Zapłon ustawiałeś?? Zmniejsz/zwiększ przerwe na świecy. Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adriandlugi Opublikowano 28 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 ustawiłem zapłon, świece stosowałem różne i to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 28 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 a jaką ma silnik kompresje i czy dobrze dotarłęs go po remoncie? a w tarkcie jazdy wszsytko jest ok czy tez nadal jest słaby? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 28 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 Jeśli na biegu jałowym prawidłowo wchodzi na wysokie obroty, a przy ruszaniu nie ma siły to wydaje mi się że wina leży po stronie platynek, sprawdź to jeszcze raz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adriandlugi Opublikowano 28 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 a jaką ma silnik kompresje i czy dobrze dotarłęs go po remoncie? a w tarkcie jazdy wszsytko jest ok czy tez nadal jest słaby? Kompresje jaką ma silnik uważam za bardzo dobrą, bo zakładany był nowy cylinder i pierścienie. Remont był robiony kilka dni temu, więc jest w trakcie docierania. Gdy już ruszy na wolnych obrotach i troche mniej niż średnich muli, ale już na wyższych chodzi bardzo dobrze, przyśpieszenie dobre na wysokich obrotach. Gdy włączam 2 bieg zaraz muli i trzeba zrzucić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus2905 Opublikowano 28 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 moze lozyska w skrzyni sie slabo krecom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adriandlugi Opublikowano 29 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 łożyska luźno się kręcą...zobacze dzisiaj jeszcze z zapłonem jak jest.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 29 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 Zapłon ustaw od podstaw. Tj przerwa na przerywaczu i wyprzedzenie 2.7-3mm przed gmp.Dopiero potem gaźniczek reguluj. Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adriandlugi Opublikowano 29 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 kurcze no, wszystko wyregulowane-zapłon jak i gaźnik. Może i troche się silnik zarżnął..?? Bo mam z tyłu zębatke mniejszą, ale tylko o 3 zęby od poprzedniej i jechałem jakieś 7km z pasażerem ale bardzo lekkkim. łączna nasza waga wynosiła jakieś 100 kg. Co o tym sądzicie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 29 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 kurcze no, wszystko wyregulowane-zapłon jak i gaźnik. Może i troche się silnik zarżnął..?? Bo mam z tyłu zębatke mniejszą, ale tylko o 3 zęby od poprzedniej i jechałem jakieś 7km z pasażerem ale bardzo lekkkim. łączna nasza waga wynosiła jakieś 100 kg. Co o tym sądzicie??silnik po remoncie a ty tak jezdzisz? to czyż byś o docieraniu zapomniał? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adriandlugi Opublikowano 29 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 trudno stało się...ale co teraz zrobić żeby odzyskać tą moc???? Czy wymiana pierścieni i tylnej zębatki na większą rozwiąże sprawę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mm666 Opublikowano 29 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 (edytowane) A jak wyglada poziom paliwa, tj. czy chodzi rowno na wolnych obrotach? I jeszcze głupie pytanie... nie blokuja sie hamulce, albo gdzies nie trze kolo o blotnik? Edytowane 29 Grudnia 2007 przez mm666 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adriandlugi Opublikowano 29 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 A jak wyglada poziom paliwa, tj. czy chodzi rowno na wolnych obrotach? I jeszcze głupie pytanie... nie blokuja sie hamulce, albo gdzies nie trze kolo o blotnik? na wolnych obrotach chodzi według mnie równo..-tak jak to stary silnik. Ale teraz zauważyłem że coś jest nie tak, bo gdy przejechałem jakiś 1km zgasiłem silnik, i nie chciał mi odpalić, zacząłem zmieniać świece, i łapał tylko na chwilke i gasł, aż w końcu odpalił i chodził.-tak bywa czasami. Jeśli już normalnie pali to wystarczy tylko troszke kopnąć i odpala, a jak nie chce to niepali wcale. A i jeszcze silnik bardzo się grzeje, bo przy takiej temp. jaka w zime występuje nie powinien tak się grzać. Myślę że może coś z cewką albo kondensatorem??? bo zapłon to jak ustawiłem tak jak to powinno być czyli przerwa 3mm przd gmp 3mm to nawet nie miał iskry-i ustawiałęm metodą prób i błędów-i tak jak teraz jest to chodzi. A jeżeli się przestawi troche to już iskry nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drbig800 Opublikowano 29 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 moze glupia teoria ale moze ty z 2 biegu ruszasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.