WLD_Wlodi Opublikowano 28 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 Witam. Mam problem z gaźnikiem w Uralu. Kiedyś przy odpalaniu cieknął, jednak gdy chwile pochodził to przestało paliwo z gaźnika wyciekać. Rozebrałem gaźnik żeby zobaczyć co i jak. Skręciłem go spowrotem i założyłem. I dalej cieknie , tyle że cały czas. Myślałem że paliwo wydostaje się między gaźnikiem a cylindrem, jednak założyłem nową uszczelke i jest to samo :bigrazz: Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzykrzy Opublikowano 28 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 (edytowane) Moge Ci służyć jedynie schematem i angielskim opisem tego modelu-moze coś to pomoże... http://www.dnepr-guide.com/fuel_system-4.htm na dole masz link do pobrania w pdf. http://www.russiancycles.com/files/Pekar%2...63%20Tuning.pdf A może leje ci poprostu dla tego, że przelew Ci nie odbija-i cały czas Ci przelewa gażnior-a jak silnik już myka-to drobny wyciek się kasuje-bo duża dawka paliwa idzie na cylindry-więc już nie kapie....? obejrzyj dokładnie rys.poglądowe.......i sprawdz przelew... Edytowane 28 Grudnia 2007 przez Grzykrzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 28 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 więc już nie kapie....? Kiedyś w czasie jazdy nie kapało. Teraz kapie ale mniej. Chyba to właśnie od tego, bo paliwo leci od tego przelewu. Jak to sprawdzić/naprawić?? Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 28 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 Kiedyś w czasie jazdy nie kapało. Teraz kapie ale mniej. Chyba to właśnie od tego, bo paliwo leci od tego przelewu. Jak to sprawdzić/naprawić?? Wycieki z przelewu nie wynikają z powodu uszczelki między gaźnikiem i głowicą, tylko niezamykania się zaworka iglicowego paliwa lub też za wysokiego poziomu paliwa. Sprawdź po pierwsze poziom, czyjest właściwy, po drugie czy pływak lekko chodzi na osi, czy się nie zawiesza lub ociera o korpus. Może uszczelka komory pływaka jest niewłaściwa (za szeroka) lub się rozlazła i podpiera pływak. Możliwa jest też przyczyna wynikahjąca z tonięcia pływaka w wyniku jego przedziurawienia. Tak czy inzczej wszelkie wycieki paliwa z gaźników wynikają z 2 przyczyn: niezamykającego się we właściwym miejscu zaworka iglicowego lub przepuszczania uszczelnień w gaźniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szuryga Opublikowano 29 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 Witam tez mam k65 mi tez leciało a powodem był zaworek a dokładnie tam na nim jest taka mała okrągła uszczelka gumowa i ona sie cos od tej benzy rozciagneła czy cos takiego i przepuszczała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 29 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 Witam tez mam k65 mi tez leciało a powodem był zaworek a dokładnie tam na nim jest taka mała okrągła uszczelka gumowa i ona sie cos od tej benzy rozciagneła czy cos takiego i przepuszczała.I ta uszczelka Twoim zdaniem zamyka dopływ paliwa? ^^ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ricardo Opublikowano 29 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 Witam tez mam k65 mi tez leciało a powodem był zaworek a dokładnie tam na nim jest taka mała okrągła uszczelka gumowa i ona sie cos od tej benzy rozciagneła czy cos takiego i przepuszczała. Witam. W tym przypadku jak mawiali wcześniej chodzi o zaworek tzn. niewłaściwa praca lub jej brak poprzez zablokowanie. :icon_razz: Uszczelka moim zdaniem pełni rolę drugorzędną.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gobert Opublikowano 29 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 I ta uszczelka Twoim zdaniem zamyka dopływ paliwa? ^^ A co zamyka przepływ paliwa? Ja myślałem, że to ta gumka. A jest inaczej?Chodzi o jej szczelność?No nie jest 100% ale nie ma też co dramatyzować. Z moich nie kapie. Co do gumki to niektórzy twierdzą, że można ją zastąpić tą z wentyla samochodowego, sam nigdy nie próbowałem, i nie wiem czy jest odporna na benzynę.W swojej praktyce spotakłem się z różnymi uszczeleczkami, tych przeźroczystych nie polecam pod wpływem benzyny stają się twarde, najlepiej spisują się takie o barwie mlecznej, półprzeźroczyste. Warto sprawdzić też czy sam pływak nie ma zbyt dużego luzu posiowego, jeżeli przemieszcze się za bardzo to zaworek ukosuje się w stosunku do osi gniazda i zakleszcza (albo nie zamyka dopływu paliwa, albo potrafi zawiesić pływak), ruch posiowy można ograniczyć podkładkami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.