CosmoSquig Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 W starych 650 też pracuje równo :icon_rolleyes:Problem raczej dotyczy tylko tysiączek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koyote Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 A może jakiś właściciel 1000 miał taki problem lub może wie czym moze to być spowodowane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtasik Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 ...nakręciłem swoim DL-em około 32 kkm ...i nie wyczuwam u siebie 'nieprzyjemnych wibracji' ...przy jakichkolwiek obrotach ...poza tym, to w końcu jest to v-ka i to litrowa ...no nie ma bolca, musi się trochę telepać :biggrin: ...ale akurat dla mnie jest to element tego 'motocyklowego fun-u' ... :cool: ...czym jeździłeś wcześniej ? ...jednakże do rzeczy ...jadąc dzisiaj do pracy ...zwróciłem baczniejszą uwagę na zachowanie motocykla ...właśnie przy tych Twoich magicznych 3000 obr. ...nic niepokojącego nie zauważyłem ...ale naszła mnie taka myśl ...na drugim biegu przy 3000 masz prędkość ~40km/h ...na trzecim ~60 km/h ...i kiedyś jak zząbkowała mi przednia opona ...to właśnie w tym zakresie prędkości (40-60 km/h) motocykl wpadał w największy rezonans oraz wydawał nieprzyjemny hałas ...po wymianie gumy na nową - 'jak ręką odjął' ...więc może to wina ogumienia... ...aha ...czy na biegu jałowym, podczas postoju przy 3000 obr. też masz takie objawy? ...bo jeśli nie ...to musisz szukać przyczyny w zawisie, ogumieniu ...może łożysko główki ramy ...hmm cholera wie ...a tak naprawdę ...ja przy diagnozowaniu tego problemu zaczął bym od analizy porównawczej ...czyli dorwij jakiegoś innego litrowego v-stroma i zobacz czy jest tak samo, gorzej a może lepiej ...ewentualnie niech pilot tego innego sprzęta ...dokona porównania... ...w ostateczności zawsze możesz ...po prostu unikać tych 3000 ;) ...jak dla mnie DL najlepiej zachowuje się w przedziale 4,5 - 6 obr./min. ...i właśnie na takich obrotach z reguły jeżdżę... pozdr, w Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowaczyk Opublikowano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 Czy to prawda, że V-Strom nie lubi wysokich obrotów? Ostatnio wałkuję temat skrzyni biegów i wysokich obrotów. Zuważyłem, że przy wysokich obrotach zaczynając od 1-ki, potem 2-ka obroty caly czas powyżej 6 tys i koniec 3-ka nie chce wejsc, dopiero po poniżej 3 tys wchodzi. Czy takie uroki skrzyni w motocyklach też macie?Dać moje nowiutki moto 2000 km przejechane do naprawy, czy przesadzam ? Dzieki za odpowiedz i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CosmoSquig Opublikowano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 (edytowane) W moim Vstromie biegi wchodzą na każdych obrotach. No bez jaj, że nie możesz zamknąć obrotów na dwójce i od razu wrzucić trójki???? U mnie moto rozpędza się od 0 do 180km/h na gazie wciśniętym w opór kręcone do czerwonego pola obrotomierza bez zająknięcia. Biegi wchodzą idealnie. Jednym słowem - do serwisu! Edytowane 4 Czerwca 2007 przez CosmoSquig Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gusto Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 Na wszelki wypadek polecam tekst Tomka Kulika o zmianie biegow: http://forum.motocyklistow.pl/Przegazowka-...oly-t70896.html Jak nie pomoze to ofkoz serwis :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowaczyk Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 Przeczytałem, dzieki bardzo. Przkonuję się, że to nie moja wina, tylko cos ze skrzynią nie tak. W końcu właśnie tak pracuję sprzęgłem i gazem jak w załączonym postcie. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek45 Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2007 (edytowane) Witam. Chce kupić w przyszłym roku V Stroma 650 ABS, ale troszke sie waham licząc że Honda w końcu wypuści nowy model Transalpa. Wiadomo, że Suzi jest duzo bardziej nowoczesna, ale niestety -mniej enduro od Trampka ,zresztą dużo droższego. Wszystkie artykuły i porównania czy to w Motocyklu czy Świecie Motocykli przemaiają za,typując V Stroma 650, nawet sugerując że jego brat 1000 ma mniejsze powodzenie przy 650.Troszke nie podoba mi sie przednie koło 19 zamiast 21 jeszcze odlewy, szkoda ,że nie szprychowe tak jak w Trampku, no i krótkie skoki zawieszeń jak na enduro/ chyba najmniejsze w całej klasie/ Mam 185 cm i czy wysokość 820 nie będzie za mała jesli chodzi o ugięcie nóg opierając je o podnózki . Pare minut jazdy testowej nie odkryją i tak zalet i wad motocykla.Dlatego najcenniejsze są dla mnie opinie użytkowników. Reszta w V Stromie 650 jest wg mnie super, szczególnie nowoczesny silnik , jego zestrojenie , oddanie mocy, skrzynia , rama ,sylwetka,tylko te koła...Może napiszecie , czy jesteście naprawde zadowoleni z Suzi V Strom 650. Pozdrawiam. :notworthy: Edytowane 12 Sierpnia 2007 przez Leszek45 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Werfix Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Było sporo na forum na temat tego motocykla. Przeszukaj. W trudny teren się nie nadaje na pewno. Na trasę - jak najbardziej, ew. droga szutrowa. No ale może faktycznie masz rację, czy nie poczekać na nowego transalpa - coś słyszałeś o planach Hondy w tym zakresie?Z drugiej strony totalnym absurdem jest, jak zauważyłeś, że transalp jest droższy od V-Stroma. (w przypadku nowych egzemplarzy) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek45 Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Było sporo na forum na temat tego motocykla. Przeszukaj. W trudny teren się nie nadaje na pewno. Na trasę - jak najbardziej, ew. droga szutrowa. No ale może faktycznie masz rację, czy nie poczekać na nowego transalpa - coś słyszałeś o planach Hondy w tym zakresie?Z drugiej strony totalnym absurdem jest, jak zauważyłeś, że transalp jest droższy od V-Stroma. (w przypadku nowych egzemplarzy)Dzięki za odpowiedz.Jakieś trzy lata już temu po zaprzestaniu produkcji Afriki / niestety nie zdążyłem z zakupem ,bo kosztowała ponad 41.000 nowa/ ,w Motocyklu ukazała sie krótka wzmianka i foto prototypu Transalpa 750 niestety na odlewanych kołach, ale juz z nową pojemnością i pewnie wtryskiem. Produkcja miała być rozpoczęta właśnie w 2007 lub 08 roku. Niestety nie mam przed sobą tej wzmianki o nim, a do mojego archiwum nie chce mi się zaglądać. Myslę ,że może koledzy coś o tym wiedzą. Gdyby japończycy pomyśleli i udoskonalili Trampka lub powrócili do produkcji nowej, unowocześnionej Afriki , było by to pewnie najlepsze enduro w swojej klasie, bo nawet Waradero nie ma takiego wzięcia dalej jak Trampek, przynajmniej tak piszą i tym skurczybykom z kraju kwitnącej wiśni nie chce się pomyśleć nad nowym sprzętem. Niestety, możemy sobie tylko pogdybać... Ale jeśli nici z tego, to tylko V Strom 650.Pozdrawiam.p.s. na marginesie , Suzi są produkowane w Japoni a Trampek w europie i jest dużo droższy , a Honda nie wie ile brać z Trampka...!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek45 Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Cze. Czy warto wydać dodatkową kasę na ABS szczególnie w V Stromie i jak sie on w nim spisuje. Prosze o opinie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Wierz mi, ze warto. :( Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart3z Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Mi ABS w FZ6 kilka razy uratował tyłek i naprawdę warto dopłacić :( Mnie wkurza jedynie to, że nie mam odłączanego... Cytuj https://www.bikepics.com/members/Bart3z/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek45 Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Dzięki. No pewnie gdybym miał ABS to jednego szlifa może udało by mi się uniknąc, a tak i moto i ciuchy ucierpiały...ale do gs nie montują.... :( Wydaje mi się ,że jednak trzeba będzie dopłacic do stormiaka te pare zł.Dzieki. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2007 ABS potrafi zdenerwować nieraz na asfalcie, ale jest bardzo przydatny na innych nawierzchniach. Jeżeli tylko stać Cię na dopłatę, to polecam. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.