cabaniero Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 Tutaj jest opisana konwersja na sprzęgło od SV ... podobno problem z wibracjami znika http://11109.rapidforum.com/topic=120575938392 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
njoyXX Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 Hej!A o co dokladnie chodzi z tym sprzeglem od SV?Moj angielski nie jest na tyle dobry.Pozdrawiam,M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaliw Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 witamczy moglibyście się podzielic info na temat PC,czy faktycznie jest to odczywalne?nie chodzi mi o portfel haha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 (edytowane) Wszystko zależy od tego jaką mapę wgrasz do PC ... jeśli będzie dobrze skonfigurowana z układm dolotowym i wydechowym to wyraźnie można poprawić przebieg krzywej momentu i mocy... wielu użytkowników z amerykańskiego forum ... twierdzi że po założeniu PC z dobrą customową mapą zniknęły wibracje przy niskich obrotach i poprawiły się osiągi motocykla.... oczywiście nie ma się co spodziewać , że za pomocą PC z 98 koni zrobi się nam 150 KM ... głównie chodzi jak powiedziałem o przebieg momentu obrotowego... poprzez wzbogacanie lub zubożenie mieszanki można powiększyć zakres użytecznych obrotów, motocykl będzie lepiej przyspieszał z dolnych obrotów , a jeśli nie zależy nam na spalaniu można podkręcić i górę , jednakże to mija się z celem, bo wszystkie europejczyki są kastrowane powyżej 7 tys obr na 5 i 6 biegu. Zatem żeby odblokować trzeba zainstalować TRE ... ustrojstwo to cały czas będzie podawało do komputera mapę zapłonu z 4 biegu.. który jest odblokowany. Co do kosza sprzęgłowego. To mniej więcej chodzi o to, że przeszczep kosza od SV1000 do DL daje jak najbardziej pozytywne efekty i kosze te są kompatybilne.., czyli nie ma problemu z przerzuceniem ... tez jest tam mowa że SV ma sprzęgło antyposlizgowe ... i że nie koniecznie trzeba przerzucać wszystkie elementy sprzęgła od SV bo można tylko sam kosz.. tarcze od DLa powinny pasować do kosza SV, ale sprężyny są już inne ... jest tam tez lista elementów sprzęgła które są identyczne ze sprzęgłem DLa i kilka części które są inne... w każdym bądź razie jak bedziesz chciał robić sprzęgło to szukaj sprzęgła od SV. Edytowane 4 Lipca 2008 przez cabaniero Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaliw Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 no to zabieram się za budowanie tego układu TRE,a PCIII można już kupić do 1000zł,znalazłem gdzieś na niemieckich stronkach. http://www.dynotech.pl/factory_pliki/TekaSFI.htm O tym była mowa,czy wiecie kto takie urzadzenie posiada?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 no to zabieram się za budowanie tego układu TRE,a PCIII można już kupić do 1000zł,znalazłem gdzieś na niemieckich stronkach. http://www.dynotech.pl/factory_pliki/TekaSFI.htm O tym była mowa,czy wiecie kto takie urzadzenie posiada?? Sam szukałem tego ustrojstwa... ale lipa... podobno na Sląsku jakiś warsztat gdzieś ma .. zatem najprościej będzie załatwić PC. .. jak zbudujesz TRE tu jest schemat http://vstrom.info/faq/index.php?action=ar...d=61&artlang=en to daj znać jak się sprawuje... może też zapodałbym do swojej maszynki ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
njoyXX Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 Witam!Cabaniero,dzieki wielkie za opis sprawy sprzegla.Musze co z tym zrobic bo z dnia na dzien coraz bardziej mnie to drazni.Pozdrawiam,M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bolo (Katowice) Opublikowano 6 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2008 Mojemu stuknie na dniach 25tys km ...ale jeszcze jakoś nie sprawdzałem ile zrobię na zbiorniku ... w książce serwisowej nie pamiętam dokładnie ...musiałbym sprawdzić...ale zdaje się że jak pali się ostatnia kreska wyświetlacza poziomu paliwa na czarno...to jest do przejechania około 50 km...a jak zacznie migać to chyba ok 30 km... no ale tak strzelam...jak będę w u siebie w domu to sprawdzę dokładnie co tam piszą. W swoim w zeszłą środę wstawiłem progresywne sprężyny Hyperpro i olej 10W ... (oryginalnie zestrojony przedni widelec w stanie jakim opuszcza fabrykę to dziadostwo) .. i bardzo jestem zadowolony z efektów tej zmiany ... nareszcie nierówności są wybierane i tłumione a nie przenoszone na kierownik.. precyzja prowadzenia po nierównych nawierzchniach zdecydowanie się poprawiła... teraz to naprawdę inny motocykl... Jeszcze tylko POwerCommander co by silnik ciągnął równo od samego dołu bez niepotrzebnych wibracji i telepania do 4 tys. i moto prawie szyte na miarę ... i pewnie zostanie u mnie na dłużej... bo nie wierzę że zrobią u nas drogi odpowiadające standardom europejskim... Osobiście zawsze byłem zwolennikiem motocykli sportowych...i kilka już przewinęło się przez moje łapy, ale w naszych warunkach drogowych nie da się czerpać tej frajdy którą można tylko poczuć na równych i krętych drogach..dlatego DL (KLV) to jak na nasze warunki najlepszy kompromis pomiędzy osiągami i użytecznością w codziennej eksploatacji...a i wygodnie można wyskoczyć na drugi koniec kontynentu jak się komuś zamarzy.. Witaj, zainteresowałem się wątkiem, jak to ująłeś : "POwerCommander co by silnik ciągnął równo od samego dołu " Skąd można uzyskac informację o takiej modyfikacji, kto to robi, gdzie można znaleźć trop na ten temat, ile to kosztuje. czy ktos to wykonał??? Poza tym prosze podpowiedz mi gdzie kupiłes sprężyny do widelca, jakieś maja dodatkowe oznaczenie czy tylko HyperPro. Gdzie można wykonac taka modyfikację, też zauważam że nieco drgań przenosi się na kierownice. Sam mam KLV 1000 - z racji że to jest to samo co DL 1000 chętnie przyjmę wszelkie twoje uwagi. Bolo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
njoyXX Opublikowano 20 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 Hej :crossy:Jak juz wczesniej pisalem padl mi semering przy pompie wody.Ucieka mi ciemny plym przez otorek na deklu silnika.Ponoc to bolaczka tych silnikow.Przegladalem serwisowke ale nie moge sam dojsc do ladu z tematem.Jak wymienic ten uszczelniacz?Czy po zdjeciu malego dekileka od pompy wody bede mial do niego dostep?Czy raczej trzeba zrzucac duzy dekiel?Moze ktos juz to robi i podzieli sie uwagami?Aaaaaaaa,od paru dni silnik przy redukci w dol potrafi sobei strzelic.Czegos mozna sie po tym spodziewac?Pozdrawiam,Michal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 20 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 Hej :crossy:Jak juz wczesniej pisalem padl mi semering przy pompie wody.Ucieka mi ciemny plym przez otorek na deklu silnika.Ponoc to bolaczka tych silnikow.Przegladalem serwisowke ale nie moge sam dojsc do ladu z tematem.Jak wymienic ten uszczelniacz?Czy po zdjeciu malego dekileka od pompy wody bede mial do niego dostep?Czy raczej trzeba zrzucac duzy dekiel?Moze ktos juz to robi i podzieli sie uwagami?Aaaaaaaa,od paru dni silnik przy redukci w dol potrafi sobei strzelic.Czegos mozna sie po tym spodziewac?Pozdrawiam,Michal Trzeba zdjąć cały prawy dekiel... a przy redukcji w dół .. zwłaszcza z wyższych obrotów to norma że sobie czasem strzeli...nie ma się czym przejmować.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
njoyXX Opublikowano 22 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 Hej.Dzieki,dzieki.Zastanawiam sie czy dobrac sie do tego samemu.Dzwonilem do suzuki,reperaturka pompy wody nie istnieje jako zestaw.Sa elementy odzielnie.Ponoc potrzebne mi beda:semering-16zl, uszczelniacz mechaniczny-89zl, uszczelka pod dekiel-51zl, oring w ksztalcie pompy-35zl.Ceny podalem jako ciekawostke :icon_mrgreen:Robil to ktos samemu?Pozdrawiam,M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motorrader88 Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Witam! Bardzo prosze o pomoc v-stromowiczow, zerknijcie tutaj : http://www.vstromclub.fora.pl/o-motocyklac...a,542.html#3969 - moze ktos z was slyszal juz o czyms takimdzieki pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slo_mo Opublikowano 4 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2008 http://www.vstromclub.fora.pl/o-motocyklac...a,542.html#3969 - moze ktos z was slyszal juz o czyms takimdzieki pozdrawiam! Z tematu wynika, że właściciel nie uzupełnił oleju i dlatego zapalała się czerwona kontrolka - po dolaniu jest ok. Chodzi Ci o to dlaczego w nowym motocyklu był niski poziom oleju? Ja natomiast już całkiem poważnie rozważam kupno V-Storma - postawię na 650.Jestem w chwili obecnej na etapie poszukiwań dobrego egzemplarza, a w sobotę jadę do salonu/komisu przymierzyć się do niego. Jakiś czas temu uciekł mi sprzed nosa extra sprzęt (650 z max wyposażeniem i wszystkimi możliwymi dodatkami z 2007 poszedł za 19000 zł).Na początku przyszłego sezonu dołączę więc do grona Stormowców :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POLSKY Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 Witam.Mam Sztorma 07rok ABS (650)Praktycznie kupilem nowego, okazja bo mial przejechane 700mil.Dostalem jeszcze centralna stopke i topcase nowe w kartonach bo wlasciciel nie mial czasu przykrecic.. ;)Jestem bardzo zadowolny,super sprzecior.Pare uwag.. kolega ma rowniez DL650 z 05r obydwojgu nam wydaje sie troszke nizszy niz moj.Kolejna sprawa to hamulce. U niego w wersji bez ABS hamulec jest znacznie wrazliwszy i twardszy (tak jakby mial przewody w stalowym oplocie) Takie moje odczucia podlog mojej klamki z ABSem. Co do samego ABSu, nie kupie juz moto bez. Bardzo szybko sie zwraca ta inwestycja po unikniecu szlifa.. zwlaszcza na mokrej nawirzchni.Jezdze od 12lat wiec jako takowe doswiadczenie mam. Inna sprawa, to czytalem ceny artykulow i dodatkow do DLa.. skad oni biora te ceny w Polsce.. wciaz jest jednak podejscie,ze jak masz moto to trzeba cie okroic..Dokupilem sporo gratow do mojego diabla,fakt,ze niektore zamawialem w USA ale np. psie kosci kosztowaly mnie 17funtow.. a gdzies wczesniej wyczytalem,ze chca 360zl!!! Kosmos.. Mam pare linkow na akcesoria jesli ktos zainteresowany,chetnie podpowiem. PozdrawiamPolsky Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaG_1975 Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 kolega ma rowniez DL650 z 05r obydwojgu nam wydaje sie troszke nizszy niz mojSprawdź jeszcze czy regulację tylnego zawieszenia macie dokładnie w tym samym położeniu (albo zmierzcie te dwa sztormy przy skrajnym ustawieniu regulacji). Pozostaje jeszcze kwestia czy zawiecha już sama z siebie trochę nie "przysiadła" i stąd 3-letnie moto kolegi jest niższe od Twojego nowego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.