Skocz do zawartości

Bolo (Katowice)

Forumowicze
  • Postów

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Bolo (Katowice)

  • Urodziny 09/12/1970

Osobiste

  • Motocykl
    KLV 1000 Kawasaki
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    śląsk

Osiągnięcia Bolo (Katowice)

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Witaj ! Przeczyałem twoje info o możliwościach "wygładzenia" pracy silnika poprzez zmianę oryginalnego ECU. Przy okazji dziękuję za namiary na DYNOTECH - są czynni pn-pt od 13-20, sobota 9-13. Mam zamiar dopytać co mogą z moim KLV 1000 podziałać. Pozdrawiam Bolo (Katowice)
  2. Witaj, zainteresowałem się wątkiem, jak to ująłeś : "POwerCommander co by silnik ciągnął równo od samego dołu " Skąd można uzyskac informację o takiej modyfikacji, kto to robi, gdzie można znaleźć trop na ten temat, ile to kosztuje. czy ktos to wykonał??? Poza tym prosze podpowiedz mi gdzie kupiłes sprężyny do widelca, jakieś maja dodatkowe oznaczenie czy tylko HyperPro. Gdzie można wykonac taka modyfikację, też zauważam że nieco drgań przenosi się na kierownice. Sam mam KLV 1000 - z racji że to jest to samo co DL 1000 chętnie przyjmę wszelkie twoje uwagi. Bolo
  3. Witaj mam KLV 1000 (Kawałsuki) to jest klon DL 1000 dosłownie 1:1 PLUSY -komfort na 5, 200, 3000, i 5000 km = 100% -kopyto ma takie że mośki z CBF 650, ducati 1100 byli w szoku -nośność dla słonia ze słoniatkiem -koleiny , ten motocykl nie zna tego pojęcia. Przykład , walę 150 km/h w ulewie jak by się krowa zlała na trasie Warszawka - Kutno ... i co i nie wiem że pada i są jakies koleiny ( Booooomba !) -światała ! to sa kurde latarnie morskie szt 2 !!! -zakręty, wchodzę tym we wszystko 2x szybciej niż dotychczasowym Royal Starem 1300 -hamulec przód - idealnie zestojony - tył lekki - dokładnie jak potrzeba -koła aluminiowe , wiem że to jedyne rozwiązanie dla ciężkiego motocyklisty, sam mam 120 kg fettu -biegi - przełączanie precyzyjne nawet w ciężkich buciorach, luz znajdziesz zawsze, ku*wa zawsze na I podejściu -ja dałem za swojego 15.900, rok 2005, na wtrysku, jeśli będe w prZyszłości kupował nowszy to będę patrzył na Viadro 1000 ale powyżej 2007 z ABS. Dobrze poszukaj, szkoda wchodzić w gaźnikowe silniki jak masz w tyej samej cenie wtrysk i to w ładniejszej oprawie MINUSY -sekundowe wibracje na II biegu przy 2,750 obr/min - ten silnik taki poprostu jest, Varadero tego nie ma ale musisz wywalić +4500 PLN extra za ten sam rocznik -brak centralnej podstawy w standardzie - mozna dokupić nawet elektryczną ale to wydatek - koniecznie dokupic szybę akcesoryjną wyższą z płetwą - życie bez much na zębach jest wykwintniejsze Bolo
×
×
  • Dodaj nową pozycję...