Ruleś Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 a jak wam sie urzytkuje dlki w zyciu codziennym czyli jazda po miescie jazda do pracy jazda w korkach itp itd ?? jaz z jej apetytem na paliwko i czy ten niezbyt mocn silnik daje rade bo wsumie 60 pare koni :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 (edytowane) a jak wam sie urzytkuje dlki w zyciu codziennym czyli jazda po miescie jazda do pracy jazda w korkach itp itd ?? jaz z jej apetytem na paliwko i czy ten niezbyt mocn silnik daje rade bo wsumie 60 pare koni :lalag: bardziej uniwersalnego sprzęta od DLa cięzko znaleźć, zarówno mały jak i duży w mieście (zwłaszcza na wszelkiego rodzaju studzienkach, torach, kostkach i dziurach), czy na szosie, autostradzie radzi sobie bardzo dobrze... a i na bocznych polnych drogach z odpowiednim ogumieniem da radę... na pewno mniejszym deczko lepiej się manewruje z racji mniejszej masy i mniejszej wys siodła, co do silnika w 650 to się nie wypowiem, ale z tego co ludzie mówili po pierwszej przejażdżce, to się nie spodziewali że taki mały, a tyle pary ma... no ale to też zasługa dobrego zestopniowania skrzyni i zestrojenia wtrysku... Do wszystkich VStromowców !!! ...w Raichu w dniach 12-15 czerwca 2008 ma mieć miejsce międzynarodowy zlot VStromów... http://www.v-stromforum.de/viewtopic.php?t...a9c852f22960648kto chętny ??? Jak kasa i czas pozwoli to ja napieram. Edytowane 17 Lutego 2008 przez cabaniero Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekj Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 (edytowane) Jest możliwość obniżenia DLa poprzez zmianę tzw dog bone czyli dwóch dźwigienek w tylnym zawiasie, są do kupienie po prostu o innej długości niż oryginały i dzięki nim moto obniża się ale nie powiem Ci o ile ..i wiem że ludzie zmieniają kanapy .. tylko nie pamiętam z którego do którego... czy Dl650 ma niższą czy 1000. takie dog bones można kupic np. tu : http://www.moto-akcesoria.pl/product_info....oducts_id=18301 pasuje zarówno do DL650 jak i tysiączki. J Edytowane 22 Lutego 2008 przez jacekj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GOLIAT Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 takie dog bones można kupic np. tu : http://www.moto-akcesoria.pl/product_info....oducts_id=18301 pasuje zarówno do DL650 jak i tysiączki.J nie wiem czy się ze mną zgodzicie ale chyba lepiej jest trochę dołożyć i kupić niższą i wygodniejszą kanapę np. żelową a nie płacić za dwa kawałeczki metalu 360 zeta... bo to trochę chore jezd... pozdro.. :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 nie wiem czy się ze mną zgodzicie ale chyba lepiej jest trochę dołożyć i kupić niższą i wygodniejszą kanapę np. żelową a nie płacić za dwa kawałeczki metalu 360 zeta... bo to trochę chore jezd... pozdro.. :icon_twisted: Poza tym przy wymianie dog bones w celu obniżenia zmniejsza się i tak nikczemny prześwit... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 25 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 (edytowane) CzołemDzisiaj założyłem zamówione tulejki dystansowe o których wcześniej wspominałem... i nie wiem czy to tylko mi się tak wydaje, ale mam wrażenie że faktycznie biegi wchodzą jakby płynniej i ciszej, zwłaszcza z 1 na 2 ... dziwne trochę , bo nie sądziłem że ustawienie zębatek może mieć wpływ na lekkość, płynność wchodzenia biegów... no ale nic... z racji na aurę zrobiłem tylko kilka km ..zobaczymy jak to się będzie spisywało na dłuższym dystansie, ale myślę że powinno być ok i chyba raczej oryginalne dystanse postawie sobie gdzieś na półeczce. Przy okazji czyszczenia łańcucha, odkręciłem pokrywą przedniej zębatki i wyczyściłem tam nagromadzony syf...i tu trochę się strachu najadłem przez własną głupotę... ale z opresji wyrwał mnie nieoceniony i pomocny INTERNET... a było to tak... żeby zdjąć dekielek osłaniający zębatkę, trzeba zdjąć cylinderek uruchamiający sprzęgło... po wyczyszczeniu składam wszystko, j*b cylinderek śrubami ok ...wciskam sprzęgło...o coś duży opór ...hmmm.... patrzę cylinderek trochę się przekrzywił i nie wpasował się w trzpeń ustalający ..no ale poprawiłem i dokręciłem... klamka sprzegła działa normalnie... odpalam wrzucam jedynkę puszczam sprzęgło .. motór nie jedzie... o żesz w dupę ..o so chozi ?? Już czarne myśli przeszły mi przez głowę, dzwonię do kumpla mówię "złociutki poradź co robić" a że facet mechanikiem motocyklowym jest to wie co mówi (pozdro dla Dzięcioła) ... otóż przed założeniem cylinderka nie wcisnąłem tłoczyska i nie zacisnąłem klamki sprzęgła zaciskiem... tłoczek wylazł za mocno i za mocno popchnął popychacz, popychacz z kolei wypchnął docisk (ta zewnętrzna tarcza którą widzimy jak zdejmiemy pokrywę sprzęgła) który wyskoczył ze swojego miejsca i już na nie nie powrócił... no i kumpel mi mówi że trzeba będzie zdejmować pokrywę sprzęgła, może odkręcić sprężyny i wsadzić docisk na swoje miejsce... no i się troszkę podkurwiłem, bo trochę babrania z tym jest... ale zajrzałem na rapid forum i o to co znalazłem http://11109.rapidforum.com/topic=120579055421 okazuje sie że nie ja pierwszy, kolo miał identyczną wpadkę... i zdejmował pokrywę sprzęgła... a roboty trochę jest bo i pompę cieczy trzeba zdjąć a i dobrze jest uszczelkę nową zamówić... ale gościu pisze, że w sumie chyba nie koniecznie zdejmował pokrywę, bo chyba dałoby się to zrobić przy pomocy śrubokręta poprzez korek wlewu oleju... no ja lecę do garażu, biorę śrubokręt... no i podłubałem trochę i udało się ..docisk wpadł na swoje miejsce, tym razem odpowiednio założyłem cylinderek sprzęgła i wszystko gra... (w linku który podałem są fotki obrazujące o co chodzi)... To tak napisałem ku przestrodze, uważajcie przy zakładaniu cylinderka... :evil: Edytowane 25 Lutego 2008 przez cabaniero Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miklas Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 jacekj ->...swoim DL'em przez dwa sezony nakręciłem 44k km ...i odniosłem wrażenie, że jak pękło 30k km ...to zaczął mniej palić ...nie jestem w stanie określić o ile mniej ...ale zauważalnie wzrosły mi przebiegi na jednym zbiorniku paliwa ...czyżby po tych pierwszych 30k km dopiero się dotarł? ;) Tiaa, chyba Paulina Ci pomogła w tym dotarciu :notworthy: IMHO założyłeś kapelusz :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 VStromy to solidne motocykle 100 tys mil (160 tys km) praktycznie bez awarii to żaden problem... obadajcie link http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=323749 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekj Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 ...VStromy to solidne motocykle 100 tys mil (160 tys km) praktycznie bez awarii to żaden problem... obadajcie link http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=323749 faktycznie, robi wrażenie jak na Polskie warunki. Wymiana oleju regularnie co 6kkm na syntetyk. Ciekawe jednak, że wymiana filtra oleju następowała z co drugą wymianą oleju - nie jak w Europie za każdym razem, gdy olej jest wymieniany. :icon_mrgreen: Jacek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychuu_ktm Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 Ciekawe jednak, że wymiana filtra oleju następowała z co drugą wymianą oleju - nie jak w Europie za każdym razem, gdy olej jest wymieniany. icon_eek.gif Witam, właśnie sprawdziłem w instrukcji i jest tam napisane, że wymiana oleju co 6tys a wymiana filtra co 12tys km, czyli co drugą wymianę oleju. VStromy to solidne motocykle 100 tys mil (160 tys km) praktycznie bez awarii to żaden problem... obadajcie link http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=323749 Co do przebiegu to znakomicie, bez awarii jeszcze lepiej :icon_biggrin:pozdr krzychuu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 To ciekawostka... jak ja byłem w salonie SZUZUKI na początku lutego... moja rozmaowa ze sprzedawcą wyglądała dokładnie tak samo. Choć 1000-ka stała obok 650-tki sprzedawca robił wszystko żebym nawet nie spoglądał w stronę dużego V-Stroma.... Na stronie Suzuki Motor Poland jest w ofercie DL1000 ale z 2007, zaś w ogóle nie ma SV 1000 :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GOLIAT Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Na stronie Suzuki Motor Poland jest w ofercie DL1000 ale z 2007, zaś w ogóle nie ma SV 1000 :icon_twisted: W cenniku nie ma ani DL1000 ani SV1000... Zobacz sobie do tego linka http://www.suzuki-moto.pl/page.php?id=cennik... A u dealera może jeszcze znajdziesz w konfiguracji K7... albo z jazd próbnych albo nie udało im się sprzedać... K8 tylko w u helmutów... i to też podobno z problemami... pozdro, :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychuu_ktm Opublikowano 25 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 Witam, wznawiając temat chciałbym zapytać o napęd do DL1000. Jaki łańcuch i zębatki (czy DID+Sunstar czy może coś innego). Z góry dzięki za odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GOLIAT Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 Witam, wznawiając temat chciałbym zapytać o napęd do DL1000. Jaki łańcuch i zębatki (czy DID+Sunstar czy może coś innego). Z góry dzięki za odpowiedź przyłączam się do pytanka... przy okazji jakie oponki preferujecie... pozdro :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 (edytowane) Ja osobiście polecam do endurotourera:- zestaw napędowy DID+ Sunstar- opony Michelin Anakee Edytowane 11 Czerwca 2008 przez Hun996 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.