Skocz do zawartości

"Forumowy klub V-Stroma" ( DL 650 , DL650 , DL 1000 , DL1000 )


Rekomendowane odpowiedzi

a jak wam sie urzytkuje dlki w zyciu codziennym czyli jazda po miescie jazda do pracy jazda w korkach itp itd ?? jaz z jej apetytem na paliwko i czy ten niezbyt mocn silnik daje rade bo wsumie 60 pare koni :lalag:

 

bardziej uniwersalnego sprzęta od DLa cięzko znaleźć, zarówno mały jak i duży w mieście (zwłaszcza na wszelkiego rodzaju studzienkach, torach, kostkach i dziurach), czy na szosie, autostradzie radzi sobie bardzo dobrze... a i na bocznych polnych drogach z odpowiednim ogumieniem da radę... na pewno mniejszym deczko lepiej się manewruje z racji mniejszej masy i mniejszej wys siodła, co do silnika w 650 to się nie wypowiem, ale z tego co ludzie mówili po pierwszej przejażdżce, to się nie spodziewali że taki mały, a tyle pary ma... no ale to też zasługa dobrego zestopniowania skrzyni i zestrojenia wtrysku...

 

 

Do wszystkich VStromowców !!! ...w Raichu w dniach 12-15 czerwca 2008 ma mieć miejsce międzynarodowy zlot VStromów... http://www.v-stromforum.de/viewtopic.php?t...a9c852f22960648

kto chętny ??? Jak kasa i czas pozwoli to ja napieram.

Edytowane przez cabaniero
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest możliwość obniżenia DLa poprzez zmianę tzw dog bone czyli dwóch dźwigienek w tylnym zawiasie, są do kupienie po prostu o innej długości niż oryginały i dzięki nim moto obniża się ale nie powiem Ci o ile ..i wiem że ludzie zmieniają kanapy .. tylko nie pamiętam z którego do którego... czy Dl650 ma niższą czy 1000.

 

 

takie dog bones można kupic np. tu :

 

http://www.moto-akcesoria.pl/product_info....oducts_id=18301

 

pasuje zarówno do DL650 jak i tysiączki.

 

 

 

 

J

Edytowane przez jacekj
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

takie dog bones można kupic np. tu :

 

http://www.moto-akcesoria.pl/product_info....oducts_id=18301

 

pasuje zarówno do DL650 jak i tysiączki.

J

 

nie wiem czy się ze mną zgodzicie ale chyba lepiej jest trochę dołożyć i kupić niższą i wygodniejszą kanapę np. żelową a nie płacić za dwa kawałeczki metalu 360 zeta... bo to trochę chore jezd...

 

pozdro.. :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy się ze mną zgodzicie ale chyba lepiej jest trochę dołożyć i kupić niższą i wygodniejszą kanapę np. żelową a nie płacić za dwa kawałeczki metalu 360 zeta... bo to trochę chore jezd...

 

pozdro.. :icon_twisted:

 

Poza tym przy wymianie dog bones w celu obniżenia zmniejsza się i tak nikczemny prześwit...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czołem

Dzisiaj założyłem zamówione tulejki dystansowe o których wcześniej wspominałem... i nie wiem czy to tylko mi się tak wydaje, ale mam wrażenie że faktycznie biegi wchodzą jakby płynniej i ciszej, zwłaszcza z 1 na 2 ... dziwne trochę , bo nie sądziłem że ustawienie zębatek może mieć wpływ na lekkość, płynność wchodzenia biegów... no ale nic... z racji na aurę zrobiłem tylko kilka km ..zobaczymy jak to się będzie spisywało na dłuższym dystansie, ale myślę że powinno być ok i chyba raczej oryginalne dystanse postawie sobie gdzieś na półeczce.

Przy okazji czyszczenia łańcucha, odkręciłem pokrywą przedniej zębatki i wyczyściłem tam nagromadzony syf...i tu trochę się strachu najadłem przez własną głupotę... ale z opresji wyrwał mnie nieoceniony i pomocny INTERNET... a było to tak... żeby zdjąć dekielek osłaniający zębatkę, trzeba zdjąć cylinderek uruchamiający sprzęgło... po wyczyszczeniu składam wszystko, j*b cylinderek śrubami ok ...wciskam sprzęgło...o coś duży opór ...hmmm.... patrzę cylinderek trochę się przekrzywił i nie wpasował się w trzpeń ustalający ..no ale poprawiłem i dokręciłem... klamka sprzegła działa normalnie... odpalam wrzucam jedynkę puszczam sprzęgło .. motór nie jedzie... o żesz w dupę ..o so chozi ?? Już czarne myśli przeszły mi przez głowę, dzwonię do kumpla mówię "złociutki poradź co robić" a że facet mechanikiem motocyklowym jest to wie co mówi (pozdro dla Dzięcioła) ... otóż przed założeniem cylinderka nie wcisnąłem tłoczyska i nie zacisnąłem klamki sprzęgła zaciskiem... tłoczek wylazł za mocno i za mocno popchnął popychacz, popychacz z kolei wypchnął docisk (ta zewnętrzna tarcza którą widzimy jak zdejmiemy pokrywę sprzęgła) który wyskoczył ze swojego miejsca i już na nie nie powrócił... no i kumpel mi mówi że trzeba będzie zdejmować pokrywę sprzęgła, może odkręcić sprężyny i wsadzić docisk na swoje miejsce... no i się troszkę podkurwiłem, bo trochę babrania z tym jest... ale zajrzałem na rapid forum i o to co znalazłem http://11109.rapidforum.com/topic=120579055421 okazuje sie że nie ja pierwszy, kolo miał identyczną wpadkę... i zdejmował pokrywę sprzęgła... a roboty trochę jest bo i pompę cieczy trzeba zdjąć a i dobrze jest uszczelkę nową zamówić... ale gościu pisze, że w sumie chyba nie koniecznie zdejmował pokrywę, bo chyba dałoby się to zrobić przy pomocy śrubokręta poprzez korek wlewu oleju... no ja lecę do garażu, biorę śrubokręt... no i podłubałem trochę i udało się ..docisk wpadł na swoje miejsce, tym razem odpowiednio założyłem cylinderek sprzęgła i wszystko gra... (w linku który podałem są fotki obrazujące o co chodzi)... To tak napisałem ku przestrodze, uważajcie przy zakładaniu cylinderka... :evil:

Edytowane przez cabaniero
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jacekj ->

...swoim DL'em przez dwa sezony nakręciłem 44k km ...i odniosłem wrażenie, że jak pękło 30k km ...to zaczął mniej palić ...nie jestem w stanie określić o ile mniej ...ale zauważalnie wzrosły mi przebiegi na jednym zbiorniku paliwa ...czyżby po tych pierwszych 30k km dopiero się dotarł? ;)

 

Tiaa, chyba Paulina Ci pomogła w tym dotarciu :notworthy:

 

IMHO założyłeś kapelusz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

...VStromy to solidne motocykle 100 tys mil (160 tys km) praktycznie bez awarii to żaden problem... obadajcie link http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=323749

 

 

faktycznie, robi wrażenie jak na Polskie warunki. Wymiana oleju regularnie co 6kkm na syntetyk.

Ciekawe jednak, że wymiana filtra oleju następowała z co drugą wymianą oleju - nie jak w Europie za każdym razem, gdy olej jest wymieniany. :icon_mrgreen:

 

 

Jacek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe jednak, że wymiana filtra oleju następowała z co drugą wymianą oleju - nie jak w Europie za każdym razem, gdy olej jest wymieniany. icon_eek.gif

 

 

Witam, właśnie sprawdziłem w instrukcji i jest tam napisane, że wymiana oleju co 6tys a wymiana filtra co 12tys km, czyli co drugą wymianę oleju.

 

VStromy to solidne motocykle 100 tys mil (160 tys km) praktycznie bez awarii to żaden problem... obadajcie link http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=323749

 

Co do przebiegu to znakomicie, bez awarii jeszcze lepiej :icon_biggrin:

pozdr krzychuu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ciekawostka... jak ja byłem w salonie SZUZUKI na początku lutego... moja rozmaowa ze sprzedawcą wyglądała dokładnie tak samo. Choć 1000-ka stała obok 650-tki sprzedawca robił wszystko żebym nawet nie spoglądał w stronę dużego V-Stroma....

 

Na stronie Suzuki Motor Poland jest w ofercie DL1000 ale z 2007, zaś w ogóle nie ma SV 1000 :icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na stronie Suzuki Motor Poland jest w ofercie DL1000 ale z 2007, zaś w ogóle nie ma SV 1000 :icon_twisted:

 

W cenniku nie ma ani DL1000 ani SV1000...

 

Zobacz sobie do tego linka http://www.suzuki-moto.pl/page.php?id=cennik...

 

A u dealera może jeszcze znajdziesz w konfiguracji K7... albo z jazd próbnych albo nie udało im się sprzedać...

 

K8 tylko w u helmutów... i to też podobno z problemami...

 

 

pozdro, :icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 3 tygodnie później...

Witam, wznawiając temat chciałbym zapytać o napęd do DL1000. Jaki łańcuch i zębatki (czy DID+Sunstar czy może coś innego). Z góry dzięki za odpowiedź

 

 

przyłączam się do pytanka...

 

przy okazji jakie oponki preferujecie...

 

pozdro :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...